Hienot autot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Minkeo
  • Aloitettu Aloitettu
:5:
wallpapers_aston_martin_v8_1993_1.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hirveä fefe fani en ole mut nyt kolahtaa.

13326462504_fdbced0313_k.jpg

Abt_Audi_S3_AS3_Turbo_1.jpg

Itse tykkään enemmän vakio-F12:sta. Näyttää omasta mielestäni typerältä esim. tuo etulokarin levennys tuossa Novitecin(?) tuunamassa versiossa. Äänethän noissa Novitecin vehkeissä on usein melko kohdillaan. :D Ei sillä ettei jo vakio-ferrareissa olisi, mutta...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ei herranjumala. Ihan ku oisin nähny Audi RS7 liikenteessä. Sen edellä ajoi tyrmistyttävän hieno mersu mut ku tuo tuli takanta niin kalpeni se mersu siihen. Tästä tuli nyt minun suosikkiauto ohi vanhan ykkösen Bentleyn.
1288618667533.jpg

Kyl RS5 kulmikkaampi perä on parempi. :)

Sama ongelma mones mersus, perä on ku mikäkin käsisaippua. Kaartuu liikaa.

Keulasta kyllä nätti toi.

Toi on kyllä hirvittävän kuvakohtaista.

Mun mielestä toi keula ei oo mikään nätti, mikä ***n ritilä tossa keskellä pitää olla ja ihmetyttää... noi perkeleenrumat aukot molemmissa etukulmissa. Tuolla ylempänä olevassa Audissa ne vielä rumemmat.

Pakko sanoo vaikka oonkin BMW miehiä (:

Oli pieni pettymys toi RS7 ku livenä näki, vakiona siis ainakin. Hieno tekniikkahan siinä kyllä on.

Mikä siinä eros kuviin, kun petyit? Näen firman pihassa joka päivä pari noita + muutaman perus A7 ja kyllä molemmat mallit vielä kuukausienkin jälkeen näyttävät erittäin hyviltä luonnossa.
Enemmän siihen A5 Sportbackiin, joka oli aluksi NIIN hieno, on alkanut kyllästymään. Uusi A6 S-line myös helvetin tyylikäs.

Ohan se tollai fotaroituna vähä ku tää:

mouthless_megan_by_kristenstewart1-d5qjzx5.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom