Hienot autot

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Minkeo
  • Aloitettu Aloitettu
Mullakin on kyllä tosi vahvoilla kyseinen auto, jos sattuisi moinen onnenpotku käymään. Tosin harrasteautoksi tulisi muutenkin Supra ja pitäisi se virallinen käyttöautokin olla, (F10 korin M5 tai RS6), joten mihin käyttöön tuon ihanan Nissanin perustelisi..?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sagaris:kuola:
TVR_Sagaris_render_1_by_RJamp.jpg

TVR_Sagaris_render_2_by_RJamp.jpg

tvr_sagaris_tvr_power_tvr_unofficial_blog_2.jpg

Cars-Wallpapers-14-41.jpg
 
Mullakin on kyllä tosi vahvoilla kyseinen auto, jos sattuisi moinen onnenpotku käymään. Tosin harrasteautoksi tulisi muutenkin Supra ja pitäisi se virallinen käyttöautokin olla, (F10 korin M5 tai RS6), joten mihin käyttöön tuon ihanan Nissanin perustelisi..?
Itse oon kelannut jotain potkivaa maasturia niihin tapauksiin kun pitäs tavaraakin roudaa enemmän. En vain oikein tiedä mikä. Porsche Macan Turbo ehkä? Tosin jokin vielä tilavampi ois varmaan ihan jees, mut melkein vaatimuksena 300+ kaakkia, tuossa olisi 400. EDIT: Ois tuossa tosin se 500 litraa.

Nissani tulisi päivittäiseksi kipoksi, ja matkakippo jos tavaraa ja/tai ihmisiä ei kummemmin ole messis.
 
Mullakin on kyllä tosi vahvoilla kyseinen auto, jos sattuisi moinen onnenpotku käymään. Tosin harrasteautoksi tulisi muutenkin Supra ja pitäisi se virallinen käyttöautokin olla, (F10 korin M5 tai RS6), joten mihin käyttöön tuon ihanan Nissanin perustelisi..?

Sillä ajettaisiin tietenkin sunnuntaisin kirkkoon.
 
Mullakin on kyllä tosi vahvoilla kyseinen auto, jos sattuisi moinen onnenpotku käymään. Tosin harrasteautoksi tulisi muutenkin Supra ja pitäisi se virallinen käyttöautokin olla, (F10 korin M5 tai RS6), joten mihin käyttöön tuon ihanan Nissanin perustelisi..?
Ei sitä tarvitse perustella. Mutta radalle ja käyttis nro 2.
 
Istuskelin Nissanin pääkonttorin galleriassa tommosessa. Ei tehnyt lähtemätöntä vaikutusta. Sisältä halvan näkönen tuon kaliiberin autoksi. Rattikin oli väärällä puolella :). Penkit oli sentään hyvät. Kiistatta nopea auto, mutta vähäisen superautokokemuksen perusteella sijoittaisin lottovoittoni Ferrariin. F430 näytti myös sisältä siltä että nyt ei istuta missään riisikupissa, eikä se ihan paska ollu ajaakkaan.
 
Miten vertaa GT-R hinnat Fefeen? Oon aina ollut siinä käsityksessä että GT-R on hinta/kierrosaika - vertailuissa lähes lyömätön. Ainakin jos ajatellaan tehtaalta tulevia missä on jopa stereot ja voi istua talvellakin sisällä. Voin olla väärässä.

Silti, aina olettanutkin että GT-R ei ole mikään yksisarvisen nahkalla ja timanteilla verhoiltu, vaan juurikin Japanilaisen oloinen. :-)
 
Datsuni on Datsuni, vaikka sen tekisi kokonaan hiilikuidusta. Ferrari ehkä ostetaan hieman eri käyttötarkoituksiin kuin tuollainen GT-R ja onhan tuon Nissanin ostohinta huomattavasti halvempikin, kuin Fefen. Getari on vaan niin pirun hieno auto ja sen moottori, voimansiirto ja alusta ovat niin huippuluokkaa, että siinä saa kyllä varmasti rahalleen vastinetta, oli halvan näköinen sisusta tai ei.
 
Niinhän se on. List of Nürburgring Nordschleife lap times - Wikipedia, the free encyclopedia

Odotan innolla, että Nissan järjestää uudelleen ratapäivän jossa saa testailla miten mm. GT-R kulkee ympäri Ahvenistoa. :)
Joo, nyt kun muistutit niin tosiaan tommonen GT-R Nismo sen pitäisi olla.

Tosin mulla ei mitään käryä miten laajasti niitä edes tullaan myymään, ja ehkä hintakin pomppaa vs. normi?

En jaksanut Googlaa onko se rajoitettu erä, vai mikä. Toki siitä on tullut luettua, mutta ei muista moista detailia.
 
Mikähän siinä on että yleensäkin ei voi tuohon sisustaan panostaa autossa ku autossa vähän enempi. Sitä ämpärimuovia on luvattoman paljon. Ei se nyt varmaan montaa kymppiä toisi autoon lisää jos edes vähän yrittäis karsia sitä.
 
Maistus tuo uus Challengeri tuommosena wide body versionakin :kuola:

chal3.jpg
 
Maistus tuo uus Challengeri tuommosena wide body versionakin :kuola:

chal3.jpg
Piru hieno, ja vanteet toimii täs tapaukses. Huh, harvemmin säväyttää kamalasti nää uudet jenkkimusclet.
 
Back
Ylös Bottom