Hienot autot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Minkeo
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Täytyy kyllä todeta että harmillisesti noi uudet BMW:t rumenevat, e46 vielläkin siistein korimalli.. vai oiskohan e30.. tiedä sitä. :rolleyes:

Joo tää on ihan saatanan hieno :D ;)

BMW_E46_front_20080328.jpg

Ihan jees verrata hinnat alkaen -mallia M mallien esittelykuviin :D Ei oo kyllä sleeperistä tietoakaan tossa M4:ssä siivekettä on niin pirusti, tavallinen 4 on helvetin hieno kyllä.

Ei noi uudet Hemit ole hullumpia, kevyempiä kuin vanhat LA pikkulohkot ja enemmän tehoa kuin RB isolohkoissa.
Dodge Charger r/t hemi 5.7 burnout - YouTube
On toki hyviä uudet moottorit, ei sitä käy kieltäminen. Parempia monin puolin kuin nuo vanhat mötköt.
Mutta äänien puolesta vanha kunnon Mopar vaan on se, minkä vetelä lotina saa mun Halpa-Hallin farkut repeemään.

performancebmw-001_edited1.jpg

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
On toki hyviä uudet moottorit, ei sitä käy kieltäminen. Parempia monin puolin kuin nuo vanhat mötköt.
Mutta äänien puolesta vanha kunnon Mopar vaan on se, minkä vetelä lotina saa mun Halpa-Hallin farkut repeemään.
]

Itellä 402 chevy peltisatsilla ja sitten 545 bemari v8 koneella ei kyllä oikeasti tarvi miettiä kumpi noista on röyheemmän kuulonen. Bemariahan kehrää niin sievästi että ei sitä kasiksi edes tiedä.

Ihan jees verrata hinnat alkaen -mallia M mallien esittelykuviin :D Ei oo kyllä sleeperistä tietoakaan tossa M4:ssä siivekettä on niin pirusti, tavallinen 4 on helvetin hieno kyllä.

Olisit nyt coupen laittanu jos nelkkuun ollaan vertaamassa; samalta wikisivulta 330CI

Tuo kuva nyt oli ihan huumorilla :D Onhan se M-sporttina/ämmäläisenä ihan jees. Miinusta täytyy antaa, että jalkatilaa on kuskilla ihan helvetin vähän.

Tuo kuva nyt oli ihan huumorilla :D Onhan se M-sporttina/ämmäläisenä ihan jees. Miinusta täytyy antaa, että jalkatilaa on kuskilla ihan helvetin vähän.

Ihan hiton pieni se kyllä on, e39 on ihan minimi jos takanakin meinaa joku olla pidempään kuin tilapäisesti.

Mietin kehtaako tänne omaa kulkinetta postata, mutta pakko se on vähän antaa pointseja. Olen ajanut Audilla 25tkm viimeisen 5kk aikana ja 10v käytettynäkin vielä antaa uskomattoman hyvän kyydin kun alusta ja auto on kunnossa. Tässä on mm. täysalumiininen kori ja adaptiivinen ilmajousitus. Muotoilu on myös mielestäni erittäin onnistunut ja tyylikäs joka kulmasta. En usko että tällä hetkellä parin kympin hintaluokassa löytyy kovinkaan montaa yhtä hyvää kyytiä ja eleganssia tarjoavaa laitetta!

335hv antaa ihan ripeän kyydin, mutta nyt kaipaisi jo vähän lisää voimaa ja rajoittimen poistoa.. 0-100km/h olen kellottanut 6.2s ja useamman kerran vedelly rajoitinta vasten (suljetulla alueella:)) Keväällä ehkä ohjelmointi ja rajoittimen poisto suunnitelmissa.

Audi A8 4.2V8 -03

Mietin kehtaako tänne omaa kulkinetta postata, mutta pakko se on vähän antaa pointseja. Olen ajanut Audilla 25tkm viimeisen 5kk aikana ja 10v käytettynäkin vielä antaa uskomattoman hyvän kyydin kun alusta ja auto on kunnossa. Tässä on mm. täysalumiininen kori ja adaptiivinen ilmajousitus. Muotoilu on myös mielestäni erittäin onnistunut ja tyylikäs joka kulmasta. En usko että tällä hetkellä parin kympin hintaluokassa löytyy kovinkaan montaa yhtä hyvää kyytiä ja eleganssia tarjoavaa laitetta!

335hv antaa ihan ripeän kyydin, mutta nyt kaipaisi jo vähän lisää voimaa ja rajoittimen poistoa.. 0-100km/h olen kellottanut 6.2s ja useamman kerran vedelly rajoitinta vasten (suljetulla alueella:)) Keväällä ehkä ohjelmointi ja rajoittimen poisto suunnitelmissa.

Audi A8 4.2V8 -03

Nämä Audit on kyllä ajattoman komeita pelejä:kuola:
Saahan tuolla hintaa esim. jo uuden Kia Ceedin:D

Audi A8 4.2V8 -03

Upea peli 10-vuotiaanakin. Kysyn toki sitä, että miten tuo kulupuoli? Onko mahdoton ylläpitää rahaa ajatellen?

Nämä Audit on kyllä ajattoman komeita pelejä:kuola:
Saahan tuolla hintaa esim. jo uuden Kia Ceedin:D

Parasta noissa peleissä on että tietyn kansan mielestä "öky autoja", joskus saattaa saada jonku heiton jossain parkkipaikalla ja samaan aikaan koko parkkipaikka on täynnä kalliimpia avensiksia ja volvoja :)

Back
Ylös Bottom