Hienot autot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Minkeo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
range-rover-sport1.jpg

Kävisi tämmöinen vanhempikin. Tummennetut takalasit ja soppelit vanteet. Ei olisi kalliin hintainenkaan, mutta todella tehottomia moottoreita, hyötysuhteet ovat hieman heikkoja.

used_1996_land_rover_range_rover_for_sale_92862549690610273.jpg

^Taisi olla itse Enzo joka sen punaisen päätti...

No olkoon musta tai punainen, ei jaksa samaa jauhaa.. Ois kiva nähdä ihan luonnossa punainen ja musta vierekkäin sais realistisen käsityksen :piis:

Eiks se Ferrarin punanenkin, jota pitkään mainostettiin ainoana oikeana värin Ferrariin...kummasti muuttanut sävyään
kun joku tupakkamerkki alkoi sponssata Ferraria? Eli Ferrarin punainen ei enää ole se alkuperäinen Ferrarin punainen.
Minusta ovat ihan ok punaisina ja mustina. Ja tummansinisinä.

Eiks se Ferrarin punanenkin, jota pitkään mainostettiin ainoana oikeana värin Ferrariin...kummasti muuttanut sävyään
kun joku tupakkamerkki alkoi sponssata Ferraria? Eli Ferrarin punainen ei enää ole se alkuperäinen Ferrarin punainen.
Minusta ovat ihan ok punaisina ja mustina. Ja tummansinisinä.

Tuo punaisen sävyn muuttuminen koski lähinnä Ferrarin F1-autoja, kun Marlboro alko sponssaamaan.

Allasbileet Singaporen malliin

Ymmärsinköhän nyt aivan oikein, että tuo "tulva" on tapahtunut ihan lähipäivinä? Meinaan itse asustelen Singaporessa, enkä kyllä ole huomannut noin pahaa sadetta täällä ihan äsken. Oiskohan noin 2 vuotta sitten noilla huudeilla oli kyllä tuollainen tilanne, mutta artikkelit on kyl päivätty tälle kuulle. Enivei noista kuvista saa hyvän käsityksen tämän maan autokannasta. Iltasella kun käy hetken kävelemässä keskustassa, niin ei pysty edes laskemaan kaikkia Ferrareita, Porscheja, Lamboja, Maserateja jne mitä näkee...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pirun hieno tuo 2012 CLS! Huomattava parannus vanhempiin. Ei mun silmään heti oikein mitää vikaa.

BTW, eikös tuo kuvien CLS ole ihan sama kuin tämänkin vuoden CLS? Tosin kyllähän meille ilmestyi myös "2012" CR-V ja Accordkin, niin kai tuo on jokin autofirmojen tapa. Mutta on kyllä mukava paikka olla ja istua tuo Mersu. Vielä kun jotakin tehokkaampaa mallia pääsisi kokeilemaan...

Yhden tollaisen uuden cls:n olen nähnyt livenä ja takapää pisti heti silmään. Jotenkin livenä ei näytä niin hyvältä. Pidän edellistä korimallia paremman näköisenä.

Back
Ylös Bottom