Hienot autot

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Minkeo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ei jumaluta. Tuossa autossa on kyllä sitä jotakin. Todellakin silmiä hivelevä muotoilun taideteos...:kuola::kuola: Tavalliset nykyautot näyttää jotenkin teollisilta ja tylsilä tuollaisiin ilmestyksiin verrattuna.
 
Harvinaisen paljon porukkaa samaa mieltä.

Noh, lisätään itsekin tähän että onhan toi tajuttoman upea.

Harmi että 480k€ + jotain suomen verotuksella... :david:
 
kerta muut tykkää niin voin huoletta sanoa että onpa takaa ihan saatanan ruma auto.
 
Toi kolmipyöränen on muuten ihan tajuttoman ruma ja turhan olonen viritys. Hei, haluan olla lentokone mutta olenkin auto. Paitsi hetkonen, en ole edes auto vaan trike.
 
Vitun hieno Jaguaari. Kerrankin oikean tyylinen uus auto! Jos jotain pitää keksiä negatiivista niin ehkä pienemmät alahelmat & enemmän maavaraa ja näyttäis vieläkin linjakkaammalta ja kevyemmältä. Toisaalta näyttäis silloin vielä enemmän alkuperäiseltä versiolta. Perä saa erikoismaininnan kun on niin hieno :D
 
kerta muut tykkää niin voin huoletta sanoa että onpa takaa ihan saatanan ruma auto.

Makuja on monia. Meikäläisen silmään juurikin toi perä (sekä vanhassa että uudessa) on tyylikkäin osa autoa. Ja kylkilinja & pitkä konepelti.

Keulan pohjamonnin suuta jäljittelevästä muodosta en oo tykännyt siinä vanhassa ja oishan sen voinut jättää apinoimatta uuteenkin. Soikeista tuplavaloistakin tulee mieleen 2000-luvun alun pappamersuissa nähdyt lyhtykokeilut.
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Aikamoinen on uuskin lambo. Silti, mikään ei voita tätä:

Lamborghini-Countach-Rear-Angle-Red-4-st.jpg


Nykyautoihin verrattuna niin härskisti muotoiltu ettei vaan voi ymmärtää :D Kaikki on liioiteltua: mataluus, lokasuojien pullistukset, vanteet, renkaat, siipi... vaatii pokkaa muotoilla tollanen.. tai sitten se vaatii kasikyt lukua :jahas:
 
Joo Countach on kyllä THE lambo. Minkä muotoilua tuo tulen uusi Aventadorkin myötäilee. Eikä mikään ihan mopokaan toi Countach edes nykyasteikolla.. Tehokkaimmassa mallissa tais olla 455hv ja eihän tuo painanut vissiin läheskään sitä mitä Diablo ja uudemmat. Oisko ollut jotain 1300-1400kg? Uudethan on jotain parin tonnin könttejä lähemmäs.
 
Nykyautoihin verrattuna niin härskisti muotoiltu ettei vaan voi ymmärtää :D Kaikki on liioiteltua: mataluus, lokasuojien pullistukset, vanteet, renkaat, siipi... vaatii pokkaa muotoilla tollanen.. tai sitten se vaatii kasikyt lukua :jahas:
Tai seitkyt-lukua. :) Mutta on kyllä oikeesti melko komea peli silti, vaikka härskisti onkin muotoiltu. Mietin tässä, kun noita takarenkaita katsoo, että onko uudemmissa lamboissa yhtä läskit takanakit kuin tossa? Noi näyttää tosiaan jo melkein liiotelluilta.
 
Tai seitkyt-lukua. :) Mutta on kyllä oikeesti melko komea peli silti, vaikka härskisti onkin muotoiltu. Mietin tässä, kun noita takarenkaita katsoo, että onko uudemmissa lamboissa yhtä läskit takanakit kuin tossa? Noi näyttää tosiaan jo melkein liiotelluilta.

Niin aivan, seitkytluvun puolella tuli vissiin ekat mallit jotka on aika samanlaisia. Kasarin puolella on tullut sitten vielä hieman lisää kulmia ja siipeä ym. Onhan tää vanhempi suorastaan puhdaslinjainen: :D

MO09_r311_01.jpg

vrt.
md_Lamborghini_Countach_5000_Quattrovalvole_-_%28red%29_front_left_%28Docklands%2C_Vic%2C_19_April_09%29.JPG


Sama auto toi punanenkin on, se on vaan jossain tuolla siipien ja levikkeiden alla. Toisaalta hyvä niin koska just ne saa aikaan ton kuuluisan ulkonäön.
 
Niin aivan, seitkytluvun puolella tuli vissiin ekat mallit jotka on aika samanlaisia. Kasarin puolella on tullut sitten vielä hieman lisää kulmia ja siipeä ym. Onhan tää vanhempi suorastaan puhdaslinjainen: :D
No Wikipedian mukaan LP400S esiteltiin vuonna -78 ja se on just toi malli, johon tuli siivet ja levikkeet. Siitä eteenpäin muihin malleihin muutokset näyttää olevan teknisiä lukuunottamatta ihan viimeistä 25th anniversaryä, joka on ihan kamalan näköinen.
 
OT: Nyt vasta huomasin että tuon Lambon ovikahva/ilmanotto onkin Naca-ducti.

NACA_submerged_inlets.JPG


Samaa aerodynamiikkaa löytyy myös Ferrari F40:sta, siitä vain laskemaan montako Nacaa pystyy yhteen autoon tunkemaan:
800px-Ferrari_F40_in_IMS_parking_lot.jpg
 
No Wikipedian mukaan LP400S esiteltiin vuonna -78 ja se on just toi malli, johon tuli siivet ja levikkeet. Siitä eteenpäin muihin malleihin muutokset näyttää olevan teknisiä lukuunottamatta ihan viimeistä 25th anniversaryä, joka on ihan kamalan näköinen.

Jumankaut, olen aina luullut että nimenomaan kasarilla olis vasta tullut noi kaikki härpäkkeet mukaan, no mut sittenhän toi on ollut aikaansa edellä koska toi jälkimmäinen punainen on niin kasaria :D
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom