Hienot autot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Minkeo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Miksi muuten suurin osa superautoista mitä maailmalla näkee on ferrari/lambo akselia?

Henk koht fanitan paljon enemmän aston martinien ulkonäköä. Varsin harvinainen ilo ollut astoneita nähdä, missään. Suomessa olen nähnyt yhden, itävallassa ja monacossa kummassakin yhden. Joku DBS olis ihan kiva parkkipaikan täyttönä. :D

aston-martin-vanquish-s-bg.jpg

Joo kyl Astonit on ihan helvetin hienoja kanssa. Se ei tietenkään laske niitten cooliutta että maailman kovin jätkä(Bond tietenkin) ajelee niillä :D Mun mielestä toi vanha Vanquish on vielä vähän hienompi kun DBS tai DB9. Mitkä nyt on toki upeita myös.

Ferrarissahan painaa varmasti se historia todella paljon. Lambon kuvat on ollut penskana sitten siinä sängyn päädyssä, Countachit ja Diablot, ja nyt kun sitten on rahaa niin ostetaan Lambo. Ihan omia teorioita :D Aston olisi omissakin kirjoissa korkealla, mutta onhan se Ferrari aina Ferrari.

Joo ite uumoilin samaa. Jos Lamboa ja Ferraria vertaa niin jotenkin siinä Lambossa vaan on enemmän munaa kun fefessä.

btw miksei toi mun Astonin kuva näy enää? :(

Uus Astonin Virage jatkaa tuttua hyvää muotoilua
Tuttua muotoilua näköjään. Kaikki Astonit näyttää ihan samalta. Mitä ideaa on tehdä uusi malli, jos se ei eroa edellisestä kuin nimeltään? No joo, en ole noista kovin kiinnostunut, että siinä saattaa olla syy siihen, että ne on mun mielestä saman näköisiä. En oikeasti erottaisi noita toisistaan jos laitettaisiin kuvia vierekkäin ja pyydetään yhdistämään kuva ja malli.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Powerhousun kanssa kyllä siinä mielessä samoilla linjoilla että kaikki Astonit ovat lähes identtisiä. Eivätkä ne teknisestikkään eroa juurikaan toisistaan. Muoto on vaan niin kaunis niin ei kai ne sitä uskalla muuttaa :D

Kyllä toi mun mielestä coolimpi on ku Revénton kun kokonaan uutta tekniikkaa paljon tekstin perusteella. Kuitenkin selkeä ero Murciin ulkonäöllisesti. Ainakin jos vertaa Astonin eri mallien muotoilueroja tai vaikka Porschen :D

Powerhousun kanssa kyllä siinä mielessä samoilla linjoilla että kaikki Astonit ovat lähes identtisiä. Eivätkä ne teknisestikkään eroa juurikaan toisistaan. Muoto on vaan niin kaunis niin ei kai ne sitä uskalla muuttaa :D

Ne on kyllä kaikki samanlaisia, mutta niin on porschetkin joka ei haittaa, se mikä haittaa on se että ne on tylsiä.

Saisivat näyttää enemmän tältä:
Aston_Martin-V8_Vantage.jpg

Kuin tältä:
aston-martin-dbs.jpg

En edes tiedä mikä noissa uusissa vituttaa mutta joku niissä vaan mättää, siis joku muukin kuin sisusta.

Onhan toi vanha Vantage siisti mut kyl mä ottaisin minkä tahansa noista uusista mielummin kun ton vanhan "mustang lookin" :D

Onhan toi vanha Vantage siisti mut kyl mä ottaisin minkä tahansa noista uusista mielummin kun ton vanhan "mustang lookin" :D

Mitä paskaa :D mä en ottais muuta kun sen takia että niistä sais enemmän rahaa myytäessä. Tos vanhassa on munaa, tos uudessa on lähinnä kromattua hieromasauvaa

Suositut

Back
Ylös Bottom