Hienot autot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Minkeo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tääl Lahes pyörii punanen GT-R. On kyllä ihan komea vehje.. ja RIPEÄ! Otin viime kesänä sen kanssa vähän viivaakin ku olin pyörällä liikenteessä :D Juteltiin siinä sit ku pysähyttiin seuraaviin valoihin taas rinnakkain.. Mä kehuin sen autoo ja se kehu mun pyörää :lol2: Kyllä tulee miehistä ihan kakaroita ku saa vähän leluja käsiinsä.. Sit taas viivoja niistä valoista.. Sehän melkein pysy perässäkin ;)

944 S 2 Cabrio

P0000200.jpg

795418.jpg

944S2cabWhite05.jpg

Kesäpeliksi himottais kovasti klassikko: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?lang=de&id=128433921&pageNumber=1&tabNumber=2

944 on kyl muuten komea auto, mutta noi takavalot on jotenki turhan arkiset mun makuun. Tulee vähän joku volvo tai saabi mieleen niistä.

Periaattessa tämä on väärä ketju, mutta kuitenkin kerron. Tuli tuossa tänään vastaan täällä espoossa Ferrari California. Jotenkin ei sytyttänyt livenä kauheasti.
Jos oikein näin niin se oli sveitsin rekisterissä.
ferrari-california-3.jpg

Mitsubishi Legnum VR4 Twin Turbo

Tämän mallista oon katellu, voi olla että joskus tämmöinen eksyy pihaan.
Ei siis kuvien yksilö kuitenkaan.

legnum_at2.jpg

legnum_at3.jpg

Harmaa farmari uusimpana hienot autot -ketjussa... noh, ei ois itelle tullu mieleen.

btw. aika jännä tosiaa toi ferrari. ei ihan täysillä iske.

Harmaa farmari uusimpana hienot autot -ketjussa... noh, ei ois itelle tullu mieleen.
Tää on just niitä minkä tekee hienoksi joku ihan muu kuin ulkonäkö. Toi on ihan kiva sleeperi. Ei nykymittapuulla mikään järjetön tykki, mutta liikkuu varmaan ihan riittävästi. Mutta sehän näissä hienoa onkin. Porukka luulee tavalliseksi rumaksi farmariksi.

Ja näistä on sitten väännetty ihan tarpeeksi. Että ei enää kiitos. Sitäpaitsi saattaahan toi olla pek-sin mielestä ihan ulkonäöllisestikin hieno.

Kyllä toi Galant on helvetin pätevän näkönen peli. Nimenomaan ulkoisesti, teho on vaan plussaa :thumbs:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Kyllä se tällänen on pakko joskus hankkia vaikka Suomessa melko turha kapistus säiden takia olisikin.

Tai sitten ihan tuo perinteinen versio.

Mitkään nykypaskat bemarit ja mersut ei kyllä aiheuta minkäänlaista viisarin värähdystä itsellä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Periaattessa tämä on väärä ketju, mutta kuitenkin kerron. Tuli tuossa tänään vastaan täällä espoossa Ferrari California. Jotenkin ei sytyttänyt livenä kauheasti.
Jos oikein näin niin se oli sveitsin rekisterissä.
Tuli muuten mieleen, että taisi se kuski olla räikkönen.

Suositut

Back
Ylös Bottom