Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Muhun ei vetoa mersut ollenkaan, melkein vielä vähemmän tommoset viri/tuningmeset. Sitäpaitsi ton Brabuksen keskikonsolin alasivuosassa oleva tekstiili on mun silmään identtinen kun meikäläisen koiran nukkumakopan päällyste :D
ja onpa muuten melko väsyneen näköset penkit laitettu tohon
^Siis onhan toi aika perkeleen komea ja tehokas auto, muttei kyllä mikään erityisen hieno ainakaan minun silmääni..
^Siis onhan toi aika perkeleen komea ja tehokas auto, muttei kyllä mikään erityisen hieno ainakaan minun silmääni..
Perkeleen komea ja tehokas muttei hieno?
Mutta hieno Vette:
Toikin bemari näyttäis muuten ihan paskalta jollain 16 tuumasilla kun pari vuotta sitten Seiskasarja saattoi näyttää ihan pirun hyvältä sen kokosilla. Mun mielestä aika monet muuten siistit nykyautot näyttää paskoilta "pienillä" vanteilla, tai niihin ei vaan saa hienoja pienehköjä vanteita.
Saako esimerkiks johonki uuteen femmaan tai E:hen mitään oikeasti hienoja 16 tuumasia? Ehkä nykyautot on vaan niin vitun massiivisia, tai näyttää siltä, että pitää olla vähintään jotkut 18" vanteet.
Eihän niihin saa ku jarrulevyt/satulat alkaa olla niin isot että ei pienet mahdu pyörimään.