Hienot autot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Minkeo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Vähän niin kuin Quattrot, tahtoo olla aika hinnoissa nuo 80-luvun "kilpurit". Sukupuuttoon kuolevia malleja. Taitaa Saksanmaalla muutamilla myynnissä olevilla Baby Quattroilla hintaa olevan reilusti yli 100 000eur.

Veljellä oli aikoinaan tuollainen Delta HF Intergale 16V. Sitä oli vähän ruuvattu kireämäksi ja kulki kuin ohjus.

Brabus E V12 Coupé

BRABUS_E_V12_Coupe_2010_01.jpg

BRABUS_E_V12_Coupe_2010_04.jpg

6.3 l BiTurbo V12, 800hp, 1.420 Nm
BRABUS_E_V12_Coupe_2010_03.jpg

... vajaat 500.000 € (+ verot) :whip:

Muhun ei vetoa mersut ollenkaan, melkein vielä vähemmän tommoset viri/tuningmeset. Sitäpaitsi ton Brabuksen keskikonsolin alasivuosassa oleva tekstiili on mun silmään identtinen kun meikäläisen koiran nukkumakopan päällyste :D

Muhun ei vetoa mersut ollenkaan, melkein vielä vähemmän tommoset viri/tuningmeset. Sitäpaitsi ton Brabuksen keskikonsolin alasivuosassa oleva tekstiili on mun silmään identtinen kun meikäläisen koiran nukkumakopan päällyste :D

Itellä tuli uima-allas mieleen tosta heti:D ja onpa muuten melko väsyneen näköset penkit laitettu tohon

Ben Ballerin BMW 750Li F02 Twin Turbo V8 with 22 inch iForged VIP Phantom Wheels finished in Brushed Aluminum with a Chrome Lip

benb1.jpg

benb3.jpg

benb4.jpg

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Toikin bemari näyttäis muuten ihan paskalta jollain 16 tuumasilla kun pari vuotta sitten Seiskasarja saattoi näyttää ihan pirun hyvältä sen kokosilla. Mun mielestä aika monet muuten siistit nykyautot näyttää paskoilta "pienillä" vanteilla, tai niihin ei vaan saa hienoja pienehköjä vanteita.
mercedes-benz-124-series-becomes-a-young-classic-5.jpg

kalusto_esarja_1.jpg

Saako esimerkiks johonki uuteen femmaan tai E:hen mitään oikeasti hienoja 16 tuumasia? Ehkä nykyautot on vaan niin vitun massiivisia, tai näyttää siltä, että pitää olla vähintään jotkut 18" vanteet.

Toikin bemari näyttäis muuten ihan paskalta jollain 16 tuumasilla kun pari vuotta sitten Seiskasarja saattoi näyttää ihan pirun hyvältä sen kokosilla. Mun mielestä aika monet muuten siistit nykyautot näyttää paskoilta "pienillä" vanteilla, tai niihin ei vaan saa hienoja pienehköjä vanteita.
mercedes-benz-124-series-becomes-a-young-classic-5.jpg

kalusto_esarja_1.jpg

Saako esimerkiks johonki uuteen femmaan tai E:hen mitään oikeasti hienoja 16 tuumasia? Ehkä nykyautot on vaan niin vitun massiivisia, tai näyttää siltä, että pitää olla vähintään jotkut 18" vanteet.

Eihän niihin saa ku jarrulevyt/satulat alkaa olla niin isot että ei pienet mahdu pyörimään.

Eihän niihin saa ku jarrulevyt/satulat alkaa olla niin isot että ei pienet mahdu pyörimään.

On tossaki W211 E:ssä 16 tuumaset mutta on vaa aika ruman näköset. Se on kyllä totta ettei jonku tollasen pari postia sitten esiintyneen seiskan jarrut mahdu olemaan kun jossain 18 tuumasissa varmaan.

Ei ehkä kuulu tähän threadiin koska en ainakaan itse pidä tätä autoa niin siistinä, mutta laitetaan nyt kun monet näistä tuntuvat pitävän:

Ford Focus RS500

RS500_22_HR.jpg

Uutta RS500-Focusta tehdään vain se 500 kappaletta, vanhan kunnon RS500-Sierran muistolle.

RS500_04_HR.jpg

Tehoa löytyy 350 kaakkia. Virityspuolelta löytyy ainakin isompi välijäähdytin, ilmansuodatin, downpipe, softa ja bensapumppu. 0-100kmh onnistuu 5.4 sekunnissa. Eli samassa ajassa kuin 100hv heikommalta nelivedolta, hih.. Huippunopeus 264 kmh.

RS500_18_HR.jpg

RS500_23_HR.jpg

Hintaan sisältyy punaiset Recarot, jotka voidaan toki päällystää myös nahalla. Kojelautaan on lyöty koristeeksi hiilikuitutarraa.

RS500_06_HR.jpg

Lähde: Speedhunters
Viralliset sivut: RS500

Suositut

Back
Ylös Bottom