Hienot autot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Minkeo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Nehän ovat kuin kaksi marjaa:

drawing.jpg

BMW e30

61b8_3.jpg

tuntemattoman taiteilijan piirros autosta.

Nyt on kyllä pakko kysyä että mikä noissa bemareissa kiehtoo? En oo ikinä ymmärtäny. Sitä paitsi joka kolmas auto mikä tulee vastaan on bemari ja ne on kaikki lähes identtisiä keskenään kokoeroja lukuunottamatta. Noh, ehkä jotkut haluaa vaan sulautua massaan.

Nyt on kyllä pakko kysyä että mikä noissa bemareissa kiehtoo? En oo ikinä ymmärtäny. Sitä paitsi joka kolmas auto mikä tulee vastaan on bemari ja ne on kaikki lähes identtisiä keskenään kokoeroja lukuunottamatta. Noh, ehkä jotkut haluaa vaan sulautua massaan.
No ei taida bemarit olla Suomen palkkatasolla mitään yleisimpiä autoja liikenteessä, ainakaan 2000-luvun mallit. Ja vastaus kysymykseeksi: isot moottorit, takaveto, "sporttisuus", status, laatu, jne..

Jos tohon mun postaukseen viittaat, niin aika harvassa on nuo aidot m3 e30 bemmit.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jos tohon mun postaukseen viittaat, niin aika harvassa on nuo aidot m3 e30 bemmit.

Toi e30 m3 on kaikessa kulmikkuudessaan kyllä todella hieno ja varmaan aika loistava ajaa. Onhan se myös ns. klassikko, mielelläni omistaisin. Mutta ei kai tossa bemarissa merkkinä yleisesti ottaen oo mitään niin kovin maagista jos vaikka muihin "preeeemium" sakemanneihin vertaa.

Toi e30 m3 on kaikessa kulmikkuudessaan kyllä todella hieno ja varmaan aika loistava ajaa. Onhan se myös ns. klassikko, mielelläni omistaisin. Mutta ei kai tossa bemarissa merkkinä yleisesti ottaen oo mitään niin kovin maagista jos vaikka muihin "preeeemium" sakemanneihin vertaa.

Jep, sen takia tuon kyseisen kotteron postasinkin. Ei "normi" bemarit säväytä suuntaan eikä toiseen.

Joo kyllä kai ne ihan hyviä autoja silleen on, en mä sitä sano.. mutta kyllä ainakin täällä päin tuola kylillä pyörii bemareita aivan helvetisti. Nojooh samapa tuo, en jaksa nyt vängätä mitään :D Makuasia, sano koira ku persettään nuoli..

Joo kyllä kai ne ihan hyviä autoja silleen on, en mä sitä sano.. mutta kyllä ainakin täällä päin tuola kylillä pyörii bemareita aivan helvetisti. Nojooh samapa tuo, en jaksa nyt vängätä mitään :D Makuasia, sano koira ku persettään nuoli..

Onhan bemareissa tietysti se hyvä puoli että niissä saa halvimmalla ne ominaisuudet mitä "kylillä" tarvitaan :D

E30 on omasta mielestä auttamattomasti liian vanha ja sillä on erittäin vahva Kerava-leima. Yksi kiinnostava olisi vm01-03 E46 M3, joita tuntuu saavan alkaen 28ke järkevillä kilometreillä (20tkm/v).

^ Ai sustako lähemmäs 200tkm rullattu on järkevät kilometrit? Huh, itse en enää ostas yli satkua rullattua, mielellään max 60-70tkm...Satkun jälkeen tulee pirun kalliita huoltoja.

Voisi ostaa tommosen e30 6-koneella, jossa olisi kesän yli leimaa. Sillä olis makee suditella yks kesä ja ajaa se sen jälkeen vaikka romuttamolle. Melko edullisia nuo kuitenkin on <2000€ saa ihan käyttökelposen yksilön.

^ Ai sustako lähemmäs 200tkm rullattu on järkevät kilometrit? Huh, itse en enää ostas yli satkua rullattua, mielellään max 60-70tkm...Satkun jälkeen tulee pirun kalliita huoltoja.

Huolimattomasti kirjoitin. 80-120tkm oli rullattu noilla mitä nopsaan katsoin ja isot huollot tehty. En jotenkin jaksa uskoa että 70-100tkm kohdalla kaikki hajoaisi nopeasti ihan paskaksi.

70tkm 8v vanhassa autossa on kuitenkin 8tkm vuodessa, joka olisi epäilyttävän vähän.

70tkm 8v vanhassa autossa on kuitenkin 8tkm vuodessa, joka olisi epäilyttävän vähän.
Hieman offtopic: Pieniä kilometrejähän nuo on, mutta esim. meillä on 02-mallin auto ja tällä hetkellä mittarissa on 69tkm, ja uutena on ostettu meille. Ei ole kyllä M3 eikä Bemari. Tuollaiseen ns. harrasteautoon, kuten M3:een ei välttämättä kerry kilometrejä kuitenkaan ihan joka kurakelillä. Huoltohistoriastahan ne oikeat kilometrit melko hyvin voi todistaa.

Suositut

Back
Ylös Bottom