Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No ei taida bemarit olla Suomen palkkatasolla mitään yleisimpiä autoja liikenteessä, ainakaan 2000-luvun mallit. Ja vastaus kysymykseeksi: isot moottorit, takaveto, "sporttisuus", status, laatu, jne..Nyt on kyllä pakko kysyä että mikä noissa bemareissa kiehtoo? En oo ikinä ymmärtäny. Sitä paitsi joka kolmas auto mikä tulee vastaan on bemari ja ne on kaikki lähes identtisiä keskenään kokoeroja lukuunottamatta. Noh, ehkä jotkut haluaa vaan sulautua massaan.
Nyt on kyllä pakko kysyä että mikä noissa bemareissa kiehtoo? En oo ikinä ymmärtäny. Sitä paitsi joka kolmas auto mikä tulee vastaan on bemari ja ne on kaikki lähes identtisiä keskenään kokoeroja lukuunottamatta. Noh, ehkä jotkut haluaa vaan sulautua massaan.
Jos tohon mun postaukseen viittaat, niin aika harvassa on nuo aidot m3 e30 bemmit.
Toi e30 m3 on kaikessa kulmikkuudessaan kyllä todella hieno ja varmaan aika loistava ajaa. Onhan se myös ns. klassikko, mielelläni omistaisin. Mutta ei kai tossa bemarissa merkkinä yleisesti ottaen oo mitään niin kovin maagista jos vaikka muihin "preeeemium" sakemanneihin vertaa.
Joo kyllä kai ne ihan hyviä autoja silleen on, en mä sitä sano.. mutta kyllä ainakin täällä päin tuola kylillä pyörii bemareita aivan helvetisti. Nojooh samapa tuo, en jaksa nyt vängätä mitään :D Makuasia, sano koira ku persettään nuoli..
^ Ai sustako lähemmäs 200tkm rullattu on järkevät kilometrit? Huh, itse en enää ostas yli satkua rullattua, mielellään max 60-70tkm...Satkun jälkeen tulee pirun kalliita huoltoja.
Hieman offtopic: Pieniä kilometrejähän nuo on, mutta esim. meillä on 02-mallin auto ja tällä hetkellä mittarissa on 69tkm, ja uutena on ostettu meille. Ei ole kyllä M3 eikä Bemari. Tuollaiseen ns. harrasteautoon, kuten M3:een ei välttämättä kerry kilometrejä kuitenkaan ihan joka kurakelillä. Huoltohistoriastahan ne oikeat kilometrit melko hyvin voi todistaa.70tkm 8v vanhassa autossa on kuitenkin 8tkm vuodessa, joka olisi epäilyttävän vähän.