Noin 4 minuuttia silkkaa seksiä.
http://videos.streetfire.net/video/F430-717hp-Novitec-twin_714385.htm
http://videos.streetfire.net/video/F430-717hp-Novitec-twin_714385.htm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se on ihan sama miltä se kuullostaa ei henkilöauton kuulu kuullostaa miltään. Johonkin oikeaan urheiluautoon sopii hiemman säädöksiä kovemmat mökät mutta ei mihinkään pieneen japskikippoon missä on joku camryn kone keulalla :D
Onnee vaan sulle ja 350 hevosvoimalles. Jos sulla nyt on vähän heikompi muisti niin ei mitään, mutta puhehan oli alunperin tuosta reilun sadan hepan E21 320 bemarista, mihin oli tuunattu savustuspönttö putken päähän ja minä sitten ihmettelin sen tarpeellisuutta, niin sinusta se oli lähes välttämätön, että kaikki tehot saadaan käyttöön ja tulee paremmat äänet.Miksi jengi puhuu kokoajan perheautoista??? Mä en tavakipoista puhunu, mutta vähän ripeempiinkin autoihin saa kyl jo oikeanlaisella putkella lisää pauhua. Vitt* sä oot tyhmä tai sit vaan yrität olla niin vitsikäs. 1.8 voit työntää hanuriis, mulla on 350HV peli alla ja vakioputkella vielä.
Tulihan se sieltä. Mä olen odottanut koko ajan, että milloin sä tuot tämän esiin.:thumbs:Vitt* sä oot tyhmä tai sit vaan yrität olla niin vitsikäs. 1.8 voit työntää hanuriis, mulla on 350HV peli alla ja vakioputkella vielä.
Juu onhan siinä piste välissä ja meinasinkin kirjoittaa, että voihan tuossa myös väittää ettei puhunut kys. autosta. Koska keskustelupalstoilla käyty keskustelu on ikään kuin keskustelua (erotuksena painetusta tekstistä) niin silloin mielestäni on ihan ok lukea ns. rivien välistä ja tosiaan harrastaa sitä "luetun ymmärtämistä". Vastaisuudessa jos haluat, että tekstiäsi luetaan kuin piru raamattua niin silloin se kannattanee tuoda esiin kirjoituksen yhteydessä. Meillä on palstalla jo Sturmmann joka lukee tekstejä kuin piru raamattua, pitäisköhän teidän mennä ulos, voi olla että ymmärtäisitte toisianne.^ Niin just, mutta lueppas vielä kerran. Yleistin, en puhunut enää tuosta bimmeristä. Lukekaa huolella, älkää arvelko. Luetun ymmärtämiseen en pysty auttaa, se ois pitäny oppia jo koulussa.
No miksi sitten aloit vastaamaan yleisellä tasolla tuota Bemaria koskeviin viesteihin? Se ei ole lukijan vika, jos kirjoitat yhtä koherenssia tekstiä kuin viidesluokkalaiset.^ Niin just, mutta lueppas vielä kerran. Yleistin, en puhunut enää tuosta bimmeristä. Lukekaa huolella, älkää arvelko. Luetun ymmärtämiseen en pysty auttaa, se ois pitäny oppia jo koulussa.
En kai voi olla ainoa, jolle tuli mieleen:
On toi kyllä omituinen, ihan kuin siinä olisi auto vielä suurimmaksi osaksi jonkin valkoisen muovilootan sisällä.Et. Lisäksi suoraan takaa tuo auto näyttää myös joltain halloween-naamiolta;
http://www.zcars.com.au/images/gtbycitroen22.jpg
(iso kuva niin en viitsi laittaa rikkomaan sivuston ulkoasua)
Tässä omasta mielestä maailman hienoin auto. Perusteluina sen erityislaatuinen harvinaisuus ja poikkeava ulkomuoto.
Maybach Exelero