Hienot autot

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Minkeo
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Mitä helve*** pakoputkenpääviritys, tuossa kyl näyttäs olevan koko putki vaihdettu. Ja kerrataan; paremmalla putkistolla saadaan paremmat äänet(lue matalemmat), kaikki tehot käyttöön(varsinkin japseissa vakiopillit ahdistaa paljonkin), kunnon putkisto on hienon näköinen ja yleensä ne on rosteria eli ne on ikuisia. Itekin ois uusi putkisto hommattava, ku sais rahat kasaan.
PS. kyllä ne vakiomehupillit on jotain ihan kauheaa, varsinkin jos auto on muuten vähääkään ripeämpi. Johonkin 1.1 Micraan ne on kyl ihan omiaan.
Sori nyt vain jos sulla on tuollainen helvetin ruma ulostulo autossas mutta ei siitä pääse mihinkään, että se ei ainoastaan näytä rumalta vaan se myös kuulostaa siltä. Mitenhän noissa oikeissa urheiluautoissa on toteutettu tuo putkisto kun ne yleensä näyttävät ihan inhimillisiltä, eikä siltä että ammattikoulussa olisi järjestetty kilpailu kuka löytää ja mahduttaa autonsa alle isoimman putken. Noi on helvetin rumia ja typerän kuuloisia. Sillä ei ole mitään väliä vaikka tehot kaksinkertaistuisivat, se on amis viristys joka tapauksessa.
 
Nelitahtikoneet ei tartte vastapaineita, mutta silti pakoputken kokoa muuttamalla ja samalla virtaukset sotkemalla voi saada tehoja kadotettua.
 
Viimeksi muokattu:
Johonkin ferrariin tai muuhun oikeaan urheiluautoon kunnon äänet sopivat mutta kaikki värikkäät lasikuituun paketoidut nissanit mistä kuuluu "sporttinen pörinä" herättävät lähinnä huvitusta ja sääliä muissa tielläliikkujissa. Itselle tulee aina noista pakoputki virityksistä mieleen lähinnä että siinä on muovipulkasta ruostunut putki puhki.
 
Johonkin ferrariin tai muuhun oikeaan urheiluautoon kunnon äänet sopivat mutta kaikki värikkäät lasikuituun paketoidut nissanit mistä kuuluu "sporttinen pörinä" herättävät lähinnä huvitusta ja sääliä muissa tielläliikkujissa.

monikin lasikuituun paketoitu nipponi voi vaan jättää sun ferraris "sporttisilla pörinöillä" säestettynä. vittu mitä paskaa taas.

tässä hieno auton kuva.
2-288.jpg
 
monikin lasikuituun paketoitu nipponi voi vaan jättää sun ferraris "sporttisilla pörinöillä" säestettynä. vittu mitä paskaa taas.

Joo kyllä jokainen ammattikoulun käynyt osaa rakentaa paremman urheiluauton kuin ferrari saa aikaiseksi :rolleyes: Jos joku nissani kulkee muutaman satakilometriä kovaa pihinän säestämän sillä perhepitsan kokoisella turbolla ahdettuna ennen täystuhoa se ei välttämättä tee siittä parempaa/hienompaa autoa kuin tuollainen "vähän" isommalla budjetilla suunniteltu ja toteutettu ferrari.
 
monikin lasikuituun paketoitu nipponi voi vaan jättää sun ferraris "sporttisilla pörinöillä" säestettynä. vittu mitä paskaa taas.
Juu näinhän se on. Mäkin ottaisin mieluummin tuollaisen lasikuitu nipponin kuin ferrarin ku ne on niin paljon parempia...:jahas:
 
Kyllä noita kovii nelivetosii on mitkä varmaan jotain fefejä vie radalla ja suoralla. Mut se on täysin eriasia kumman itse ottaisin jos ei ois rahasta kii :)
 
18" alla ja ei madallettu yhtään. Ei näytä hyvältä.

Ilmankos oli yllättävän hyvän näköinen tuommoseksi. Poistaisin vielä sporttitarrat ja ihme ämpäriänkkärin ja vanteet maltillisemmaksi.

Tossa myös 18" mutta sopivasti madallettuna. Näyttää "pikkusen" paremmalta.
Taas yksi piloille nussittu.
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kyllä noita kovii nelivetosii on mitkä varmaan jotain fefejä vie radalla ja suoralla. Mut se on täysin eriasia kumman itse ottaisin jos ei ois rahasta kii :)
Kovin neliveto(vähän kyseenalaista onko tää nyt tehtaanmalli) taitaa olla brittimaahantuojan tuunaama Mitsu EVO VIII FQ-400, joka kiihtyy 0-60mph 3.5 sekunttiin. F430 Scuderia taas 3.1 sekunttiin. Subarut on suoralla yleisesti (todella) vähän EVO-serkkuja kesympiä.
Nurburgringillä virallisesti paras aika Subaru Imprezalla on vuoden 2004 C-spec protostyypillä ajettu 7:59.41, Mitsu EVO (IX) taas kyennyt parhaimmillaan aikaan 8:11 Best Motoringin testaamana. Ferrarin F430 Scuderia voittaa edelliset kahdellakymmenellä sekuntilla, Sport Auton testissä aika 7:39.0.
Superautoja jos katsotaan, niin Nissanin GT-R, säädettynä ringille tekee Nissanin tiedotteen mukaan kierroksen aikaan 7:29. Pakasta vedetty Enzo 7:25.21 Evo Magazinen testissä.
Onhan noissa Imprezoissa ja EVOissa rahalle vastinetta enemmän jos suorituskykyä katsotaan, mutta silti onhan se Ferrari aina Ferrari (Nimimerkillä: kokeilin kaverin 360 Modenaa->melkein talo myyntiin)
 
Ja saatiinhan siitä Panamerastakin vihdoin nätti, kun Mansory otti sen käsittelyyn:
2010-Mansory-Porsche-Panamera-Duo-1024x768.jpg

2010-Mansory-Porsche-Panamera-Rear-Angle-Speed-1024x768.jpg

2010-Mansory-Porsche-Panamera-Side-Angle-Speed-Top-1024x768.jpg

Tietysti jos kuvat olisivat oikeasta autosta, niin voisi arvioida paremmin, mutta hyvältä tuo vaikuttaa
 
Onhan nää periaatteessa mielipidekysymyksiä mutta eihän tota Panameraa mikään pelasta :D pari kertaa nähny helsingissä ja ei se todellakaan edes "livenä" ole hieno. Ei yksinkertaisesti mistään kulmasta katsottuna. En tajuu miten porschella sössitty muotoilu noin pahasti, cayennen vielä ymmärtää mutta kyllä neliovisen coupen pitäisi olla edes vähän kauniimpi.
 
Kyllä tuo etuviistokuva näissä rendauksissa on ihan hieno. Mutta muuten Panameran ongelma on tuo ettei osaa päättää, onko se farkku vaiko sedan. Astonin Rapidessa on aavistus samaa vikaa, mutta ei läheskään tuossa mittakaavassa.

aston-martin-rapide_1.jpg


Vaikka kilpailua alkaa onneksi nyt olemaan, tuo Aston esim. valkoisena on todella nätti, on silti Maseratin Quattroporte mielestäni edelleen se numero yksi noista neliovisista supereista. Näyttää jonkun S-sarjan mersun ja urheiluauton sekoitukselta, mikä nyt vaan on saatu toimimaan. Ja nimessä on munaa enemmän kuin puukkosahassa.

maserati-quattroporte-sport-gt-s-1-big.jpg
 
Onhan nää periaatteessa mielipidekysymyksiä mutta eihän tota Panameraa mikään pelasta :D pari kertaa nähny helsingissä ja ei se todellakaan edes "livenä" ole hieno. Ei yksinkertaisesti mistään kulmasta katsottuna. En tajuu miten porschella sössitty muotoilu noin pahasti, cayennen vielä ymmärtää mutta kyllä neliovisen coupen pitäisi olla edes vähän kauniimpi.

Samaa mieltä edellisen kanssa. Autoina toki Porschet ovat ykkösiä, mutta suoraan sanottuna törkeen ruma laite toi Panamera on. Aika epäonnistunut genre muutenkin taitaa olla kyseessä, esim Audin A5 sportback on ruminpia laitteita mitä on tullut nähtyä. A5 coupehan on ihan ok näköinen, joten aivan järjetöntä touhua tuollainen tarkoitushakuinen autojen rumentaminen on.
 
...esim Audin A5 sportback on ruminpia laitteita mitä on tullut nähtyä. A5 coupehan on ihan ok näköinen, joten aivan järjetöntä touhua tuollainen tarkoitushakuinen autojen rumentaminen on.

Mä tossa toisessakin ketjussa ihmettilin tota uutta a5/s5 sportbackin mollaamista. Omasta mielestä tosi fiksun näköinen neliovikupeeksi.
audi-s5-sportback-5-600x423.jpg

2010-audi-s5-sportback-photo-back-view.jpg

...makuasioita, sanoi Musti ku muniaan nuoli.
 
No jaa, empä usko että 1.8L M42 vaatii 3'' pönttöä kaiken tehon vaupauttamiseen, kun kaverin 500 heppaisessa rallisprint autossa on noin puolta pienempi putki. Amiksen pihalla aikani vastaanvanlaisia virityksiä kuunnelleena voin sanoa, että äänet ei todellakaan ole paremmat. Tytötkin nauraa.

Just tälläsien kommenttien kirjoittajat ei edes tiedä, miltä hyvä putkisto kuullostaa. Mä en puhunut mistään euron amisränneistä.
 
Just tälläsien kommenttien kirjoittajat ei edes tiedä, miltä hyvä putkisto kuullostaa. Mä en puhunut mistään euron amisränneistä.
Se on ihan sama miltä se kuullostaa ei henkilöauton kuulu kuullostaa miltään. Johonkin oikeaan urheiluautoon sopii hiemman säädöksiä kovemmat mökät mutta ei mihinkään pieneen japskikippoon missä on joku camryn kone keulalla :D
 
Panameran muotoilu on erittäin onnistunut ainakin takapenkin tilojen suhteen. Itsen en ole vielä ymmärtänyt, miksi niin monessa pitkässä sedanissa on niin vähän pääntilaa. Jos jalkatila on mitoitettu pidemmälle kaverille, niin minkä vuoksi pääntila mitoitetaan lapsille? Bemarin 5-sarjan GT on ehkä räikein esimerkki tällaisista. Mikä tila-auto on sellainen, mihin ei sovi kunnolla edes kolmea miestä istumaan?
 
Kyllähän oikein mitoitetulla putkella saadaan ne viimeiset hevoset sieltä koneesta irti, mutta pelkkä ränni ei kyllä muuta minkään peruslaiskan perheauton soundia "ferrari"-tyyliseksi tms. Siihen tarvitaan sitten koneeltakin joitain ominaisuuksia, kuten kohtalaista iskutilavuutta ja virinokkaa yms.

Noissa juutuubi-videoissa on juuri näitä M5 bemuja ja kumppaneita, jotka ovat vakioputkillakin aika hyvän kuuloisia ja tehokkaita laitteita. Siihen vielä avarempaa putkea ja avot, soundit on varmasti miehekkäät. Se soundi joka irtoaa sitten taas siitä vakiomicrasta 1.3 koneella ja 3" putkella, on juurikin se ontto amispörinä, joka herättää lähinnä sääliä.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom