Hienot autot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Minkeo
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Voi olla juu, mutta silti tuommoinen sporttimese joka näyttää joltain vitun kengältä, ei meikäläiseen iske ollenkaan, enkä käsitä mitä se tekee "hienot autot" topikissa. Nojoo, eihän tuo kyllä varsinaisesti rumakaan ole mutta whatever, mielipideasioitahan nämä on.

PS. "vanha" SL65 amg blackseries on viisikertaa siistimpi, olisivat ottaneet siitä mallia :)

Anna kun veikkaan, et tykkää myöskään bemarin z4 tai z3 coupesta tai z8:sta? kenkälookkihan on just hieno :D Tykkään kyllä myös oikeestaan kaikista SL meseistä, SL55 vois olla ton SLS AMG:n jälkeen aika unelmavehe jopa. Uusimman SL:n keula on kyllä vähän kökön näkönen.

Mick Thompson, slipknot
maybach_exelero_front.jpg

Maybach
Mick+Thomson+MickThompson.jpg

Se sama edelleen...

.... juurikin se saksalainen takamoottorinen turboahdettu kaksipaikkainen urheiluauto. :D

Ja näitähän on edelleenkin kaksi (talossa ja puutarhassa) + mopo. :)

Mutta sen verran täytyy kyllä vetää sanoja takaisin ettei omaa kärryä näy videolla paitsi jos on röntgenkatse. Sen kattoa voi ihan vähän näkyä, siellä se on parkissa jokaisessa mestassa kuvauspaikan vieressä. Aikaisemmassa pidemmässä editissä se kyllä näkyi ihan hyvin, mutta leikkasin pois. Aika ankaralla kädellä jouduin lyhentämään jotta sain edes jotenkin katselukelpoiseksi ja alle 10 min pitkäksi.

Takamoottorin unohdin laittaa, mutta että vielä turbo ;)

Ja jotta menisi asiaa tarkemmin tuntemattomille vaikeammaksi mainittakoon että siinä on 6 kpl sytytystulppia, ei vararengasta ja eturenkaat eri kokoa kuin takarenkaat. Myöskin auton balanssi on noin 40 / 60 takapainoinen... :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Luonnollisesti. :)

Tosin on minulla ollut joskus kolme volkkariakin jotka melkein menisivät samaan kuvaukseen, paitsi että tulppia on vain neljä eikä rengaskokokaan vaihtele. Smartissa on kolmisylinterinen kone ja jostain syystä twinspark.

Vaatii muuten todella isoa kalun jos meinaa ajaa smartilla. Se kun ei toimi jatkeena ei sitten yhtään. :)

0702_ec_01z+hamann_bmw_m5_edition_race+right_front_view.jpg

tommonen peli tuli netissä vastaan... kait tollakin ajelis paremman puutteessa.

Vaatii muuten todella isoa kalun jos meinaa ajaa smartilla. Se kun ei toimi jatkeena ei sitten yhtään. :)

Kabiini on kantta myöten täynnä lihaa varsinkin kahden miehityksellä. Roadsterin tapauksessa katto ja ikkunat on pakko avata ylimääräisen tursutessa ulos. Se jos mikä on härskiä ja korostaa.

Tosin on minulla ollut joskus kolme volkkariakin jotka melkein menisivät samaan kuvaukseen, paitsi että tulppia on vain neljä eikä rengaskokokaan vaihtele. Smartissa on kolmisylinterinen kone ja jostain syystä twinspark.

Ironista on, että mulla on ollut jos minkälaista "nopeaa" autoa ja moottoripyörää ja ainoat ylinopeussakot olen saanut smartilla. Poliisitkin totesivat, että olivat luulleet lähteneensä viritetyn mopoauton perään. On niin pieni auto, että normaalit kaupunkitietkin tuntuvat motareilta ja vauhti nousee.

Mukava auto ja olen ajatellut ostaa kauppakassiksi joskus uudestaan. Helppo kömpiä sisää ja mahtuu mihin väliin tahansa. Miinuksena ovat vain robottivaihteisto ja ohjaustehostimen puute. Tuon kokoisessa kaupunkiautossa pitäisi olla sellainen über kevyt ohjaus, se vois sitten jäykistyä kun vauhti kasvais.

kerros nyt, mimmosia "nopeempia" autoja sulla on ollut. ihan vain uteliaisuudesta :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom