Hienot autot

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Minkeo
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
w060726_4.jpg
4.jpg
6series_coupe_03.jpg

M6 ja uusi 6 sarja muutenkin.. Voi kun bensa ois halpaa ja ois sitä kahisevaa. :kuola:

En tiedä näkikö muut sen piloille tuunatun Sinister M6 Xreme car showssa (taisi olla pari kk sit gti lehdes), pitäisi kieltää lailla sellaset. :curs:
 
^ jos meinaat lupauksesi pitää, niin kannattaa varmaan myydä asunto/muut ja ostaa ko auto jo nyt, sillä jos et rikastu ihan helvetisti, niin voi joskus 40vuoden päästä olla kohtuu hinnoissa tuollainen peli ;)
 
^ jos meinaat lupauksesi pitää, niin kannattaa varmaan myydä asunto/muut ja ostaa ko auto jo nyt, sillä jos et rikastu ihan helvetisti, niin voi joskus 40vuoden päästä olla kohtuu hinnoissa tuollainen peli ;)
Saahan noita ihan kohtuullisessa kunnossa saksanmaalta jo reiluun 20 tonniin, eikä se ole harrasteautosta hinta eikä mikään;) Ajattelin tulla vanhaksi jo noin 15 vuoden päästä, ja nuo meset kun ovat kulttistatuksen saaneet jo ajat sitten, niin tuskin hinnatkaan enää räjähtämällä nousee. Olen kyllä valmis sitten myymään talon ja vaimon, jos ei rahat riitä
 
Kuvia ei ole, mutta Vaalimaan raja-asemalla pari päivää sitten Venäjälle menossa ollut uusi M5. Värinä joku harmaa, konepelti, katto, takapaksi ainakin oli hiilikuitua ja muutenkin jotenkin vakiosta poikkeava look,olisko jonkun pajan tuunaama. Kaikki sivulasit oli niin tummat ettei sisään nähnyt yhtään. Rajalla paljon näkee kalliita autoja, Bentleytä ym mutta tämä bemari aika hyvin käänsi päitä.

Ja tietenkin puomilta piti bemarikuskin lähteä vähä rivakammin... :kuola:
 
Tuunaus oli hauskaa kunnes siitä tuli nk. "liian rikkaiden" harrastus.
Silloin siinä oli jotain ideaa kun itsekin ensimmäistä autoa olin rakentamassa jossain -00 vaihteessa.
Mistään ei saanut valmiita osia vaan kaikki piti tosiaankin tehdä omin käsin.
Autot joita harrastettiin olivat niin sanottuja kansanautoja (en tarkoita e30 bemaria tai corollaa) mutta sellaisia normaaleja autoja.
Nykyään kun menet katsomaan näyttelyitä niin järjestään on rivissä: skyline, supra, rx-8, evo, impreza, soarer tms... :jahas:
Millä normaali tavis joka päivätyökseen kaivaa salaojia niin tuollaisen auton edes investoi saatika rakentaa? Näissäkin autoissa on omistaja yleensä väliltä 18-24v.
Sekin mikä puhuu omien kädentaitojen puutteen puolesta nykyään on se että konehuoneeseen on laitettu vv-suodatin, iso cooleri ja hieman rosteriputkea. Mutta muuten koneeseen ei ole kajottu kun ei osata.
Onneksi siellä on muutama selvästi taidokas rakentaja vielä vanhemmalla mutta upealla kalustolla esillä mutta lets face the fact: Jos rivissä on uuden maalipinnan ansiosta helvetin upea TT- supra kynäruiskumaaleilla, TRD- korisarjalla, 22" kromipalloilla ja sädettävällä alustalla, täydellä nahkaverhoilulla ja seitsemällä näytöllä, niin onhan siihen turha teppo tavallisen mennä kisaamaan millään ta22 celicalla missä on nissanin 2.0 tekniikka viritettynä.
Teknisesti celica on paljon vaikeampi toteuttaa koska osat on itse modattu sopimaan autoon ja konekin varmasti purettu ja piristetty mutta silti se on vain harmaa läiskä tässä uusien autojen rivissä.
Sitten kun itse rakentaa pienellä budjetilla autoa niin alkaa se jossain vaiheessa vituttaa vaikka itselleen vain tekeekin kun olet vuoden syönyt näkkileipää ja saat autostasi rakennettua "siistin ja tehokkaan" kun taas naapurin finninaama tekee saman viikossa syöden samalla pihviä:curs:.
Avautumiseksi meni mutta antaa olla.
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tuunaus oli hauskaa kunnes siitä tuli nk. "liian rikkaiden" harrastus.
Silloin siinä oli jotain ideaa kun itsekin ensimmäistä autoa olin rakentamassa jossain -00 vaihteessa.
Mistään ei saanut valmiita osia vaan kaikki piti tosiaankin tehdä omin käsin.
Autot joita harrastettiin olivat niin sanottuja kansanautoja (en tarkoita e30 bemaria tai corollaa) mutta sellaisia normaaleja autoja.
Nykyään kun menet katsomaan näyttelyitä niin järjestään on rivissä: skyline, supra, rx-8, evo, impreza, soarer tms... :jahas:
Millä normaali tavis joka päivätyökseen kaivaa salaojia niin tuollaisen auton edes investoi saatika rakentaa? Näissäkin autoissa on omistaja yleensä väliltä 18-24v.
Sekin mikä puhuu omien kädentaitojen puutteen puolesta nykyään on se että konehuoneeseen on laitettu vv-suodatin, iso cooleri ja hieman rosteriputkea. Mutta muuten koneeseen ei ole kajottu kun ei osata.
Onneksi siellä on muutama selvästi taidokas rakentaja vielä vanhemmalla mutta upealla kalustolla esillä mutta lets face the fact: Jos rivissä on uuden maalipinnan ansiosta helvetin upea TT- supra kynäruiskumaaleilla, TRD- korisarjalla, 22" kromipalloilla ja sädettävällä alustalla, täydellä nahkaverhoilulla ja seitsemällä näytöllä, niin onhan siihen turha teppo tavallisen mennä kisaamaan millään ta22 celicalla missä on nissanin 2.0 tekniikka viritettynä.
Teknisesti celica on paljon vaikeampi toteuttaa koska osat on itse modattu sopimaan autoon ja konekin varmasti purettu ja piristetty mutta silti se on vain harmaa läiskä tässä uusien autojen rivissä.
Sitten kun itse rakentaa pienellä budjetilla autoa niin alkaa se jossain vaiheessa vituttaa vaikka itselleen vain tekeekin kun olet vuoden syönyt näkkileipää ja saat autostasi rakennettua "siistin ja tehokkaan" kun taas naapurin finninaama tekee saman viikossa syöden samalla pihviä:curs:.
Avautumiseksi meni mutta antaa olla.
Minua ei kiinnosta nuo siipihirviöt hevon vittua. Voin sanoa että jos siipipakkeliverkkoskuuppineedforspeedmuovikärryjen kanssa samassa näyttelyssä on siisti ta22 celica, niin en paljoa muita kuin celicaa katsele. Oldschool autoissa on vaan jotain.
 
Joo, en todellakaan tajua mitään "tuhninkia". Ihan vitun noloa istua edes tuning auton kyydissä, saatika sitten ajaa sillä. Original ftw. Jos auto on ruma ja paska niin sitten se on ruma ja paska. Ei kasa paskaa kaunistu meikkaamalla.
 
Tämä on yksi harvoja asioita mistä olen Prayerin kanssa samaa mieltä.
 
Joo, en todellakaan tajua mitään "tuhninkia". Ihan vitun noloa istua edes tuning auton kyydissä, saatika sitten ajaa sillä. Original ftw. Jos auto on ruma ja paska niin sitten se on ruma ja paska. Ei kasa paskaa kaunistu meikkaamalla.

ennen olin kanssasi oikeastaan eri mieltä, mutta nykyään taas en. vanteet ja madallus riittää :rock:.
 
ennen olin kanssasi oikeastaan eri mieltä, mutta nykyään taas en. vanteet ja madallus riittää :rock:.

Kyllä, vanteet ja madallus on IMO ihan perusteltavia muutoksia (kunhan ei ole samanlainen pellemadallus kuin juuri oli lehdessä, auto jäi pohjasta kanttariin kiinni) koska niillä parantuu myös ajettavuus.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom