Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saahan noita ihan kohtuullisessa kunnossa saksanmaalta jo reiluun 20 tonniin, eikä se ole harrasteautosta hinta eikä mikään;) Ajattelin tulla vanhaksi jo noin 15 vuoden päästä, ja nuo meset kun ovat kulttistatuksen saaneet jo ajat sitten, niin tuskin hinnatkaan enää räjähtämällä nousee. Olen kyllä valmis sitten myymään talon ja vaimon, jos ei rahat riitä^ jos meinaat lupauksesi pitää, niin kannattaa varmaan myydä asunto/muut ja ostaa ko auto jo nyt, sillä jos et rikastu ihan helvetisti, niin voi joskus 40vuoden päästä olla kohtuu hinnoissa tuollainen peli ;)
:urjo:Kait sitä voi tän jutun tänne laittaa;) http://www.iltalehti.fi/autot/2009101810444303_au.shtml
Tuunaus oli hauskaa kunnes siitä tuli nk. "liian rikkaiden" harrastus.Kait sitä voi tän jutun tänne laittaa;) http://www.iltalehti.fi/autot/2009101810444303_au.shtml
Kait sitä voi tän jutun tänne laittaa;) http://www.iltalehti.fi/autot/2009101810444303_au.shtml
Minua ei kiinnosta nuo siipihirviöt hevon vittua. Voin sanoa että jos siipipakkeliverkkoskuuppineedforspeedmuovikärryjen kanssa samassa näyttelyssä on siisti ta22 celica, niin en paljoa muita kuin celicaa katsele. Oldschool autoissa on vaan jotain.Tuunaus oli hauskaa kunnes siitä tuli nk. "liian rikkaiden" harrastus.
Silloin siinä oli jotain ideaa kun itsekin ensimmäistä autoa olin rakentamassa jossain -00 vaihteessa.
Mistään ei saanut valmiita osia vaan kaikki piti tosiaankin tehdä omin käsin.
Autot joita harrastettiin olivat niin sanottuja kansanautoja (en tarkoita e30 bemaria tai corollaa) mutta sellaisia normaaleja autoja.
Nykyään kun menet katsomaan näyttelyitä niin järjestään on rivissä: skyline, supra, rx-8, evo, impreza, soarer tms... :jahas:
Millä normaali tavis joka päivätyökseen kaivaa salaojia niin tuollaisen auton edes investoi saatika rakentaa? Näissäkin autoissa on omistaja yleensä väliltä 18-24v.
Sekin mikä puhuu omien kädentaitojen puutteen puolesta nykyään on se että konehuoneeseen on laitettu vv-suodatin, iso cooleri ja hieman rosteriputkea. Mutta muuten koneeseen ei ole kajottu kun ei osata.
Onneksi siellä on muutama selvästi taidokas rakentaja vielä vanhemmalla mutta upealla kalustolla esillä mutta lets face the fact: Jos rivissä on uuden maalipinnan ansiosta helvetin upea TT- supra kynäruiskumaaleilla, TRD- korisarjalla, 22" kromipalloilla ja sädettävällä alustalla, täydellä nahkaverhoilulla ja seitsemällä näytöllä, niin onhan siihen turha teppo tavallisen mennä kisaamaan millään ta22 celicalla missä on nissanin 2.0 tekniikka viritettynä.
Teknisesti celica on paljon vaikeampi toteuttaa koska osat on itse modattu sopimaan autoon ja konekin varmasti purettu ja piristetty mutta silti se on vain harmaa läiskä tässä uusien autojen rivissä.
Sitten kun itse rakentaa pienellä budjetilla autoa niin alkaa se jossain vaiheessa vituttaa vaikka itselleen vain tekeekin kun olet vuoden syönyt näkkileipää ja saat autostasi rakennettua "siistin ja tehokkaan" kun taas naapurin finninaama tekee saman viikossa syöden samalla pihviä:curs:.
Avautumiseksi meni mutta antaa olla.
Joo, en todellakaan tajua mitään "tuhninkia". Ihan vitun noloa istua edes tuning auton kyydissä, saatika sitten ajaa sillä. Original ftw. Jos auto on ruma ja paska niin sitten se on ruma ja paska. Ei kasa paskaa kaunistu meikkaamalla.
ennen olin kanssasi oikeastaan eri mieltä, mutta nykyään taas en. vanteet ja madallus riittää .