Hienosäätöä haussa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja DSPr
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Elikkäs olen 17 vuotias poika, 177/60. Ongelmana on se, etten tiedä paljonko minun pitäisi syödä saadakseni kasvatettua hieman lihaksia käsiin, huom. vain hieman, sekä pidettyä painoni suunnillen samassa. Pelkään lihomista, en tiedä miksi. Nykyään olen syönyt vain noin 1400 kcal / pv, kerran viikossa tulee kuitenkin syötyä n. 3000. Tätä voisi kutsua jo syömishäiriöksi.

Kaikenlaiset neuvot auttavat.

Miksi vain käsiin? Tuli mieleen mahdatko olla kestävyysurheilija, sillä voisit kyllä painaa reippaasti enemmän ilman että läskistä olisi tietoakaan. Ja nuo syömäsi kalorimäärät ovat aivan liian pieniä. Älä treenaa vain käsiä, vaan kokonaisvaltaisesti koko kroppaa.

Miksi vain käsiin? Tuli mieleen mahdatko olla kestävyysurheilija, sillä voisit kyllä painaa reippaasti enemmän ilman että läskistä olisi tietoakaan. Ja nuo syömäsi kalorimäärät ovat aivan liian pieniä. Älä treenaa vain käsiä, vaan kokonaisvaltaisesti koko kroppaa.

pääasiallisesti käsiin, ei tietenkään muuta kroppaa unohtamatta mutta itselleni ei ole kova kunto tärkein asia :/

lisään vielä, että ruokavalioon kuuluu paljon raejuustoa / jauhelihaa, mutta en tiedä voiko lihaksia yleensäkkän kasvattaa miinuskaloreilla?

pääasiallisesti käsiin, ei tietenkään muuta kroppaa unohtamatta mutta itselleni ei ole kova kunto tärkein asia :/

lisään vielä, että ruokavalioon kuuluu paljon raejuustoa / jauhelihaa, mutta en tiedä voiko lihaksia yleensäkkän kasvattaa miinuskaloreilla?

Lihasten kasvattaminen ei tietääkseni onnistu miinuskaloreilla kuin ehkä aivan aloittelijoilla. Kaloreita saat helposti käyttämällä enemmän hyviä rasvoja, kuten rypsi- ja oliiviöljyä. Raejuustossa ei kaloreita paljoa ole, vaikka proteiinia siinä riittääkin.

Lihasten kasvattaminen ei tietääkseni onnistu miinuskaloreilla kuin ehkä aivan aloittelijoilla. Kaloreita saat helposti käyttämällä enemmän hyviä rasvoja, kuten rypsi- ja oliiviöljyä. Raejuustossa ei kaloreita paljoa ole, vaikka proteiinia siinä riittääkin.

jooh ei se kalorien saanti ole ongelma

kannattaa tarkkailla mistä ne kalorit tulee ensinnäkin. päälle 2000 pitäisi ainakin saada. tuplamäärä hiilareita verrattuna protskuihin niin teston tuotto on optimoitu.
kannattaa myös katsoa milloin syö ja mitä. kannattaa keskittää hiilarit aamuun ja salin jälkeen, kannattaa varoa ottamasta hiilareita illalla ennen ku menet nukkuun, ettei teston tuotto häiriinny. rasvaa sitten jokaisella aterialla, muttei heti salin jälkeen. proteiinin ottaminen kannattaa keskittää myös aamuun ja salin jälkeen ja ennen nukkumaan menoa kannattaa ottaa rasvan kera herat pois alta kuleksimasta. hyvä paikka päästä oikeaan suuntaan on www.kalorilaskuri.fi
sitten vaan valitsemaan itselle sopiva ohjelma. itselläni on toiminut parhaiten 2-jakoinen tsydeemi (ja ei tarvitse roinata, kyllä tuo natuillakin toimii tuo 2-jakoinen, kroppa-läpi-kolmesti-viikossa)
hyvänä vinkkinä vielä, että jos pystyy lopettamaan/minimoimaan alkoholin käytön niin ei se ainakaan pahasta ole kasvun kannaltakaan.

päivä 1.
rinta
olkapäät
ojentimet

päivä 2.
jalat
selkä
haubleri

oma ateriointi on päivittäin tätä luokkaa

aamupala: fitness murot, jugurtti, hera
aamupala2: hedelmiä, baanaani, mandariini jne.
lounas: vaihtelee työpaikan tarjonnan mukaan (lihaa/perunaa,riisiä)
ennen salia fastin muscle+
salin jälkeen fastin muscle+
puol tuntii/tunti salin jälkee: jugurtti/hedelmää
1,5 runtii salin jälkee: lämmin ateria (kanaa, riisiä/perunaa)
iltapala:tonnikala, raejuusto
ennen nukkumaan menoa: hera, rypsiöljy/oliiviöljy

näillä painellaan siinä päälle 3000 kalorii ja energian saanti suurin piirtein
tupla hiilareista verrattuna protskuihin.

joku viisaampi voi korjata jos huomaa tässä jotain epäkohtia.

Elikkäs olen 17 vuotias poika, 177/60. Ongelmana on se, etten tiedä paljonko minun pitäisi syödä saadakseni kasvatettua hieman lihaksia käsiin, huom. vain hieman, sekä pidettyä painoni suunnillen samassa. Pelkään lihomista, en tiedä miksi. Nykyään olen syönyt vain noin 1400 kcal / pv, kerran viikossa tulee kuitenkin syötyä n. 3000. Tätä voisi kutsua jo syömishäiriöksi.

Tulipahan vaa tuo luettua mieleen ettei kaveri vaan olis trolli :hyper:

Tutustu ihmeessä noihin FAQeihin tuossa Aloittelijoiden osion alussa sekä tietysti myös Ravinto-osion FAQeihin. Antavat ihmeellisesti tietoa ja sitten kyselee jos ei niistä tajua:)

itselläni on toiminut parhaiten 2-jakoinen tsydeemi (ja ei tarvitse roinata, kyllä tuo natuillakin toimii tuo 2-jakoinen, kroppa-läpi-kolmesti-viikossa)

Ite huomasin tossa tollasen epäköhdan, lieneekö kirjotusvirhe vai silkkaa tyhmyyttä/hulluutta, mut et kai oikeesti treenaa 2-jakoisella kroppaa 3 kertaa viikossa läpi, eli siis 6 päivää treeniä viikossa?!! Oon kyllä kuullu että treenataan 3 päivänä viikossa 2-jakosella, mut sillon treenataan kroppa vaan 1½ kertaa viikossa läpi. Ja monet treenaavat myös 2 kertaa läpi 2-jakosella, mut koskaan en kolmesta kerrasta ole kuullut.

Ite huomasin tossa tollasen epäköhdan, lieneekö kirjotusvirhe vai silkkaa tyhmyyttä/hulluutta, mut et kai oikeesti treenaa 2-jakoisella kroppaa 3 kertaa viikossa läpi, eli siis 6 päivää treeniä viikossa?!! Oon kyllä kuullu että treenataan 3 päivänä viikossa 2-jakosella, mut sillon treenataan kroppa vaan 1½ kertaa viikossa läpi. Ja monet treenaavat myös 2 kertaa läpi 2-jakosella, mut koskaan en kolmesta kerrasta ole kuullut.

paperilla noin kyllä, käytännössä 5 treenipäivää viikossa ma,ti,to,pe ja su..ei kuitenkaan niitä sarjoja iha loppuun asti kannata kiskoa.. ei kuitenkaan kannata ihan pystymettästä alottaa tällä tsydeemillä.. vaan treeniä inase taakse ja kannattaa koko ajan kuunnella omaa "temppeliä" ja mennä sen ehdoilla..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Suositut

Back
Ylös Bottom