Hienolta tuntuu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Oon nyt treenannu joku 2kk ja tulokset tuntuu ja näkyy. On kiva huomata että rautaa nousee aina hieman kevyemmin ja enemmän. Ez. penkkihuiput nousi 1kk noin 10 kilolla. Ja ystävät huomauttelee että sitä on taidettu käydä salilla. Taitaa olla vaan tällasta alkuhuumaa mut hyvä on kuitenki fiilis. Haluan vaan muistuttaa näitä kokeneempia konkareita, että jos ei tunnu treeni edistyvän ni muistelkaapa mitä nostitte silloin kun aloititte, ja älkää menettäkö toivoanne!

Muistahan sitten ottaa kuvia nyt kun olet vasta alkumetreillä. Mielestäsi olet nyt kehittynyt jo vaikka kuinka paljon (varmaan oletkin), mutta katsoppa kuvia vuoden päästä, siitä vasta motivaatiota tulee!

Tsemppiä treeneihin :thumbs:

Kyllähän se alussa tuntuu hemmetin hienolta, kun tulokset kasvaa silmissä ja lihaa tulee kuin liukuhihnalta :) Se motivoi todella paljon. Mutta vaikka kehitys ajan mittaan alkaa hiipumaan niin pakkiksen ansiosta motivaatio ja nälkä vain kasvavat :)

Edit: Ja tervetuloa pakkikselle ja tsemppiä reeneihin :thumbs:

Jep, sama täällä. Alotin kesällä n.3kk sitten käymään "salilla" kaverilla autotallissa ja nyt käyn seurakunnan salilla.

Mukavaa huomata kun penkkituloskin noussut alun 45 kilosta eilen nostamaani 85 kiloon. Motivaatio sen kun nousee vaan! :)

Motivoi kans ku miettii nykyisi mitä tuloksia saa tehtyä huononakin päivänä ja sit miettii vanhoja ennätyksiä jotka paljon heikompia kuin nykyiset huonon päivän tulokset..

Itsellä takana jonkinverran epäsäännöllistä treeniä,parivuotta sitten säännöllisemmin.Tuossa 2.5 kk sitten päätin aloittaa tälläkertaa pysyvästi harrastuksen,ensimmäisen 1.5kk aikana sarjapainot/maksimiraudat nousivat nopeassa tahdissa lähes parinvuoden takaiselle tasolle,mutta nyt on taas mentykin lähes takapakkia...Rauta ei nouse ja treeni ei kulje..Sarjapainotkin tuntuvat jämähtäneen,jopa laskeneen :( Eli jossainkohtaa tulee väistämättä hetkiä jolloin se salilla puurtaminen ei maistu ja alkaa miettimään koko homman mielekkyttä.Mutta ei parene luovuttaa,itse olen huomannut epäsäännöllisenkin harjoitteluni pidempinä jaksoina,ainakin itselläni tuloksissa tapahtuvan parannuksen tapahtuvan usein sykleissä :) Lihaksissahan minulla ei kasvua tapahdu,joten pakko tuijottaa tuloksia :curs:

Ja kun muistaa että se ruokavalio ja lepo on myös todella tärkeät, niin tuo kehitys varmasti jatkuu pitkään hyvänä. Tosin sen "alkuhuuman" jälkeen se kasvutahti luonnillisesti vähän tasoittuu.

Kuinkaha kauon tuota "alkuhuumaa" yleensä riittää ku ite alle 2kk käyny säännöllisesti salilla ja tulokset on vielä ainaki parantunu iha hyvää vauhtia.. vaikka paskat ne on ja tulee olemaan vielä pitkän aikaa :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Dmitri sanoi:
Kuinkaha kauon tuota "alkuhuumaa" yleensä riittää ku ite alle 2kk käyny säännöllisesti salilla ja tulokset on vielä ainaki parantunu iha hyvää vauhtia.. vaikka paskat ne on ja tulee olemaan vielä pitkän aikaa :)
Se on aika yksilöllistä ja riippuu pitkälti myös geeneistä. Eiköhän se ainakin noin puol vuotta kestä tai jotain. Riippuu tietenkin myös miten reenaa, syö jne. Itellä on tuo "alkuhuuma" kestänyt jo kolmisen kuukautta eikä merkkejä hiipumisesta näy. Viime reeniviikko meni jälleen ennätyspainoilla ;)

SilkkaaLihasta sanoi:
Oon nyt treenannu joku 2kk ja tulokset tuntuu ja näkyy.
Ja pistähän heti ruokapuoli kuntoon!

Protskua saa sitten vetää reilusti, palkkari reenin jälkeen, yöproteiinit naamariin tunti ennen nukkumaan menoa(öljyä sekaan).

Kuvien otto kannattaa alkuvaiheessa, siitä saa tsemppiä tulevaisuudessa.

Ja toinen mikä on, niin exceliin niitä tuloksia raapustelemaan, painot, toistomäärät ja omapaino. Mukava myöhemmin työstää jotain käppyrää tuloksien kehittymisestä.

Ja tervetuloa Pakkikselle :whip:

No mitä tolla yöproteiinilla niinku tarkotetaan? riittääkö kananmunat/tonnikala siihen, ku mulla ei nyt oo muita täällä ku hera 80 pussi ma malto 6pussi ja vähä muscle+ssaa pussin pohjalla ja kreatiinia ostin 900g paketin iha vasta. Ja onko siitä haittaa vaikka jos kokeilis maksimia parin viikon välein?

Kananumnat ja/tai tonnikala on oikein hyvä ateria illalle. Iltaproteiinilla tarkoitetaan proteiinia yleensä, ei sitä pidä ottaa jauhoista, munissa ja tonnikalassa on paljon proteiinia joten sillä pärjää.

Itse en tiedä voimailusta juuri mitään, mutta eiköhän parin viikon välein (kerran kuukaudessa?) maksiminkokeilu ole ihan ok. Ainakin alkumetreillä. Sitten kun pääset niin pitkälle että tuo on liian usein, tiedät jo mitä olet tekemässä.

Sitten jos/kun kehitys pysähtyy, katso ensin ruokavaliota, siinä kun on 90% varmuudella ainakin jotain korjattavaa, samoin jos haluat esim poltella rasvoja. Ruokavalio kannattaa muutenkin pitää kunnossa alusta lähtien, laita vaikka tänne esimerkki ruokailut yhdeltä päivältä niin katsotaan mitä voidaan parantaa.

No tuossa Alottelijoiden osiossa on tuo "ohjelma 16vuotiaalle" topikkinii siihen kirjotin oman ruokavalion nii lukekaa siitä ja kattokaa jos on korjattavaa..

Timba79 sanoi:
Ja kun muistaa että se ruokavalio ja lepo on myös todella tärkeät..

Tuo jos mikä pitää paikkansa. Olin itse lenssussa kolmisen viikkoa ja en sen aikana salila käynyt. Söin paljon ja nukuin piiiiitkiä yöunia. Nyt olen kolme kertaa salilla käyneenä repinyt itselleni todella kovia tuloksia ja kokoajan ykköset paranee.
Kunnon lepo ja ravinto parantaa tuloksia.

Dmitri sanoi:

Jaa a, enpä tiedä, kai sen sitte huomaa ku alkaa tuloksien kasvu hidastumaan, vaikka se nyt tuntuukin mahdottomalta ajatukselta =)

Back
Ylös Bottom