Hienoimmat autojen sisustat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Tokkopa näistä nyt ottaa selvää mikä on se hienoin, mutta tältä tube kanavalta löytyy kohtuu hyvin vähän tarkempaa esittelyjä eri autojen sisuksista. (Voi muuten koukuttaa, nimimerkkillä muutama tunti mennyt jo tänään katsellessa näitä :D )

http://www.youtube.com/user/saabkyle04

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Persoonallisempaa sisustaa Mini Cooperista, imo erittäin tyylikäs myös:

mini-cooper-cabrio-interior1.jpg

2011-mini-cooper-s-countryman-ALL4-interior-front.jpg

^ Cooperin mittaristossa on kyllä oikea meininki, ainakin jos arvaan oikein, että kierroslukukello on tossa suoraan ratin takana ;)

^ Cooperin mittaristossa on kyllä oikea meininki, ainakin jos arvaan oikein, että kierroslukukello on tossa suoraan ratin takana ;)

On joo kiekkamittari tuossa heti ratin takana, siitähän se nopeudenkin näppärästi näkee, kun tietää vain vaihteen :)

Tota Minin sisustaa ei kyllä enää kukaan pidä siistinä, kun käy livenä katsomassa ja ajamassa :D

url

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Aikas tyylikkään simppeli ruotsalaiseksi. Volvot yleensä näyttää siltä kun olis persereikä revitty irti ja venytetty kojelautaan.

No ei helvetissä, edellisen sukupolven 60:sen ja 70:sen sisustahan on yks hienoimmista ilman mitään turhia kilkkeitä.

2007_Volvo_S60_Interior.jpg

0308_08z+2003_Saab_93_Vector+Interior_View.jpg

Pidän tästä Saabin sisustasta, mutta olen vähän jäävi kommentoimaan kun itse ajan kyseisellä kotterolla. Monet ovat haukkuneet tylsäksi myös.

0308_08z+2003_Saab_93_Vector+Interior_View.jpg

Pidän tästä Saabin sisustasta, mutta olen vähän jäävi kommentoimaan kun itse ajan kyseisellä kotterolla. Monet ovat haukkuneet tylsäksi myös.

Penkit omaan makuun ihan jees, mutta tuo kojetaulu tökkäsee vähän. Näyttää liikaa 90-luvun saabien kojetaululta. Sama myös tuossa aikaisemmin postatussa saabissa, mutta siinä jotain edistystä kuitenkin. Mutta ei siinä kyllä minä tuolla ajaisin :)

Zone-sarja -42%
Puuta taas, vai onko tuo puu jotain modernia aarnimetsän paisuvaiskatajan kaarnan esiastetta? Mä en jumalauta tajua kuka vähäosainen voi laittaa helvetti uutta insinööriteknologiaa edustavan huippunavigaattorin saatana suoraan tommoisen vitun kulahtaneen vanhan veneen puukuosin viereen? Puu ja elektroniikka ei saatana sovi yhteen kuin saunassa ja sielläkin vain jos kiukaassa on vedenpitävä iPod-liitin. Kattokaa nyt tota ovenkahvaakin? Ei jumalauta! Kai ne on siihen vielä niitanneet ikuisen tervan hajun ja joka kerta kun avaat oven, haiset sille kuin olisit juuri veivannut omin käsin keinutuolin. Puu autoissa on yhtä hirveetä kuin 90-luvun farkut, joissa oli huippumuotina jotain saatanan nahkasuikaleita.

Puuta taas, vai onko tuo puu jotain modernia aarnimetsän paisuvaiskatajan kaarnan esiastetta? Mä en jumalauta tajua kuka vähäosainen voi laittaa helvetti uutta insinööriteknologiaa edustavan huippunavigaattorin saatana suoraan tommoisen vitun kulahtaneen vanhan veneen puukuosin viereen? Puu ja elektroniikka ei saatana sovi yhteen kuin saunassa ja sielläkin vain jos kiukaassa on vedenpitävä iPod-liitin. Kattokaa nyt tota ovenkahvaakin? Ei jumalauta! Kai ne on siihen vielä niitanneet ikuisen tervan hajun ja joka kerta kun avaat oven, haiset sille kuin olisit juuri veivannut omin käsin keinutuolin. Puu autoissa on yhtä hirveetä kuin 90-luvun farkut, joissa oli huippumuotina jotain saatanan nahkasuikaleita.

Mites ois puukyljet, retroa? Tähän malliin ;) http://www.lastsummer.com/wagon/caprice.jpg

Joo oot kyllä tossa harvinaisen oikeassa, varsinkin tuo kahva näyttää ihan kyrvälle.

Mutta itse aiheeseen, mikähän sitten on perus auto, kun täälläkin on jo 170 tonnin Bemaria ja Aston Martinia :)

Kaikki noissa kotteroissa sitten näyttävätkin aika samoilta, ratti, keskellä navi, ilmastoinnin ritilät ja pari säätönamiskaa keskellä paneelia.

Ehkä Audin A4:sissa on sopivan yksinkertainen sisusta. Mutta myös Jaguarin XF:ssä on ihan ok, paitsi ruma ratti, joita Jaguar on kyllä aina tehnyt. http://www.neubilder.de/img/jaguar-xf-interior-2010.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom