Hienoimmat autojen sisustat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
2015-Mercedes-Benz-C-Class-i04.jpg

IMG_8505.jpg
Ford-Focus_2011_1024x768_wallpaper_29.jpg

Jatketaan keskustelua...

Uuden C-mersun sisusta miellyttää silmää jotenkin erityisen paljon.

Halvemmasta hintaluokasta tuo Ford Focuksen sisusta on mielestäni melko hieno.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Foorttien kojelaudat on musta niin hirveitä että pelkästään sen takia ei voisi moisella kuvitella ajavansa.

Sen sijaan XC90 on hyvin nätti, niin päältä kuin sisältä.
2016-volvo-xc90-interior-photo-601421-s-986x603.jpg

Tosin parempi vähän tummempana.
Volvo-XC90-2014-F.jpg

Fordi ei tosiaan yleisesti ottaen tee kovin kauniita kojelautoja, mutta tuo Focuksen oma on jotenkin kummalla tavalla siisti. Vaikka se aluksi näyttää "nappulahelvetiltä" niin ainakin koeajossa se oli varsin toimiva.

Zone-sarja -42%
Volvoon viitaten... Puiset koristelistat (lähes) autossa kuin autossa puistattaa kyllä vahvasti.

Toi on vähän niin ja näin. En useinkaan itse diggaa puusta, mutta jos vaihtoehtoina on se iänikuinen harjattu alumiini tai hiilikuitujäljitelmä niin... Ja sekin on vähän tylsä jos ei ole mitään somisteita. Vaikea laji.

Toi on vähän niin ja näin. En useinkaan itse diggaa puusta, mutta jos vaihtoehtoina on se iänikuinen harjattu alumiini tai hiilikuitujäljitelmä niin... Ja sekin on vähän tylsä jos ei ole mitään somisteita. Vaikea laji.

Niin on. Itse valkkaan mielummin sen alumiinin kuin puun tai hiilikuidun.

Kuolevaisten budjetilla omasta mielestä yksi tyylikkäimmistä on tällä hetkellä ehkä tuo Mazda 6 2015-malli. En välttämättä silti valkoista nahkaa hommaisi käyttikseen...
2015-mazda6-facelift-interior.jpg

Puiset koristelistat (lähes) autossa kuin autossa puistattaa kyllä vahvasti.

Itse ajattelin samanlai. Kunnes eräänä päivänä jokin vaan naksahti. Jokin sairas perversio. Siitä lähtien oon digannut nimenomaan puulistoista. Nykyään puistattaa se kylmä alumiini. Tai karmeelta näyttävä hiilikuitu (hiilikuitusisustat kuuluu formuloihin ja ralliautoihin)

Ja nyt puhutaan semmosesta hienosta puusta. Ei mistään -70-80 luvun suomalaisesta keittiönkaapista.

2015-C-CLASS-C63-AMG-SEDAN-033-MCFO.jpg

Alkaa näyttää liikaa samalta noi autojen sisustakin, oli sitten minkä hintanen auto kyseessä. Nuokin kuvat noista Volvo/Mazda/Ford.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tarkennetaan nyt vielä. Kyllä puukoristeetkin voi tehdä hienosti. Ei siinä mitään, kyllä ne sopii esim Rolls Royceen ja Bentleyhyn. Mutta kun vaikka Porscheen lykätään "puulistat", niin tulee kyllä väistämättä paniikkikohtaus.

penkit.jpg
Toki pitää laittaa oma Audi TT koska Furniture Clinicin uudet päällyset, oikeuttaa tietty postaamaan "hienoimmat autojen sisustat" trediin :)

Pikkasen futurea (sallittakoon) Subarun mallit, etenkin paljon turvallisuudestaan kehuja saaneet, Forrester ja Outback (consumerreports) uudistuvat sisältä ja ulkoa 2018
Tässä Outbackin tulevaa sisäkuvaa, ei paha :p

2018-Subaru-Outback-interior.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom