Hienoimmat autojen sisustat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Täytyy kaikki muut asiat olla kavereilla hyvin mallillaan, jos rumat autojen sisustat on sellainen asia joka saa oksentamaan.

Jos minun kommenttiin viittasit, niin voi itku sentään. Taitaa sulla olla asiat aika heikosti, jos tarvitsee tuommoiseen sanavalintaan takertua.
Ei varmaankaan tartteisi ihan kirjaimellisesti ottaa.

Tyhmä.

PS. Korjaan kommenttiani ettei tuon supersankaritvsarjansukkahousumiehen mieli pahoitu:
"En pidä Chryslerin, Audin, Dodgen tai Rangen ohjauspyöriä esteettisesti onnistuneina. Toki maailmassa on suurempiakin murheita, kuten nälänhätä, mutta kun nyt kuitenkin kyseessä on autoja ja niiden sisustusta koskeva keskustelu, niin annoin itselleni oikeuden kommentoida asiaa."

Valkoinen nahkasisusta on kyllä törkeen hieno autossa kuin autossa. Paljon käytännälisempi ja pitkäikäisempi ulkonäöllisesti tietenki on musta. Vaalean ruskea ja harmaa ei oikein iske.

Jos minun kommenttiin viittasit, niin voi itku sentään. Taitaa sulla olla asiat aika heikosti, jos tarvitsee tuommoiseen sanavalintaan takertua.
Ei varmaankaan tartteisi ihan kirjaimellisesti ottaa.

Tyhmä.

Onhan tuo sanavalinta aika tyhmä, kun keskustellaan näinkin triviaalista asiasta.
Jos olisin viitannut sinuun, niin olisin varmaan lainannut sinua, viittasin nyt keskustelun yleiseisesti. Useampaakin tuntuu täällä oksettavan väärän väriset koristepaneelit.

112_0712_04z%2B2008_audi_a8%2Binterior.jpg

Vaimon vanhan mallin A8:n sisusta, joka on suunnilleen yllä olevan näköinen, on mielestäni luonnossa todella komea puulistoista huolimatta. Vaaleat nahkapenkit eivät vaan ole enää ihan uudenveroisessa kunnossa. Olisin kyllä varmaan rustannut ihan erilaisen sisustan tehtaalta, jos olisin uutena ostanut.

,,,aika tyhmä,,,

Okei, nyt vasta huomasin tuon monikon ("kavereilla"), joten voi olla, että vastaukseni oli hivenen turhan agressiivinen.... Vaikkakin olenkin yksi niistä "kavereista" joita oksetti...
No enivei, keskustelupalsta ja niin edelleen..

PS. Ihan karsea tuo Audin sisusta.

Ja ennenkaikkea ratti.

;)

En ole aivan varma mutta taitaa olla Mercedes-Benz CLS Shooting Brake

CLS shooting brake eli siis CLS farmari, mutta pitäähän sitä saada joku seksikkäämpi nimi kuin wagon. Täällä ei myöskään taida olla montaa valokuvaa auton sisustasta vaan lähinnä noita överiksi tyyliteltyjä valmistajien omia promokuvia, vai onko noi peräti täysin tietokoneella tehtyjä, eipä kukaan tavallisia ole vaatinutkaan mutta pikkusen noi mallikuvat näyttää epärealistisilta.

BMW-5-Series_2011_automotiveswallpaper_b0.jpg

Black_LightWood_001.jpg

F10:ssä on kyllä tyylikäs sisustus. Yks kysymys vaan herää - miks puukoristeet pitää aina olla kiiltäviä? Aika harvoissa autoissa on mattaviimeistellyt koristeet jotka on mun mielestä hienommat. Muutenkin aika vähän mielikuvitusta noissa koristepaneeleissa ja materiaaleissa yleensä. Pitäähän ne tietysti olla käytännöllisiä mutta olis se silti siisti nähdä esim. bmw individual lampaantaljasisusta :D omaan autoon kelpais pelkät päällisetkin mutta aika heikosti tuntuu löytyvän, ja budjetti tietysti rajoittaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itseäni kiihottaa vanhojen "luksusautojen" sisustat enemmän kuin nykyiset vähän tylsät sisustat. Esim. W124

5869194321_eba8114ca5.jpg

Audi A8 D2
Rotiform%202011%20MotorMavens%20OLIVER%20PETALVER%20%204848.jpg

Eivät ole välttämättä niin täynnä krumeluuria kuin uudet premiumit, mutta paljon selkeämpiä.

btw. Silmiin pistävää on se, että lähes poikkeuksetta näissä kuvissa ohjauspyörä (aka ratti) on aivan saatanan ruma.
Oksennus tulee, kun katsoo näistä esim Chryslerin, Audin, Dodgen tai Rangen ratteja.
Bemarilla, Lexuksella ja Volvolla on jollain tapaa inhimilliset sentään.

Saisko esimerkkikuvia noista huomattavasti hienommista sisustuksista pelkän kritiikin lisäksi?

Itseäni kiihottaa vanhojen "luksusautojen" sisustat enemmän kuin nykyiset vähän tylsät sisustat.

Samaa mieltä. Eikä tarvi olla ees luksusauto. Mää en tajua noita nykysuuntauksia. Kauheesti on kaikkea, mutta onko sitten kovinkaan paljon oleellista itse ajon kannalta? En osaa sanoa, ku ei oo kovin paljon kokemusta, enkä siten enempää kuitenkaan ala huutelemaankaan.

Ei tästäkään ajon kannalta iloa ole, mutta hieno on :D
131904040.lUFX5LoF.jpg

Zone-sarja -42%
Samaa mieltä. Eikä tarvi olla ees luksusauto. Mää en tajua noita nykysuuntauksia. Kauheesti on kaikkea, mutta onko sitten kovinkaan paljon oleellista itse ajon kannalta? En osaa sanoa, ku ei oo kovin paljon kokemusta, enkä siten enempää kuitenkaan ala huutelemaankaan.

Ei tästäkään ajon kannalta iloa ole, mutta hieno on :D
131904040.lUFX5LoF.jpg

Liittyy ketjun ideaan miten? Miken aloituspostista lainaus :"Saa pistää tulemaan komeimpia sisustoja ihan peruskiesien osalta, ei siis mitään blingattuja Rolsseja tänne. Ihan pitäis olla vakkarisisusta herkuilla mitä nyt kaupasta saa." Onko toi nyt joku 50 vuotta vanha cadillacin ruumisauto johon on kaikki pistetty custom-pajalla uusiksi?

Mä en pysty ymmärtämään minkä takia vieläkin osa valmistajista käyttää tuota pyöritettävää valorullaa. On ihan helvetin ruma ja vie tilaa paljon. Jos ei esim viikseen sovi, niin laittaisi edes jotkut siistit painonapit, eikä tommosta iänikuista kääntökytkintä, jonka liikerata on 45 astetta. Jos tilaa koitetaan hyötykäyttää niin tolle rullalle pitäis olla sitten 360 asteen matkalle eri käyttötarkotuksia.

Ei ole mielestäni ruma missään autossa ja helppo käyttää. Jos valot laittaisi viikseen, varmaan vielä useampi uusien autojen kuljettajista ajaisi vain pikku etutuikuilla, taka-ajovalojen ollessa täysin sammuksissa. Porukka ajaa pahimmillaan (päiväsaikaan) hernerokkasumussa valokytkin automaattiasennossa eli takavalot pimeänä.

Se tietysti ajatteli ekana Bemarin sitä vitun ufokeppiä mitä nytkytellään eteen ja taakse ja kyttäillään mittaritaulusta että mikäs vaihde siellä nyt onkaan. Tottumattomalle siitä on puolimahdoton saada edes pakkia päälle. Onhan se tietysti modernimman oloinen, mutta kyllä tosi on että perinteinen on käytettävyydeltään kymmenen kertaa parempi. Taas sama kysymys: Miksi muuttaa hyvää? Joskus erikoisuuden tavoittelussa voidaan mennä perse edellä puuhun ja vanha konsti on parempi kuin pussillinen uusia.

Tosi sinulle ei ole välttämättä tosi kaikille. Ei ole tarvinut mittaritaulua kytätä, päinvastoin. Tietää katsomattakin päällä olevan vaihteen. Perinteistä valitsinta käytettäessä tulee lähes joka kerta katsottua keskikonsoliin. Ensimmäistä kertaa tuollaista BMW:tä ajaessa auton omistaja käytti 10 sekuntia kertoakseen miten vaihdekeppi toimii ja pari kertaa kokeiltuani homma oli selvä, ei mitään heikkoa.

Liittyy ketjun ideaan miten? Miken aloituspostista lainaus :"Saa pistää tulemaan komeimpia sisustoja ihan peruskiesien osalta, ei siis mitään blingattuja Rolsseja tänne. Ihan pitäis olla vakkarisisusta herkuilla mitä nyt kaupasta saa." Onko toi nyt joku 50 vuotta vanha cadillacin ruumisauto johon on kaikki pistetty custom-pajalla uusiksi?

Kunhan komppasin omalta osaltani yhtä toiseen ketjuun vastannutta. Mun mielestä yksinkertainen on kaunista. Sitten toisekseen, autot on tehty ajettavaks. Mä en vaan ymmärrä näitä nykysuuntauksia useinkaan. Penkkitopin linkittämä W124 taas on mun mielestä selkeä, yksinkertaisen tyylikäs. Kyllä noissa hearseissa saatto olla sisustat tommosia jo uutena.

Kunhan komppasin omalta osaltani yhtä toiseen ketjuun vastannutta. Mun mielestä yksinkertainen on kaunista. Sitten toisekseen, autot on tehty ajettavaks. Mä en vaan ymmärrä näitä nykysuuntauksia useinkaan. Penkkitopin linkittämä W124 taas on mun mielestä selkeä, yksinkertaisen tyylikäs. Kyllä noissa hearseissa saatto olla sisustat tommosia jo uutena.

Vähenevissä määrin. Autot tehdään vastaamaan kysyntää ja se tarkoittaa lähinnä isompia näyttöruutuja ja enemmän parkkiavustuksia.

Vähenevissä määrin. Autot tehdään vastaamaan kysyntää ja se tarkoittaa lähinnä isompia näyttöruutuja ja enemmän parkkiavustuksia.

No on tääkin kyllä totta. Ei kaikissa autoissa oo enää ees moottorin lämpömittaria, ku se vaan hämää joitain käyttäjiä. On vaan pelkkä varoitusvalo, tai vikavalo.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom