ektomorfi sanoi:
PS. onko WastingTime sanonu mitään aivosoluja vaativaa koko threadin aikana, vai vain tota lapsellista ja "coolia snaippailua" aina silloin tällöin? Mees ny WT huoneesees, aikuiset keskustelee.
Heh, no minusta toi viimesin kommentti oli vasta vähä lapsellinen...
Mutta siis luettuani tähän useita keroja postailtuja linkkejä noista tutkimuskomission päätelmistä niin en ole itseäni saanut vakuutetuksi siitä, että asiassa nyt kovin suurta salaliittoa olisi ainakaan takana.
Ainoa asia mistä nyt olen muuttanut mielipidettäni on toi lento 93, jonka jenkit on ilmeisesti ihan hyvin voineet ampuakin alas. Ihmettelen vaan miksi asiaa ei ole julkistettu? Kuitenkin tuossa tilanteessa minusta teko oli ihan hyväksyttävä.
Pentagoniin uskon osuneen lentokoneen, eri linkeistä kuvia ym. todistusaineistoa katseltuani olen tätä mieltä.
Miksi jenkit olisi näin ison iskun järjestäneet omalle maalleen? eikö olisi ollut helpompaa iskeä esim. ulkomailla johonkin suurlähetystöön tai sotilaskohteeseen? näissä olisi asian järjestäminen ollut paaaljon helpompaa ja kysymyksiä ym olisi herännyt huomattavasti vähemmän.
Miksi hyökkäys Afganistaniin? Eihän koko maassa(Oletettavasti Bin Ladenin lisäksi) ollut mitään muuta kuin Talebaneja, unikko viljelmiä ja kiviä. Afganistan ei minusta ole kovinkaan tärkeä öljyntuottajavaltio ollut ikinä, eikä siitä ilmeisesti sellaista tulekkaan. Lisäksi Irakin operaation kanssa jenkit osoittivat aika selvästi pystyvänsä suorittamaan oikeudettoman hyökkäyksen aika vähäisin perustein, iskemättä omiaan vastaan ensin. (Ok, Saddamin suhteita väläytettiin jossain vaiheessa hyökkäyksen oikeutuksena, mutta ensisijaisena syynä käytettiin kuitenkin kemiallisia aseita)
Michael Moorerin dokkareita kannattaa viihdearvon lisäksi tarkastella asioiden suhteen hyvin, hyvin kriittisellä silmällä. Kaverilla on uskomattomat kyvyt saada asioista näytettyä juuri se puoli mikä sopii hänen näkemyksiinsä. Itse pidän dokumenttien informaatioarvoa todella vähäisenä, juuri tämän yksipuolisuutensa suhteen.