Tritium:
http://en.wikipedia.org/wiki/Tritium
Linkistä selviää että ydinaseissa käytetään itse asiassa Lithiumia eikä Tritiumia. Et kai väitä ihan tosissaan että WTC räjäytettiin ydinpommilla? Laitas muuten linkkiä noihin Kalifornian yliopiston mittauksiin ettei jää sekin urbaanilegendaksi! :D
Höh? Olen katsonut kaikki dokumentit mitä Yle lähetti WTC:n iskujen jälkeen ja kaksoistornit suunnitellutta arkkitehtia haastateltiin tuoreeltaan tapahtumien jälkeen. Mistä ihmeestä olet repäissyt tuollaisen jutun että "talon suunnittelija kuoli turmassa"? Arkkitehdin kommentit löytyvät myös netistä kun jaksaa vähän Googlettaa. :jahas:
Tornit oli mitoitettu kestämään jumbojetin törmäys. Mutta TUBE-rakenteen suunnittelussa tapahtui kohtalokas virhe: paloeristeenä käytetty materiaali ei kestänyt kerosiinin palamisessa syntyneitä lämpötiloja.
WTC 1 ja WTC 2 romahtivat sen takia että putkirungon kiinnityspalkit sulivat ytimen ympäriltä. Googleta hakusanoilla Tube ja Core.
Häh? Kaikissa dokumenteissa on osoitettu miten juuri keskirungossa olevien kiinnityspalkkien sulaminen aiheutti kerrosten romahtamisen, ns. Domino-efekti. Ja WTC oli kuuluisa juuri siitä että se rakennettiin ennätyksellisen nopeasti käyttämällä poikkeuksellisen ohutta betonikerrosta kerrosten välissä koska TUBE-rakenne ja ytimen ympärillä olevat kannatinpalkit kantoivat massivisen rakennuksen kuorman.
Jos
kannatinpalkkien paloeristeiden turvamarginaalit olisivat olleet suuremmat niin kumpikaan torneista ei olisi romahtanut. Dokumenteista selviää että paloeristeet olivat liian ohuet kestääkseen kerosiinin palamisesta syntyvät lämpötilat.
Tornien romahtaessa tulipalot roihusivat täydellä voimalla törmäyskohdassa. Kun debris iskeytyi maahan sinne valui samalla tuhansia kiloja vielä siinä vaiheessa palamatonta kerosiinia. Kerosiinin palaminen jatkui maanalaisissa kerroksissa minne romu iskeytyi.
Yhdyn niihin kirjoittajiin jotka sanovat että Case Closed koska ei ole mitään todellista näyttöä siitä että jenkit olisivat olleet itse iskujen takana. Erityisesti kannattaa huomata että mikään edellä mainituista rakennuksista, Pentagon mukaanlukien, ei ollut suunniteltu kestämään
kerosiinin palamisesta syntyviä lämpötiloja. Annetaan tämän asian nyt lopultakin olla.