Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vai että voimailu kangistaa aina. Kannattaa käydä vaikka painonnostajien rinnalla sprinttailemassa ja arvioida tilannetta uudestaan. Ryan Flaherty on jopa kehittänyt laskukaavan sprinttinopeuden laskemiseen ja se on hex-tanko maastanosto jaettuna kehon massalla. Itsellä nuorana kävi niin, että kun punttasin ensimmäisen talven, niin seuraavana kesänä entiset yhtä nopeat pelikaverini jäivät taakse jalkapallon perässä juostessa.
Kyse oli bodaus ja voimanosto tyyppisestä treenistä. Painonnosto perustuu räjähtävyyteen. Tottakai se kehittää nopeutta. Mitäpä lottoat onko kysymyksen laatija treenannut painonnostoa salilla?
Onko laji kenties frisbeegolf?
Vääräntyylinen puntti treeni kangistaa verrattuna siihen että ei ota ollenkaan puntteja.Mutta mihin verrattuna se punttien kolistelu huonontaa noita ominaisuuksia? Jos olisi mitään harjoittelematta niin olisko se parempi?
Tietenkin jokin paikka on välillä treenistä "jumissa", palautuminen kesken yms. mutta jos kehonhuolto on normaali osa voimailua kuten kuuluisi olla, niin kai edellytykset liikkuvuudelle ja nopeudelle ovat paremmat kuin treenaamattomalla. Kestävyys on sitten toinen juttu jos on keskivertoa enemmän lihasmassaa, niin tarkoitetaanko kestävyydellä tässä yhteydessä voimakestävyyttä, aerobista vai mitä.
Saa arvostella, mutta kannattaa kertoa omakin näkökulma niin tuo keskusteluun jotakin. Pelkkä kettuilu on idioottien hommaa. Itse olen treenannut sen verran useaa lajia, että joku kuva on miten erilaista treeniä eri lajien huipulla on. Huvittaa kun punttijullit tulevat pätemään kuinka esim nyrkkeilijän pitäisi treenata. Ainoa meriitti heillä lajiin on you tubesta Tysonin ottelujen katsominenSaa kai sitä arvostella, kun tuntuu että olet joka paikassa tietäjänä. Mitkä taustat, joihin tietosi perustat? Se ei riitä että olet treenannut suomenmestarien kanssa, kehittymättä itse siitä huolimatta
Voimailu/bodailu eiku junttipuntti eiku bodaus-/voimanostotyyppinen eiku vääräntyylinen puntti...Kyse oli bodaus ja voimanosto tyyppisestä treenistä. Painonnosto perustuu räjähtävyyteen. Tottakai se kehittää nopeutta. Mitäpä lottoat onko kysymyksen laatija treenannut painonnostoa salilla?