Heteromies ja kauneudenhoito

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Spoonie
  • Aloitettu Aloitettu

Mitä ihonhoitotuotteita käytät(kasvot)

• Kosteusvoide

Votes: 3 100,0%
  • Kasvovesi

Votes: 0 0,0%
  • Silmänympärysvoide

• Puhdistaja

• Kuorinta

Votes: 2 66,7%
  • Huulivoide

Votes: 1 33,3%
  • Maskit/peel of maskit

• Meikkivoide

• Muut erikoistuotteet kasvoille

Votes: 1 33,3%

• Total voters
    3
silmänympärysvoiteet on huijausta. jossain tutkimuksessakin todettiin, että normaali voide ajaa saman asian. muutenkin kalliimmissa tuotteissa on yleensä vain enemmän kaikenlaisia hyödyttömiä kemikaaleja. erityisesti miehille tarkoitetut sarjat on ryöstöhintaisia perusvoiteisiin verrattuna. lähinnä olettaisin tämän olevan markkinointikikka.
Olen vähän samoilla linjoilla. Ihoni voi kaikista parhaiten kun teen iltaisin pesun jollakin face-aineella, semmoinen hiova juttu, vähän kasvovedettä pesuaineen hyvään poistoon ja lopuksi melko rasvainen rasva päälle (suht halppis). Vaikka iho on kasvoissa usein melko rasvainen niin tuo paremminkin vähentää sitä.

Kalliihkolla silmänympänympärysvoiteella en huomannut eroja... Ehkä liian lyhyt aika käyttöön, kuukausi-pari. Perusrasvaa vain.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ite oon tykänny lorealin naamarasvasta (Hydra Energetic). Käytän tota aina, ku pesen naaman. Toi on sellanen rasva, josta ei tuu naama ihan rasvaseks, vaan tulee sellanen raikas olo. Välillä käytän garnierin pure syväpuhdistugeeliä, mutta yleensä käytän erisanin suihkusaippuaa (se missä on mukana kosteusvoidetta). Ton garinierin puren kanssa käytän lorealin pure zone kasvonpuhdistusmössöö (se mitä vanulappujen kanssa säädetään).

Itsellänikin on ollut vähän vaikeuksia löytää juuri mulle sopiva tuote. Omaan kuivan ja herkän ihon jota pesen 1-2krt/päivässä ja rasvaan aina pesun jälkeen, mutta olen myös samalla herkästi hikoilevaa tyyppiä niin ei ole kovin kiva kun juuri on pessyt naaman ja laittanut rasvaa kun jo hiki valuu. :david:
Onko jengi kokeillut mitään noista tuotteista? :)

http://www.apteekkituotteet.fi/epages/Kaupat.axl/?ObjectPath=/Shops/Eura/Categories/8/5

http://www.apteekkituotteet.fi/epages/Kaupat.axl/?ObjectPath=/Shops/Eura/Categories/8/10

Tämä voi kuulostaa homo... siis oudolta mutta minä ostan naisten kamoja. Uskon, että naisten kosmetiikan evoluutio on pidemmällä kuin miesten ja voide/naamio/naapuri toimii ihan samalla tavalla miehllä kuin naisella.

silmänympärysvoiteet on huijausta. jossain tutkimuksessakin todettiin, että normaali voide ajaa saman asian. muutenkin kalliimmissa tuotteissa on yleensä vain enemmän kaikenlaisia hyödyttömiä kemikaaleja. erityisesti miehille tarkoitetut sarjat on ryöstöhintaisia perusvoiteisiin verrattuna. lähinnä olettaisin tämän olevan markkinointikikka.

Mä oon käyttänyt aika paljon kaikenlaisia voiteita ja kyllä tuo Biothermen silmänympärysvoiden on oikeasti toimiva. Eri juttu se on kun lukee lehdistä tai kun on oikeasti kokemusta erilaisista tuotteista.

Tämä voi kuulostaa homo... siis oudolta mutta minä ostan naisten kamoja. Uskon, että naisten kosmetiikan evoluutio on pidemmällä kuin miesten ja voide/naamio/naapuri toimii ihan samalla tavalla miehllä kuin naisella.

En oo vertaillu noit naisten ja miesten välisten tuotteiden hintaeroja, mut siis onks niis jotai havaittavis? Vois varmaa käydä ihan ite tekee jotai tutkimust joku päivä..

Btw, silmänympärysvoidetta kannattaisi säilyttää viileässä, esim. jääkaapissa, kylmä kun laskee turvotusta :thumbs:

jonku tuoteyhdistelmän tarkat nimet hinnat tarkotukset ja ostopaikka(apteekki/normi kauppa) kiitos :)

Mun setti:
kasvopesu: Louis Widmer Wasch Gel. Apteekista n. 12e
kuorinta: Biotherm Homme Facial Exfoliator. Sokkari/Stokka n. 20e
kosteusvoide: Avene TriXera kuivan ihon kosteusvoide. Apteekista n. 9e
after shave: Biotherm Homme After Shave. Sokkari/Stokka n. 25e
Mahdollisten epäpuhtauksien puhdistamiseen: Louis Widmer Lipo Sol. Apteekista n. 10e

Nämä kaikki siis hajusteettomia ja neutraaleja aineita, jotka eivät ärsytä/kuivata ihoa, tuoksut tulee sitten erikseen... Välillä oon käyttänyt Clarinsin For Men -sarjaa, mikä on myös hyvä. Jokaisen iho on kuitenkin erilainen, joten testaamalla ne oikeat myrkyt löytyy.

Musta on ainakin alkanut tuntumaan että kaikkien noiden mömmöjen käyttäminen on totaalisen turhaa. Itsekin tuli aikoinaan panostettua vähän enemmän erilaisiin puhdistusaineisiin, kuoritaan, kosteutukseen ja silmänympärysvoiteeseen. Ja olen tullut noiden kohdalla siihen tulokseen että ei ne musta yhtään komeampaa tehneet, rahaa kyllä veivät mukavasti. Enivei, nyt on lähtenyt kokeiluun yksinkertaisempi tapa. Ei kuorintaa, aamuisin pelkkä huuhtelu viileällä vedellä + kosteutus, treenien jälkeen hien huuhtelu pois ja vain iltaisin pesu + kosteutus. Saas nähä mitä iho tohon sanoo, ainakin ton pitäs ärsyttää sitä paljon vähemmän kuin jatkuvan puunaamisen.

Joo itellä kans hitusen onkelmia..

Kasvoilta löytyy kohtuu paljon aknea ja iho rasvoittuu helposti. Pelkkä aamuin-illoin vedellä huuhtelu ei oo tuottanu tulosta ja oon kyllä jonkinlaisia myrkkyjäki koittanu haalia. Iho kiiltää kumminkin lähes heti suihkun / pesun jälkeen joka vituttaa :curs: Terve järki sanoo että ei rasvaa rasvaiselle iholle mutta kai pitäis just näitä kosteutusvoiteita yms hankkia? :o

Musta on ainakin alkanut tuntumaan että kaikkien noiden mömmöjen käyttäminen on totaalisen turhaa. Itsekin tuli aikoinaan panostettua vähän enemmän erilaisiin puhdistusaineisiin, kuoritaan, kosteutukseen ja silmänympärysvoiteeseen. Ja olen tullut noiden kohdalla siihen tulokseen että ei ne musta yhtään komeampaa tehneet, rahaa kyllä veivät mukavasti. Enivei, nyt on lähtenyt kokeiluun yksinkertaisempi tapa. Ei kuorintaa, aamuisin pelkkä huuhtelu viileällä vedellä + kosteutus, treenien jälkeen hien huuhtelu pois ja vain iltaisin pesu + kosteutus. Saas nähä mitä iho tohon sanoo, ainakin ton pitäs ärsyttää sitä paljon vähemmän kuin jatkuvan puunaamisen.

Meitsi on todennut samaa. On tullut osteltua monia eri aineita, mutta nyt lopetin noiden käytön kokonaan. Kosteusvoidetta laitan ehkä kerran viikossa. Iho on paljon parempi, kuin aineita käyttäessä. Helokki tabuja pelkästään popsinut(kuulemma jotain ihoon vaikuttavaa niissä pitäisi olla, kai). Karkit yms pois ja vettä juonut. Avokkikin just sanoi, että mun iho näyttää nykyään paljon paremmalta :)

Kasvoilta löytyy kohtuu paljon aknea ja iho rasvoittuu helposti. Pelkkä aamuin-illoin vedellä huuhtelu ei oo tuottanu tulosta ja oon kyllä jonkinlaisia myrkkyjäki koittanu haalia. Iho kiiltää kumminkin lähes heti suihkun / pesun jälkeen joka vituttaa :curs: Terve järki sanoo että ei rasvaa rasvaiselle iholle mutta kai pitäis just näitä kosteutusvoiteita yms hankkia? :o

Akne-ihon kanssa todellakin voi tulla fiilis, että ihon kuivaminen (kiiltäminen suihkun jälkeen ja sen jälkeinen kuivuminen) parantais sen...

Väärin luultu.

Aina, kun peset turvan niin laitat jotain ihan perus kosteusvoidetta. -> Auttaa. Ei siis mitään rasvapohjaisia paksuja voiteita, vaan niitä perus kosteusvoiteita.

jonku tuoteyhdistelmän tarkat nimet hinnat tarkotukset ja ostopaikka(apteekki/normi kauppa) kiitos :)

Kasvojen pesu:
iltaisin:The Body Shop passionhedelmäpuhdistusgeeli n.8,50e/250ml
aamuisin: The Body Shopin tea tree oil-puhdistusgeeli sama hinta
Kuorinta: Nivea kuorintavoide Anttila n.5,90e
Kasvovesi: Lumene Anttila 8,50e/400ml
Finnivoide: apteekin perusmyrkkyä n.9e
Kosteusvoide: Nivea kasvovoidetuubi Anttila 5,90e

Kaikki melko mietoja ja vähätuoksuisia, herkkä ihoni ei oireile. Tuo Body Shopin passionhedelmägeeli on ollut käytössä 10 vuotta ja siitä en luovu. Tea tree oil -tuotteissa on melko voimakas mutta raikas tuoksu.

Amu-, iltapesun ja suihkun jälkeen oikein hyvää kosteus-e-vitamiini voidetta naamaan. Paremmin on finnit lähteny kuin millään clearsillillä ja alkoholi puhistusaine seteillä. Ennen kaikkea naama näyttää pirteältä ja terveeltä.

joo iholle ei ole(varsinkaan akne ihoselle) hyvä että iho on kuiva kaiken aikaa,en tiiä ku en nää sun aknen laatua että pitäskö sun lekuria miettiä,jos se ei ihan pesemällä lähe?itellä oli nuorempana tuo akne nääs ja roccu kuurilla poies läks.
kokeile ostaa jotain perus syväpuhdistavaa pesuainetta aamuin illoin ja kuorinta voidetta pari kertaa viikkoon, sit yks hyvä kosteusvoide on apteekista saatava just akne ihoselle tarkotettu Humektan sellanen 500ml vihree tuubi(n.7ekee) sitä aina pesun jälkeen pärstään. jos ei noilla ni eiköhän lekuri oo seuraava...

Apteekin hyllyiltä Elsa tässä taas terve!

Akneen Louis Widmerin Clear Skin - sarja. Suosittelen.

Aluksi alat pesemään kunnon kasvopesuaineilla sitä naamavärkkiäsi aamuin illoin, ja laitat rasvaa naamaan jos se iho kuivuu siitä pesemisestä. Sellanen vihreätuubinen perusvoide(Humektan) on jees, jos oikeen kuivaa niin sitten rasvaisempaa keltaista(Aqualan). Sillä pääsee jo hyvin pitkälle.

Kosteuvoidetta käytetään, vaikkei iho kuivuisikaan, sillä pesun yhteydessä ihon oma rasvakerros kuitenkin kärsii ja sen avulla iho pysyy joustavana. Noita apteekin rasvoja (Aqualan tms.) ei kannata käyttää kasvoille, sillä ne ovat liian rasvaisia ja tukkivat ihohuokoset.

Mun setti:
kasvopesu: Louis Widmer Wasch Gel. Apteekista n. 12e
kuorinta: Biotherm Homme Facial Exfoliator. Sokkari/Stokka n. 20e
kosteusvoide: Avene TriXera kuivan ihon kosteusvoide. Apteekista n. 9e
after shave: Biotherm Homme After Shave. Sokkari/Stokka n. 25e
Mahdollisten epäpuhtauksien puhdistamiseen: Louis Widmer Lipo Sol. Apteekista n. 10e

Nämä kaikki siis hajusteettomia ja neutraaleja aineita, jotka eivät ärsytä/kuivata ihoa, tuoksut tulee sitten erikseen... Välillä oon käyttänyt Clarinsin For Men -sarjaa, mikä on myös hyvä. Jokaisen iho on kuitenkin erilainen, joten testaamalla ne oikeat myrkyt löytyy.
kyllä mäkin olen noita silmänympärysvoiteita kokeillut. ei niillä ainakaan kovin huomattavaa vaikutusta ole. miesten kuorintavoiteissa varmaan on eroja, kun miehen iho on karkeampi. eli kuorintavoide "repii" naamaa kovemmin :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom