Heteromies ja kauneudenhoito

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Spoonie
  • Aloitettu Aloitettu

Mitä ihonhoitotuotteita käytät(kasvot)

• Kosteusvoide

Votes: 3 100,0%
  • Kasvovesi

Votes: 0 0,0%
  • Silmänympärysvoide

• Puhdistaja

• Kuorinta

Votes: 2 66,7%
  • Huulivoide

Votes: 1 33,3%
  • Maskit/peel of maskit

• Meikkivoide

• Muut erikoistuotteet kasvoille

Votes: 1 33,3%

• Total voters
    3
No mikähän itku sulla nyt on päällä? Shiseido ja Lancome eivät hinnaltaan eroa paskanvertaakaan, joten oletan aika vahvasti, että jos hintaerolla päivitellään, niin silloin ollaan niissä Pirkkatuotteissa. Vai mikä pointti sulla oli? Kolmen euron erostako tässä on kyse kun niin kovasti kailotat, että ne kalliit eivät ole sen parempia kuin halvemmat? Se Lancome on melki yhtä kallista kamaa. Jos sulle kerran on melko sama, niin kerroppa miksi vetelet sitten Lancomea? Käytä sitä Pirkkaa tai lopeta vinkuminen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No mikähän itku sulla nyt on päällä? Shiseido ja Lancome eivät hinnaltaan eroa paskanvertaakaan, joten oletan aika vahvasti, että jos hintaerolla päivitellään, niin silloin ollaan niissä Pirkkatuotteissa. Vai mikä pointti sulla oli? Kolmen euron erostako tässä on kyse kun niin kovasti kailotat, että ne kalliit eivät ole sen parempia kuin halvemmat? Se Lancome on melki yhtä kallista kamaa. Jos sulle kerran on melko sama, niin kerroppa miksi vetelet sitten Lancomea? Käytä sitä Pirkkaa tai lopeta vinkuminen.

Ei eroa niin. Sillä mä meinasin että mitä sä alat mulle kitisemään että "käytä vaan halpistuotteita" jos mä olen juuri ilmaissut käyttäväni muitakin merkkejä, kuin sitä "halpisbodyshopia"..
Mun mielestäni Pirkan ja noiden kalliiden stuffien väliin mahtuu ihan hyviä vaihtoehtoja. Se on mun pointtini ollut tässä kokoajan.

On se saatana tosi kumma ettei miehiä kiinnosta ihonhoito kun täällä dissataan kaikki peruskama saman tien :jahas:

Jos raha ei ole ongelma ja halutaan laatua niin suosittelen Sisley-merkkiä. Hinnat menee siellä 100-300 euroa. Mä himoitsen Sisleyn kosteuttavaa Hydra Flash-naamiota :kuola: Ehkä vielä joskus on varaa laittaa noin paljon kosmetiikkaan.

Itelle riittää naaman ja kropan pesu ja rasvaus. Perus-Niveaa lärviin ja kroppaan ja naamanpesuaine on Nivea for men(sensitive).

Kyllä näillä pärjäillään. Ja sitten ne kuuluisat terveet elämäntavat ;)

Viimeksi muokattu:
Tuli mieleen tämä blogientry. Tuossa vertaillaan erihintaisia vartalovoiteita, ihan mielenkiintoista luettavaa varsinkaan kun en itse ymmärrä noista inci-listoista yhtään mitään.

Onkohan noita nettimyymälöitä lähempänä? Kumma ettei tullut tullia kun jenkeistä tilasit?

feelunique vaikuttaa kyllä kattavalta ja hienolta. Pitää itelle hommata jotain kasvoille jos vielä pystyisi jotain pelastamaan, voi olla että botox on mulle paree vaihtoehto ;)

EDIT: ja oon käyttäny noita mitä emännältä jäänyt yli.. ja sen varmaan huomaa pärstästä.

Tuli mieleen tämä blogientry. Tuossa vertaillaan erihintaisia vartalovoiteita, ihan mielenkiintoista luettavaa varsinkaan kun en itse ymmärrä noista inci-listoista yhtään mitään.

Kohta tänne tullaan valittamaan siitä kuinka tuo ei ollut mitenkään luotettava testi ja ne loppumään murto-osan INCI aineet tekevät ihmeitä iholle. ;)

En kyllä koe että noilla paremmilla ja peruspuhdistajille olisi niin suurta eroa.. Nehän on iholla vai pienen hetken, miten sinä aikana ne kerkeisivät muka suurta eroa tekemään? Peruspalasaippualla ja kasvojen puhdistusaineella on kyllä eroa kuivattavuudessa mutta mitä noita kalliimpia putsareita ja perusputsareita on kokeillut niin en kyllä tunne taikka näe eroa omassa ihossa.

Tosin pakko kyllä myöntää senverran että jokainenhan edelleen käyttää rahansa siihen mihin haluaa ja hifistely on kyllä kivaa. Vaikka itse nyt valittaakin siitä kuinka en koe kalliimman kosmetiikan olevan parempaa ja etten siitä halua maksaa muutamia euroja enempää niin auta armias kun kyse on vaikka pyörästä. Silloin sadoilla tai jopa tuhansilla euroilla euroilla ei ole väliä.

En kyllä koe että noilla paremmilla ja peruspuhdistajille olisi niin suurta eroa.. Nehän on iholla vai pienen hetken, miten sinä aikana ne kerkeisivät muka suurta eroa tekemään?
Siis nyt et taida ymmärtää. Kyse on ihon puhdistamisesta. Eli paskan ja rasvan poistamisesta. Noissa on ihan tolkuton ero siinä, miten puhtaaksi paremmat puhdistajat vetävät huomattavasti pienemmällä määrällä. Kyse on siis ihan puhdistusominaisuudesta. Kyllä sä sormella tunnet ihon rasvattomuuden. Paremmilla tuotteilla menee niin puhtaaksi, että iho nitisee kun sormella vetää, siis lähtee ihan kaikki paskat viimeistä myöten.

Olen koittanut Biothermiä, Lorealia ja Biodrogaa, mutta mikään ei vedä vertoja Shiseidon foamille, jota riittää herneen kokoinen määrä puhdistamaan naaman aivan totaalisesti.

Kyse on siis siitä, että sama kun väittäisit ettet huomaa lautasen pesemisessä eroa pestäänkö se pelkällä vedellä vai fairyllä. Jos et huomaa eroa, ei se meinaa ettei sitä ole, et vain hiffaa mitä nuo tekevät. Ei ne tee mitään fyysisiä muutoksia naamaan silmämääräisesti juurikaan, ne siis puhdistaa rasvan ja ihon epäpuhtaudet.

Ei Fairyakaan pidetä lautasella tuntia, ennekuin se hinkataan pois, sen tarkoitus on puhdistaa se lautanen, joten ajalla ei ole merkitystä. Merkitystä on tuotteen ominaisuuksilla ja sillä, miten se lärviin hierotaan. Pyörittävä liike on tehokkaampi kuin pelkkä hutasu koko kämmenellä.

Noh, täytynee vissiin kerran sitten vielä sijoittaa rahat noihin Shiseidon tuotteisiin ja testata niitä itsekin kriittisellä silmällä. Sitten jos en mitään eroa huomaa niin voin jatkaa kitinää täällä. ;)

Miksi joku nukkuu meikkivoide naamallaan?
Itse en ole tällaista ihmistä vielä tavannut, mikä tässä on ideana?
No ei nuku, mutta siis ilmaisin vain miten paskat tuotteet eivät ole hyviä kasvohen ihon hengittämisen kannalta. Nukkui tai ei, naamassa ne on kuitenkin päivittäin pitkän aikaa ja todellakin kannattaisi katsoa mitä naamaansa päiväksi laittaa.
Mitä noista Shiseidon aineista tulis laittaa lärviin ton puhdistusvaahdon jälkeen?
Mulla on käytössä Shiseidolta kasvovesi, jonka tuuppaan puhdistuksen jälkeen, se sulkee ihohuokoset ja ehkäisee finnejä. Sen jälkeen sitten laadukas kosteusvoide, nyt on käytössä saman sarjan itseruskettavaa sisältävä kosteusvoide, ruskettaa oikeasti. Tosin siirryn Elemis sarjan voiteeseen tuon jälkeen ainakin testin osalta. Viimeisenä sitten silmänympärysvoidetta jos nyt sitä haluaa käyttää, itse vetelen kun nukun vähän vähemmän mitä pitäisi, ehkäisen tummuutta ja näyttäis ihan kivasti avittavan.

Itseruskettava kosteusvoide ei tosin jää mulla valikoimaan, koska se on aika stydiä kamaa ja sitä ei voi laittaa silmien alueelle, joka johtaa siihen, että väriero tulee parissa viikossa kun sitä ei silmien alueelle laiteta. Joten otan testiin Elemis voiteen ens kerralla kun tilaan.

Elemis_Daily_Moisture_Boost_50ml.jpg

Kesäksi hommaan aivan varmaan Shiseidolta tätä mattahässäkkää, joka estää kiiltoa paikallisesti käytettynä. Kiiltävä naama on jotain ihan kamalaa, etenkin naisilla, pitäisi kieltää lailla. Muutenkin mattainen iho on just parhautta, sen voi saavuttaa kasvovedellä ja hyvällä mattakasvovoiteella. Saa pistää kasvovoiteista linkkejä jos jossain on erityisen hyvät mattaominaisuudet.

product_12889.jpg

This essence achieves shine-free, matte skin for up to 8 hours, leaving it feeling comfortable with a cool fresh sensation. Recommended for normal to oily skin.

Sain ystävälliseltä blogini lukijalta vinkin

http://www.feelunique.com/

Melkoisesti halvempaa kuin kotomaassa ja postarit sisältyy hintaan. Tein testitilauksen ja ilmoitan kauanko kestää. Pelkän puhdistusgeelin kotomaan hinnalla tuli kaupanpäälle itseruskettava kosteusvoide.

Shiseido Men Moisturizing Self-Tanner 50ml

product_12892.jpg

Jättääkö tämä luonnollisen näköisen värin naamaan? Vois pistää tilaukseen jos on hyvää kamaa.
Joitain itsareita kokeiltu ja osa jättää hieman kellertävän ja epäluonnollisen värin.
Biothermin vastaava tuote olisi kyllä todella hyvä mutta Suomessa vähän suolainen hinta yli 50€ niin voisi kokeilla tuota Shiseidoa.

Paremmilla tuotteilla menee niin puhtaaksi, että iho nitisee kun sormella vetää, siis lähtee ihan kaikki paskat viimeistä myöten.

Kyse on siis siitä, että sama kun väittäisit ettet huomaa lautasen pesemisessä eroa pestäänkö se pelkällä vedellä vai fairyllä.

Iho on elävää kudosta toisin kuin lautanen, eikä ihoa ole tarkoitus pestä nitisevän puhtaaksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom