Hesburger

Terve! Dietillä olen. Jos käy hesburgerissa/mc donaldsissa todella harvoin mitä sieltä silloin kannattaa valita, että saisi sopivasti proteiinia muttei paljon rasvaa. Olisiko se sitten joku salaatti vai? Ja mitä itse ottaisitte dietillä sieltä? Esim burgeri-salaatti 29g prot 26.5 rasvaa. Onko liikaa tota rasvaa?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hesessä tulee ite käytyä näin -1000kcal dieetilläkin väh. kerran viikossa kun on ihan työpaikan vieressä. Karppurilainen, karppaajan salaatti ja kanasalaatti on niitä kevyimpiä vaihtoehtoja, joskin itse tulee aina välillä sorruttua kana-ateriaankin, eihän siinä ole sokerittoman kokiksen kanssa ku 800kcal :) sitten syö illalla vaa hieman vähemmän - no biggie

Ja katso niitä kaloreita äläkä rasvamääriä: http://www.hesburger.fi/tuotteet/salaatit/burgeri_salaatti

Ite valitsisin myös ton yllämainitun vaihtoehdon. Käy hesellä mielummin vähän harvemmin ja syö hyvällä omatunnolla ihan mitä vaan. Vaikka söisit yhen päivän +2 000kcal ni et sä siihen kuole kauheen helposti.

Ymmärrän kyllä että dieetillä on ihan kiva käydä roskaruokapaikoissa syömässä, ja onhan se ihan suotavaakin silloin tällöin. Mutta sitä en ymmärrä YHTÄÄN, minkä helkkarin takia sillon siellä pitää rueta ottamaan sitä kaikista yksinkertaisinta salaatti + jauheliha annosta kun voit hyvin sen saman lätyn tehä pihassakin...

Samaan kategoriaan menee kaikki pitsan korvikkeet rahkalla ja kananmunapohjilla. :david: Please gimme a break! Syökää sitä kunnon paskaruokaa vaikka viikon välein niin pysyy mieli terveenä toisin kuin kituutella noilla ihmesalaattihomokarppausituhamburilaisilla. Ei helevetti, ei mulla muuta. ->

Monesti miettinyt et mikä suomalaisissa on vikana. Jenkit on sen takia lihavia kun ne vetää mäkkisafkaa kun se on niin halpaa. Oikeesti toi pikaruoka on suomessa ihan törkeen kallista ja silti jotkut vetää monta hese/mäkki ateriaa viikossa. Tohon oikeesti muutama euro lisää niin pääsee vetään jonkun pihvi setin ja varmasti on nälkä pois kauemmin sekä ravintoarvot vähän parempia. Onhan noi hampparit hyviä. Maun puolesta voisin vetää vaikka joka päivä mutta noi muut asiat verottaa sitä syömistä. Ehkä 2-3kk välein vedän jonkun aterian ja silloin kyllä otan ihan mitä haluan.

Monesti miettinyt et mikä suomalaisissa on vikana. Jenkit on sen takia lihavia kun ne vetää mäkkisafkaa kun se on niin halpaa. Oikeesti toi pikaruoka on suomessa ihan törkeen kallista ja silti jotkut vetää monta hese/mäkki ateriaa viikossa. Tohon oikeesti muutama euro lisää niin pääsee vetään jonkun pihvi setin ja varmasti on nälkä pois kauemmin sekä ravintoarvot vähän parempia. Onhan noi hampparit hyviä. Maun puolesta voisin vetää vaikka joka päivä mutta noi muut asiat verottaa sitä syömistä. Ehkä 2-3kk välein vedän jonkun aterian ja silloin kyllä otan ihan mitä haluan.

Jos vertaa Hesen/Mäkin hampurilaista johonkin minkä vaan oikean ravintolan hampurilaiseen tai itse alusta asti tehtyyn hampurilaiseen, niin kyllä ne melkosta kuraa on ...makuasioista ei kiistellä, mutta näin se on :)

voi jeesus ylipäätään mitä juttuja taas, "mä on dieetillä ja käyn syömässä hesessä", ei saatana:face:

Mikäs siinä on ongelma? Kyllähän sitä voisi vetää vaikka kisadieetin pelkästään hesesafkoilla, se on ihan kiinni siitä valitseeko sen mega-aterian vai salaatin. Sitäpaitsi kyllä minä ainakin mässäilen dieetilläkin :)

En ole pystynyt syömään oikeen noita hesen safkoja sen jälkeen kun aloin käymään pienellä grillillä mistä sai melkeen minkälaisen annoksen tahansa moodattua. Ensiksi tympäännyin hesen ranskalaisiin ja sitten hampurilaisiin, pienellä grillillä maku ja koostumukset ovat jotain aivan muuta ja kaikenlisäksi samalla hinnalla.

koko hesburger ihan hirveetä paskaa:kakka:ei oikee maistu sen jälkee kun yks tuttu kerto tehtaan meiningeistä sisäpiiri tietoa...ei siitä sen enmpää mut syökää ihmeessä ihmiset jossain muualla.

voi jeesus ylipäätään mitä juttuja taas, "mä on dieetillä ja käyn syömässä hesessä", ei saatana:face:

Nimenomaan. Jos käy siellä ottaan monta sataa kaloria niin sit pitää kituuttaa loppuviikko vedellä ja juurilla.

Ja IMO kuka urpo ottaa salaatin hesestä? Outo kaupunki on jos ei löydy parempia salaattipaikkoja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom