Hesburger perkele...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu

Timba79

Moderaattori
Mode
Ikä
45
Kylläpä tuli taas hyvät muistot Hesestä. Käytiin emännän kanssa viikko sitten syömässä siellä. Emäntä soi kerrosaterian ja minä kanasalaatin. Kerroasteriassa se hamppis oli kylmä ja vetinen, varmaan oli viikon seissyt vitriinissä. Mun salaatissa oli varmaan 80% sitä saatanan kaalia, muutama hassu kananpala ja siivu tomaattia ja siivu kurkkua.

Soitin tästä sitten Hesen jollakin päällikölle ja se kovasti kiitteli kun asiasta ilmoitin ja että kyseisestä ravintelista on ennenkin valiteltu. No se sitten kyseli että olisko kuitenkin lahajakortille käyttöä ja sanoin että pistä tuleen. Tänään tuli lahjakortti ja oli sitten kaikki 6 euroa. Jumalauta että maksoi vaivaa soittaa kännykällä 10-15 minuutin puhelu ja ne paskat eväätkin maksoi 12 euroa. Eipä tartte Hesen ovia enää avata. Ei oo sitten ekat paskat safkat mitä sieltä saa.

No tulipa avauduttua. Minkälaisia kokemuksia muilla on?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Timba79 sanoi:
Kylläpä tuli taas hyvät muistot Hesestä. Käytiin emännän kanssa viikko sitten syömässä siellä. Emäntä soi kerrosaterian ja minä kanasalaatin. Kerroasteriassa se hamppis oli kylmä ja vetinen, varmaan oli viikon seissyt vitriinissä. Mun salaatissa oli varmaan 80% sitä saatanan kaalia, muutama hassu kananpala ja siivu tomaattia ja siivu kurkkua.

Soitin tästä sitten Hesen jollakin päällikölle ja se kovasti kiitteli kun asiasta ilmoitin ja että kyseisestä ravintelista on ennenkin valiteltu. No se sitten kyseli että olisko kuitenkin lahajakortille käyttöä ja sanoin että pistä tuleen. Tänään tuli lahjakortti ja oli sitten kaikki 6 euroa. Jumalauta että maksoi vaivaa soittaa kännykällä 10-15 minuutin puhelu ja ne paskat eväätkin maksoi 12 euroa. Eipä tartte Hesen ovia enää avata. Ei oo sitten ekat paskat safkat mitä sieltä saa.

No tulipa avauduttua. Minkälaisia kokemuksia muilla on?

Mä en ole ikinä tykännyt Hesen hampurilaisista. Syy on yksinkertainen, ne tunkee ihan liikaa sitä helvetin majoneesia. Eihän niitä perkeleitä pysty mitenkään syömään siististi, kun sitä mömmöä valuu pitkin naamaa, eikä se majoneesi ole lähelläkään niin hyvää kuin ilmeisesti itse luulevat.

Ranskalaisissakaan ei ole kehumista. Sellaisia nahkeita ja velttoja pötkylöitä, yök.

En siis suuremmin innostu hesen safkoista.

Joskus tullut itellekin hiukan seissyt purilainen, mutta kyllä se on nälkään tullu syötyä. Yleisesti ottaen ainakin täällä Turun suunnalla on mun mielestä ollu ihan hyviä safkoja. Silloin jos on semmonen olo että voi odotella hiukan safkaa niin tilaan kerroshampparin ilman jotain lisuketta jolloin tulee ainakin tuoretta.

:offtopic: Radioista tuli joskus vuonna sapeli tarina jossa isä ja poika meni mäkkäriin.
Huonosti englantia handlaava isä tilitti:

"Menimme pojan kanssa äm-see-donaldsiin syömään ja minä sanoin myyjälle että anna lihapiirakka. Myyjä kysyi tuleeko pik-mäkki vaiko dabl-ziis-burgeri... no minä ku en tota saksaa ymmärrä niin sanoin että anna perkele vaikka makkaralla!"

Hö. Se majoneesihan on just hyvää, ei tartte juodan limuu niin paljoo siinä samalla ku se ei oo sellasta kengänpohjaa. Ranskalaisten taso riippuu ihan paikasta, joskus saa samasta paikasta paljon parempaa mitä sieltä välillä saa. Lahdessa plussana hesellä tietysti myöhäset aukioloajat :thumbs:

Ruiskana oli ROCK!
Harmi ettei sitä oo enää. Ilman majoneeseja se kävis jopa melkein bodarin eväästä. Sillon tällön Hesestä saa kuivan hampparin joka on kylmä, mutta uskon että se on siitä kiinni kuka siellä keittiössä on töissä. Perseestä tollanen kyllä. Hinnat on pikaruokaravintoloissa sitä luokkaa, että pitäisi täysi takuu olla siitä että saa lämpimän ja tuoreen makusen safkan.

Joo, mullakaan ei oo enää heseen mitään asiaa. Joskus kesällä söin erittäin kuivan hampurilaisen krapula-aamuna, mikä vain pahensi tilannetta. Käyn mielummin vaikka mäkissä...

training_day sanoi:
Eihän niitä perkeleitä pysty mitenkään syömään siististi, kun sitä mömmöä valuu pitkin naamaa.
:offtopic: Olet selkeästi herrasmies :thumbs:

Ja sit aiheesta, tekis mieli pistää koko lafka boikottiin jo niiden ärsyttävien mainosten takia. Aivan liian pienet annokset ja kun en sikanauta-sektoria syö niin tarjontakin vähän kapeahkoa. Avokki inhoaa Mäkkiä, joten välillä joutuu meneen Heseen.

Proteos sanoi:
:offtopic: Radioista tuli joskus vuonna sapeli tarina jossa isä ja poika meni mäkkäriin.
Huonosti englantia handlaava isä tilitti:

"Menimme pojan kanssa äm-see-donaldsiin syömään ja minä sanoin myyjälle että anna lihapiirakka. Myyjä kysyi tuleeko pik-mäkki vaiko dabl-ziis-burgeri... no minä ku en tota saksaa ymmärrä niin sanoin että anna perkele vaikka makkaralla!"

:D

Onko muuten hesan suunnas vielä olemas carrolseja? Joku vuos sitten oli vielä muutama. Parhaat hampurilaiset :kuola:

Mulla on tyttöystävä vuoropäällikkönä hesellä ja kyllä hänen toimipaikassaan ainakin asiat on mallillaan. Todella tarkkoja ovat kaikesta.
Pari kertaa ollut sulkemisen aikaan paikalla, pakko sanoa että siivouskin oli niin tarkkaa että kyllä mulla luottoa heselle löytyy.

Toki varmaan löytyy eroja eri toimipaikoissa, silti uskoisin että tuo valitus jonnekin aiheuttaa kyllä toimenpiteitä, oon tytsyn jutuista käsittäny että paskaa tulee niskaan aika helposti jos tällaista esiintyy.

Niin ja niillä on sellainen aikasysteemi, kun joku tuote on määrätyn ajan seissyt lämpötiskissä se lentää roskiin. En muista tätä aikaa, mutta se oli minuuteissa ei tunneissa :lol2:

ps. juu kyllä, saan aika pirun halvalla sieltä safkaa :D Kanatortilloja olen vedellyt, hiukan vähemmällä majoneesilla.

Fitnesstukku koodi pakkotoisto15. Drive in paikoista ainakin Turusta saa parhaat, kun joutuvat sen tekemän ei ole mitään valmiina :thumbs:

Hesen tonnikalasaalaatti on ainut jota syön kyseisen lafkan tuotteista ja tuokin vain äärimmäisessä hädässä, jollei mitään parempaa ole saatavilla. "Hampurilaiset" ja "ranskalaiset" ovat sanalla sanoen perseestä

Hieman eri roskaruokapaikka: Vanha LVI-maikka kertoi joskus että hänen poikansa oli saanut McDonaldsin hampurilaisessa mukana jotain epämääräistä. Se epämääräinen oli lihassa. Lyhyesti sanottuna, lähettivät sen labraan ja tuli vastaus että rotan häntä.

Ei taida olla legendaa, ei ollut semmoinen ukko että voisi paskaa puhua.

training_day sanoi:
Mä en ole ikinä tykännyt Hesen hampurilaisista. Syy on yksinkertainen, ne tunkee ihan liikaa sitä helvetin majoneesia. Eihän niitä perkeleitä pysty mitenkään syömään siististi, kun sitä mömmöä valuu pitkin naamaa, eikä se majoneesi ole lähelläkään niin hyvää kuin ilmeisesti itse luulevat.
Makuasia on makuasia, mutta mä kyllä tykkään siitä Hesen majoneesista. Jos otetaan nyt vaikka vertailuun Big mack ja Hesen kerroshampurilainen, niin kyllä kerros hakkaa. Big mackissä ei maistu mikään muu kun se helvetin pahanmakuinen majoneesi. Ja joku on saanu hesestä KERRAN huonon hampurilaisen, ja heti on boikotissa. Ohhoh. Saahan sitä mäkistäkin joskus paskaa.

Btw, jos hesessä olis koko ajan myynnissä se kebabhampurilainen, niin en muuta söisikään. :kuola:

Reikähuuli sanoi:
Onko muuten hesan suunnas vielä olemas carrolseja? Joku vuos sitten oli vielä muutama. Parhaat hampurilaiset :kuola:

Ainakin Aleksilla on, ja muistaakseni myös Stockalla. Ja olikohan Hartwall-areenalla...

EDIT: http://www.hesburger.fi/ravintolat/ -> valitse Carrols

EDIT2: Ei ollut siis Hartwall-areenalla, mistähän mä sellaista muistelin... Stocka, Itäkeskus, Aleksi ja Iso Omena (Espoon Matinkylässä)

Reikähuuli sanoi:

Nimenomaan. Carrols :rock:
On kyllä ne harvat Carrolssitkin Hesen omistuksen myötä menneet alamäkeä. Pitkälti samaa skeidaa siis.
Carrolsseja löytyy vielä ainakin Itäkeskuksesta ja keskustan Stokkalta(?)

Edit: Ai ai, tuli ihan tippa linssiin kun muistuivat mieleen lapsuuden ensimmäiset juustopurilaiset Kaivopihan 'rolssissa...

Pyranha sanoi:
ps. juu kyllä, saan aika pirun halvalla sieltä safkaa :D Kanatortilloja olen vedellyt, hiukan vähemmällä majoneesilla.
Hoh... mulla on tällä hetkellä yksi vanha kivitys liipasimella joka sattuu myös olemaan tummansinipaitainen työntekijä hepsussa. Onhan se kiva kun tulee oman maun mukaan "tunattu" burgeri illalla kotiin, tosin kaikkeen tietty kyllästyy ajan mittaan.

Reikähuuli sanoi:

Onhan niitä muutama jäljellä, keskustasta löytyy mikonkadun ja aleksanterinkadun kulmasta ja stockmannilta. Vähän kauempana keskustasta löytyy Itäkeskuksen kauppakeskuksesta sekä Helsinki-Vantaan lentoasella taitaa vielä olla josseivät ole jo lopettaneet toimintaansa.

edit. Ja kyllä, pidän kovasti Carrolsin tuotteista :D

edit2. hidas

Viimeksi muokattu:
NP sanoi:
Hieman eri roskaruokapaikka: Vanha LVI-maikka kertoi joskus että hänen poikansa oli saanut McDonaldsin hampurilaisessa mukana jotain epämääräistä. Se epämääräinen oli lihassa. Lyhyesti sanottuna, lähettivät sen labraan ja tuli vastaus että rotan häntä.

Ei taida olla legendaa, ei ollut semmoinen ukko että voisi paskaa puhua.

Kylläpä kuulostaa niin paskapuheelta kuin voi vaan paskapuhe kuulostaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom