Herpes eli yskänrokko

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kparta
  • Aloitettu Aloitettu
Uppia!

Eli ymmärsinkö oikein, ettei huuliherpestä voi saada esim kuntosalilaitteesta (tarttuis käsistä ku koskee naamaan, kun on ollut jossain laitteessa, jossa on ollut ensin joku, jolla on herpes aktiivisimmillaan)?

Mulla on joku "näppy" alahuulessa ja panikoin, että onko se herpes ja että olen saanut sen salilta! Samanlainen on ollut noin 10 vuoden aikana pari muutakin kertaa, mutta en muista onko ollut samassa paikkaa. Olen pähkäillyt päässäni, ettei se voi olla huuliherpes, mutta miten on?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eli ymmärsinkö oikein, ettei huuliherpestä voi saada esim kuntosalilaitteesta (tarttuis käsistä ku koskee naamaan, kun on ollut jossain laitteessa, jossa on ollut ensin joku, jolla on herpes aktiivisimmillaan)?

Aika epätodennäköistä, että tuota kautta herpeksen saisi..

Mulla on joku "näppy" alahuulessa ja panikoin, että onko se herpes ja että olen saanut sen salilta! Samanlainen on ollut noin 10 vuoden aikana pari muutakin kertaa, mutta en muista onko ollut samassa paikkaa. Olen pähkäillyt päässäni, ettei se voi olla huuliherpes, mutta miten on?

Voikai tuo olla, ulkonäöstä sen kyllä erottaa. Useita pikku rakkuloita, joissa kirkasta nestettä sisällä.

Herpes on paljon yleisempi tauti mitä äkkiä ajattelis. Jos vasta-aineita verestä aletaan metsästämään, niin suurelta osalta niitä löytyy. Itse en muista koskaan herpestä sairastaneeni, mutta niinhän nuo vasta-aineet oli positiiviset kun joskus koulussa testejä tehtiin.

Uppia!

Saatiin kaverin kaa molemmat huuliherpekset kun oltiin saman muijan kaa samaan aikaan :urjo:

Uppia!

Jos sulla ei ole iho rikki tai nyt et nuole sitä kuntosalilaitetta tai hiero siihen vehjettäs niin ei pitäis tarttua.

Kiitos vastauksistanne! Näin itekin järkeilin, ettei voi saada tartuntaa, mutta pakko oli varmistaa. Ja ei ole iho rikki enkä nuole tmv niitä laitteita. :eek::lol2:

vielä asiasta...

No entäs voiko tartunnan saada jos naisella on genitaali alueen herpes aktiivisena ja se antaa suuseksiä miehelle?
Tälläinen tapaus meinaan sattui omalle kohdalle ja tässä nyt odottelen että miten mahtaa käydä...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom