hermotus & bodaus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tipe
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tällei ihan uteliaisuuttani kyselen että minkäköhänlaisia(:david: ) tuloksia saisi jos yhdistäisi samaan treeniin hermotuksen ja bodaus treenin?

esim tyyliin: alotetaan treeni vetämällä pari sarjaa kovia maveja toistoja 1-3, palautukset 5 minuutin pintaan ja sitten vetäisi päälle kevyttä pumppia (10-12 toistoa jne)

Tavoitteena olisi vahva kroppa jossa olisi myös kokoa.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
vaikka treenaan enemmän bodytreeniä niin silti otan perusliikkeet isoilla painoilla....täytyy vain löytyy "kultainen keskitie"

En viitsinyt aloittaa uutta threadia, niinpä pistän kysymykseni tähän. Onko mitään järkeä treenata sellaisella ohjelmalla, jossa treenattaisiin joka toinen viikko massaa ja joka toinen viikko maksimivoimaa? Toimiiko edes teoriassa? Onko varma tie ylikuntoon?

Originally posted by Pahkasika
En viitsinyt aloittaa uutta threadia, niinpä pistän kysymykseni tähän. Onko mitään järkeä treenata sellaisella ohjelmalla, jossa treenattaisiin joka toinen viikko massaa ja joka toinen viikko maksimivoimaa? Toimiiko edes teoriassa? Onko varma tie ylikuntoon?

Musta tuntuu, että siitä tulee varma ylikunto, ellei sulla sitten ole jotain :david:-geenejä. Mutta voi toki olla, että matsku toimii jos koittaa tehdä varovaisesti- ei tyyliin: "Nytpä teenkin sadallakolmellakympillä kuusi kakkosta ja ensi viikolla 15 sarjaa kympin toistoja penassa!" :D

Originally posted by Günther
Musta tuntuu, että siitä tulee varma ylikunto, ellei sulla sitten ole jotain :david:-geenejä. Mutta voi toki olla, että matsku toimii jos koittaa tehdä varovaisesti- ei tyyliin: "Nytpä teenkin sadallakolmellakympillä kuusi kakkosta ja ensi viikolla 15 sarjaa kympin toistoja penassa!" :D

Onko sulla kokemusta tuleeko ylikuntoa?

Onko sulla kokemusta tuleeko ylikuntoa?

Taitaa olla niin ettei sitä ylikuntoa tule jos osaa kuunnella kehoaan, ja pitää kevyitä viikkoja. Ei toi kuulosta mun mielestä ollenkaan sellaselta jossa paukahtaa heti ylikuntoon. Voimatreeni on kuitenkin niin kevyttä ettei oo pelkoo.

En usko, että tuo jaottelu mitenkään suoraan ylikuntoon veisi. Siinähän tulee joka viikko erilaista ärsykettä. Itse tekisin niin, että hakisin voimaa pääliikkeillä isoilla raudoilla ja lyhyillä sarjoilla, ja massaa apuliikkeillä pidemmillä sarjoilla.

Originally posted by Force
En usko, että tuo jaottelu mitenkään suoraan ylikuntoon veisi. Siinähän tulee joka viikko erilaista ärsykettä. Itse tekisin niin, että hakisin voimaa pääliikkeillä isoilla raudoilla ja lyhyillä sarjoilla, ja massaa apuliikkeillä pidemmillä sarjoilla.

Tuollainen ajatus minullakin oli mielessä, että kun joka viikko ärsyke olisi erillainen niin ylikunto ei iskisi niin helposti. Tietenkin ravintopuoli pitää olla kunnossa.

Tässä olis koko ohjelma näin hätäisesti tehtynä. Kaikki kommentit ja parannus ehdotukset ovat tervetulleita. :worship:

Päivä:
1. Rinta ja ojentaja: Penkkipunnerrus pyramidi;
jm-press/ranskis 2*6;
flyes/rinta ristikkäistaljassa 2*6.

2. Jalat ja pohkeet: Takakyykky pyramidi ;
pohjeprässi 3*6;
vatsarutistukset 3*6

3. Lepo

4. Hauis ja olkapäät: Pystypunnerrus pyramidi;
hauiskääntöseisten scott-tankolla pyramidi;
vipunostot istuen/seisten/kulmassa sivulle2*6; vasarakääntö 2*6

5. Selkä: Maastaveto pyramidi; ylätalja 3*6 eri kahvoja; Vatsarutistukset 3*6

6. Lepo

7. Lepo

8.Jalat ja pohkeet: Syväjalkaprässi 3*10; Reidenojentajat 2*10 reidenkoukistajat 2*10;
Pohjeprässi 3*10; vatsarutistukset 3*10;
jalkojennostot 3-2*10

9. Rinta ja olkapäät: Vinopenkki 3*10; pystypunnerrus käsipainoilla 3*10
flyes/rintataljassa 3*8-10 eri liike kuin maksimi päivänä; pystysoutu 3*8-10

10. Lepo

11. Hauis ja ojentajat: supersarjaa esim. hauiskääntöä tankolla tai käsipainoilla, ranskista tai ojentajia taljassa 4*10.

12. Selkä: Kulmasoutua 3*10; hyvää-huomenta seisten 3*10; ylä ja alataljaa 2*10
selänojennus lisäpainoilla 3*10
13. Lepo
14. Lepo

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Päivä:
1. Rinta ja ojentaja: Penkkipunnerrus pyramidi;
jm-press/ranskis 2*6;
flyes/rinta ristikkäistaljassa 2*6.

Tämä ensimmäinen kun on selvästikkin voimaviikko, niin ottaisin penkin jälkeen jm-pressiä tai ranskista mieluummin vaikka 5x5 tai 4x5 räjähtävään tyyliin. Tuo viimeinen liike kannattaa ottaa sitten pitemmillä sarjoilla, flyes/ristitalja eivät kuitenkaan voimaa varsinaisesti tuo.

2. Jalat ja pohkeet: Takakyykky pyramidi ;
pohjeprässi 3*6;
vatsarutistukset 3*6

Rankaisisin kehon takaosan lihaksia vielä esimerkiksi hyvää huomenta liikkeellä selkä kaarella. Muutama sarja jossa 5-10 toistoa.

5. Selkä: Maastaveto pyramidi; ylätalja 3*6 eri kahvoja; Vatsarutistukset 3*6

Ihan hyvä. Ylätaljassa voi kokeilla tehdä pyramidia 5-8 toistoa sarjassa, niin että viimeisessä sarjassa tulee vain 5 toistoa. Siihen päälle 1-3 pitempää sarjaa. Mieluummin kuitenkin vähän enemmän kuin 18 toistoa yhteensä.

Nämä olivat vain omia ehdotuksiani. Katsotaan mitä muut sanovat.

Joo nyt kun ottaa itse silmät käteen ja kattoo tota ohjelmaa huomaa et on vielä mietittävää.:wall: No jos kattois ton ohjelman kokonaan läpi uudestaan ja vaikka heittäisin sen tonne treeni ja ravinto puolelle kun tänne ei hirveesti tuu noita vastauksia.:(

Originally posted by Powerhousu
Taitaa olla niin ettei sitä ylikuntoa tule jos osaa kuunnella kehoaan, ja pitää kevyitä viikkoja. Ei toi kuulosta mun mielestä ollenkaan sellaselta jossa paukahtaa heti ylikuntoon. Voimatreeni on kuitenkin niin kevyttä ettei oo pelkoo.

Niinpä!! Ei se jako sitä ylikuntoa tuo vaan se treeni, oman kehon kuuntelu on se tärkeä juttu ja se ylikunto on vaan pakko kokea jotta tietää milloin pitää ottaa kevyemmin tai pitää vaikka pari ylimäärästä lepopäivää...

Tää saattaa olla slightly :offtopic: mutta mä oon suunnitellu, miten vois luoda todellisen hulkin!: Treenataan ensin puol vuotta bodytyylillä ja sen jälkeen treenataan muutama kuukausi maksimivoimaa ja kun isoksi kasvatetut lihakset saavat vielä kunnon hermotuksen niin ainakin voimaa pitäisi löytyä!

Toimisiko edes teoriassa? :rolleyes:

Kyllä ainaki mulla joskus vuosi sitten mun sarjat oli 10x50 penkissä ja maksimi 65 sit kuukauden hermotin lihaksia niin meni 80 mut odottele viel näit ns...kokeneitten vastauksia
:D :thumbs:

Originally posted by Möykky86
Kyllä ainaki mulla joskus vuosi sitten mun sarjat oli 10x50 penkissä ja maksimi 65 sit kuukauden hermotin lihaksia niin meni 80 mut odottele viel näit ns...kokeneitten vastauksia
:D :thumbs:
Täysin off-topiccia, mutta miten v*tussa ketaat pitää omaa nimees tossa näkyvillä:rolleyes:

Zone-sarja -42%
Originally posted by Möykky86
Mul ei oo mitään salailtavaa toisin kuin eräillä...hmmr...:rolleyes:
Ajattelin vain kun olet antanut istestäsi aika idioottimaisen kuvan palstalla.
Esim. lähemmäs 10 threadia omasta ohjelmasta:kuola:

PS.TOIVOTTAVASTI ET VAIHA OHJELMAA KOVIN USEIN ETTEI PAKKIKSEN SERVU YLIKUORMITU !

Ehkä möykky tuo tolla nimellään katu-uskottavuutta siihen 110 pena tulokseen, onhan se sen verran kova ettei sitä usko ellei oo miehen oikea nimi mukana ;)

Ei oo kova tulos toi 110 mut se on hyvä alku...ja sale no sulle en vastaa oikein mitään koska siitä tulee vaan sanomista:D :kuola:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom