hermosto tukkoon?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dynion
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Jeps. Suttasin tässä jonkilaisen version siitä ohjelmasta darrassa. Saattaa olla vaikea ymmärtää ja kaikenlaisia pikkuvirheitä on varmasti. koittakaa kestää.

http://www.angelfire.com/comics/fullpower/

Tuolta pitäs löytyä ohjelma siitä tämänhetkisestä ohjelma millä tahkosin ennen inttiä ja intin jälkeen tulen tahkoamaan. Kysyä saa vapaasti jos ei pääse juonesta kiinni.

Originally posted by fullpower
Jeps. Suttasin tässä jonkilaisen version siitä ohjelmasta darrassa. Saattaa olla vaikea ymmärtää ja kaikenlaisia pikkuvirheitä on varmasti. koittakaa kestää.

http://www.angelfire.com/comics/fullpower/

Tuolta pitäs löytyä ohjelma siitä tämänhetkisestä ohjelma millä tahkosin ennen inttiä ja intin jälkeen tulen tahkoamaan. Kysyä saa vapaasti jos ei pääse juonesta kiinni.

Paljon sä oot saanu lisää tuloksiin tolla ohjelmalla?

Originally posted by pååtta
Paljon sä oot saanu lisää tuloksiin tolla ohjelmalla?

Hmm mitähän mie sanoisin etten valehtelisi kovin paljoa. kyykkyyn n.70kg penkkiin n.40kg vetoon n.80kg ,mutta olenhan jo pitkään reenannu tuolla ohjelmalla.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
no mitä tää nyt on. ole hyvä ja laita mullekin tulemaan, niin tutkitaan. kiitos.
juha.olli at koulut.imatra.fi

osote tossa muodossa, ettei roskapostiskannerit huomaa. atin tilalla siis normaali @.

Sumppari sanoi:
No siinä on esimerkki missä kaveri treenaa hermotuksellisesti oikein. Tottakai luontainen solujakauma vaikuttaa, mutta ei pidä unohtaa sitä, että se muuttuu treenin myötä joko parempaan tai pahempaan suuntaan. Itse olen sitä mieltä, että jos kutossarjan eka toisto on yhtään ähistystä, niin treeni voisi olla "paljon" paremminkin toteutettu.
Kuin toi sitten pitäs hoitaa. Mulla ainakin kutosissa(kyykky, mave) aina eka toisto helvettiä, sen jälkeen helpompaa. Kutoset tyylin et menisi 7-8.
Onko muilla ongelmia ekan toiston kanssa? Mulla on joka liikkeessä toi eka on vaikea toisto.

kgb sanoi:
Kuin toi sitten pitäs hoitaa. Mulla ainakin kutosissa(kyykky, mave) aina eka toisto helvettiä, sen jälkeen helpompaa. Kutoset tyylin et menisi 7-8.
Onko muilla ongelmia ekan toiston kanssa? Mulla on joka liikkeessä toi eka on vaikea toisto.

"After all, the first rep is the most important one. This will make your contest squat much better. Our most talented lifters will do best on their first rep and then tire quickly whereas our lower skilled people will do better after the first rep is completed because they use the first rep as a body awareness tool. As they become more skilled, their first rep will be their best."
-Louie Simmons

Force sanoi:
lower skilled people will do better after the first rep is completed because they use the first rep as a body awareness tool.
Nyyh newbie mikä newbie :( No ei muuta kuin :whip:

kgb sanoi:
Maastanostoilmiö. Laske tanko Maahan jokaisen toiston jälkeen, niin että se on kunnolla maassa, koko painollaan. Pienikin pomppu auttaa ihan sikana.

Ämmbee sanoi:
Maastanostoilmiö. Laske tanko Maahan jokaisen toiston jälkeen, niin että se on kunnolla maassa, koko painollaan. Pienikin pomppu auttaa ihan sikana.

Sepä on kaikissa liikkeissä sama ilmiö. Katso tuo pistämäni lainaus Simmonsilta.

Ämmbee sanoi:

Tuolla ei kyllä oman kokemukseni mukaan ole mitään merkitystä maksimin kehittämiseen. Onhan aivan selvä juttu, et ei kannata aivan himopompulla niitä toistoja ottaa. Kohtuus kaikessa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom