laittakaa vaan molemmat
kirk_karwoski@hotmail.com
kirk_karwoski@hotmail.com
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by fullpower
Jeps. Suttasin tässä jonkilaisen version siitä ohjelmasta darrassa. Saattaa olla vaikea ymmärtää ja kaikenlaisia pikkuvirheitä on varmasti. koittakaa kestää.
http://www.angelfire.com/comics/fullpower/
Tuolta pitäs löytyä ohjelma siitä tämänhetkisestä ohjelma millä tahkosin ennen inttiä ja intin jälkeen tulen tahkoamaan. Kysyä saa vapaasti jos ei pääse juonesta kiinni.
Originally posted by pååtta
Paljon sä oot saanu lisää tuloksiin tolla ohjelmalla?
Kuin toi sitten pitäs hoitaa. Mulla ainakin kutosissa(kyykky, mave) aina eka toisto helvettiä, sen jälkeen helpompaa. Kutoset tyylin et menisi 7-8.Sumppari sanoi:No siinä on esimerkki missä kaveri treenaa hermotuksellisesti oikein. Tottakai luontainen solujakauma vaikuttaa, mutta ei pidä unohtaa sitä, että se muuttuu treenin myötä joko parempaan tai pahempaan suuntaan. Itse olen sitä mieltä, että jos kutossarjan eka toisto on yhtään ähistystä, niin treeni voisi olla "paljon" paremminkin toteutettu.
kgb sanoi:Kuin toi sitten pitäs hoitaa. Mulla ainakin kutosissa(kyykky, mave) aina eka toisto helvettiä, sen jälkeen helpompaa. Kutoset tyylin et menisi 7-8.
Onko muilla ongelmia ekan toiston kanssa? Mulla on joka liikkeessä toi eka on vaikea toisto.
Nyyh newbie mikä newbie :( No ei muuta kuin :whip:Force sanoi:lower skilled people will do better after the first rep is completed because they use the first rep as a body awareness tool.
Maastanostoilmiö. Laske tanko Maahan jokaisen toiston jälkeen, niin että se on kunnolla maassa, koko painollaan. Pienikin pomppu auttaa ihan sikana.kgb sanoi:Kuin toi sitten pitäs hoitaa. Mulla ainakin kutosissa(kyykky, mave) aina eka toisto helvettiä, sen jälkeen helpompaa. Kutoset tyylin et menisi 7-8.
Onko muilla ongelmia ekan toiston kanssa? Mulla on joka liikkeessä toi eka on vaikea toisto.
Ämmbee sanoi:Maastanostoilmiö. Laske tanko Maahan jokaisen toiston jälkeen, niin että se on kunnolla maassa, koko painollaan. Pienikin pomppu auttaa ihan sikana.
Ämmbee sanoi:Maastanostoilmiö. Laske tanko Maahan jokaisen toiston jälkeen, niin että se on kunnolla maassa, koko painollaan. Pienikin pomppu auttaa ihan sikana.