hermosto tukkoon?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dynion
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Originally posted by WhiteExorcist
Haluutteks te munkin ohjelman joka perustuu lumenluontiin kolaa käyttäen ja sitä nauttien...tulokset nousee kuin savu piipusta:jahas:

Jos sulla on veto tai kyykky luokkaa ~300Kg tai yhteistulos yli 700Kg alle ysikymppisenä, niin tottakai kiinnostaa vaikka perustuis kuviokelluntaan :joulu8:

Meikäläistäkin rupes kiinostaa toi ohjelma. Vois verrata vähän omaan ohjelmaan. Itse reenailen tolla Malisen Hanskin ohjelmalla. Hyvin toimi niin pitkään kunnes joutu inttiin.

Pistä osote esille, niin laitan tulemaan!

Ei mikään ihme, että sulla veto kulkee, kun Malisen ohjelmaa käyttelet....:thumbs:

Originally posted by KyntöSika
Pistä osote esille, niin laitan tulemaan!

Ei mikään ihme, että sulla veto kulkee, kun Malisen ohjelmaa käyttelet....:thumbs:

No nyt on aikasta surkeessa kunnossa koko äijä. kapteeni vaan päätti ettei kukaan saa oikein harjoitusvapaita oon viimeks käyny harjoitusvapaalla n.2,5kk sitten ja totaalista reeni taukoa oli n.6vk. No toivotaan että nopeesti tulee tulokset takasin ,mutta ens vuos kusi varmaankin.

Kaks meitä reenailee täällä Malisen ohjelmalla vähän modifoiden sitä aina lähinnä apuliikkeiden osalta. Viimeset 3 vuotta oon tainnut tahkota tolla paitsi kesät. Välitykset sattuu vetoon hyvin ja on jopa jonkinlaista tekniikkaa ,mutta kyykystä ja penkistä rykästään miten tulee. ehkä sitä joskus oppis edes kyykkäämään.:)

Mitkä trikoot/paita sulla on täl hetkel käytös muuten?

fullpower@pakkotoisto.com

Originally posted by fullpower
No nyt on aikasta surkeessa kunnossa koko äijä. kapteeni vaan päätti ettei kukaan saa oikein harjoitusvapaita oon viimeks käyny harjoitusvapaalla n.2,5kk sitten ja totaalista reeni taukoa oli n.6vk. No toivotaan että nopeesti tulee tulokset takasin ,mutta ens vuos kusi varmaankin.
No 6 viikkoa on vielä vähän, omalla kohdalla se intin aikana ollut tauko oli erinäisistä syistä lähes 6kk! Joskus pääsi salille, mutta eihän ne satunnaiset treenit mitään vaikuta. Kyllä ne tulokset sit aika vauhdilla tulee takas, kannattaa vaan muistaa ettei liian kovaa ala heti alussa vetämään..

Oisin kans kiinnostunut Kyntösian ohjelmasta, jos vielä jaksat laittaa sen jpm@pakkotoisto.com osoitteeseen? :haart:

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Intti on kyllä paska homma treenin kannalta. Vittuttaa jo valmiiksi koko ens kautta ajatellen. Taitaa jäädä maajoukkue-edustukset vähän hiljakseks, hyvä jos mitallin saa sm-kisoissa. Nyt 5vkoa taukoa takana flunssan ja yleisen velttouden takia.

Nyt on käytössä tällänen setti:

Kyykky: Titan Centaurion+. Ihan hyvä trikoo, löysät olkaimet ja kiree lantiosta. Antaa ihan kivasti potkua alhaalta asti.

Penkki: Inzer ehpd(mikälie) eli ihan basic paita. Apu aika minimaalinen. On kyllä titaniki, millä ei tuu edes inzerin maksimi rintaan, mutta helvetin epävarma käytön puolesta.

Veto: Titanin centaurio. Väärinpäin pidän, auttaa käytännössä koko matkalla hieman. Enemmän tietysti lattiasta irrotuksesta. Vedän nykyään kapeelta ja oon todennu trikoon toimivan siinäkin hienosti.

Pistäs kyntösika postia tulemaan, niin katsotaan, josko sieltä löytyisi jotain varastettavaa.:D Osoite löytyy tuosta alta.

Ei vaan, asiahan on niin, että vaikka tietäisi kuinka paljon harjoittelusta tahansa, niin koskaan tietoa ei ole tarpeeksi.

Fullpower; Onko se Malisen ohjelma salainen, vai viitsisitko nakata mailia tai privaa?

Ei oo salanen. Muistaakseni mulla pitäs jossain olla paperillakin se tai ainakin pari vuotta sitten oli. Rustaan sen päästäni ulos joku päivä jos en löydä kyseistä paperia.

Toimii yleensä vetäjillä jostain syystä aika hyvin..

Aika saman tyyppinenhän se on kun virtasella kevyempi vain.

Kiitoksia vain, jos viitsit vaivautua kirjoittamaan.:)

Itse en kovin paljon tiedä näistä suomalaisten metodeista, niin mielenkiinnolla kyllä tutustun.

Hmmm... Venäläisten metodeilla kehittyy kyykky ja penkki, ja suomalaisten metodeilla veto. Taitaa siis seuraava sykli olla suomalais-venäläinen.:D

Originally posted by rsturbo
Pistä mulle maililla se, niin lykkään sen omaan kotisivutsydeemiin. Kaikki halukkaat voi ladata sen sieltä sit.:joulu3:

-EDIT- Varmaa kantsis pistää toi mailiosote kans :D rsturbo@mbnet.fi

Heitäs linkki tuohon ohjelmaan sit ku oot laittanu sen sivuilles

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom