Herkuttelu dietillä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tumnus
  • Aloitettu Aloitettu
Terve.
Mikäs on porukalla paras vinkki silloin kun on kesken dietin pakko saada?
Jotain hyvää siis.
Vhh tyylisellä dietillä mennään ja välillä tulee herkuttelutarve.
Kaupasta löysin fastin suklaa proteiinivanukkaan mikä oli kyllä hyvää mutta myös melko arvokas (lähes 2 euroa purkki)
Oiskos jotain vinkkejä heittää mitkä ei täysin diettiä pilaisi?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
mulla ei moisia mielitekoja onneksi ole,kun päätän olla syömättä sokeria niin sillon en sitä syö :) koita marjoja? joku hedelmä? ja pyri syömää oikeeta ruokaa sen verta et nälkä ei jää kurnimaan. ja juo vettä? vaikka toi vhh voi kyl laukasta mielitekoja kun ei saa paljoakaan hh :)

Terve.
Jotain hyvää siis.
Kaupasta löysin fastin suklaa proteiinivanukkaan mikä oli kyllä hyvää mutta myös melko arvokas (lähes 2 euroa purkki)
Siis eikai sinun jokapäivä ole pakko saada herkkuja? Kyllä varmaan tuommoisen 2 euroa voi kerran viikossa esimerkiksi maksaa, jos tuolla lähtee herkutelun tarve.

Mulla toimii herkkuna esim. iltapalalla skyrin suklaamaitorahka.
Niin ja onhan se ikävä tosiasia että dietillä on A. Nälkä B. Tekee kaikkea mahdollista ja mahdotonta mieli C. jossain vaiheessa edelliset yhdessä ja taukoamatta

Yksi konsti on tietysti olla yleisesti kovemmilla miinuksilla. Syö sitten muutamina päivinä viikosta vähän mitä tahtoo ja on vaikka kevyillä plussilla.

Light-limuista ollaan montaa mieltä, mutta itse olen näitä juonut makeanhimoon. Purkan jauhaminen toimii myös melko hyvin.

Terve.
Jotain hyvää siis.
Tilaa pudding-jauhoa niin saat helposti tehtyä itse nuita protskupuddingeja huomattavasti edullisemmin, kuin valmiit purkit. Nuita jauheita löytyy monen makuisena lähes jokaiselta lisäravinnemerkiltä ja lähes joka kaupasta.

Lakrisal pieni salmiakkinami auttaa ja esim. vanhat autot, tikkarit. :) Ja toki noi suklaaprotskupuddingit.

80% sisältöä 20% mitä tekee mieli jako safkassa toimii ihan hyvin dieetilläkin, ajoittaa vaan herkut iltaan ja treenin ympärille. Itse syön "hyvää" joka viikko dieetilla ja ihan hyvin sulaa silti.

Täällä voi varmaan kysyä dieetin cheattipäivästä. Eli yleinen käytäntö on vissiin että pidetään kerran viikossa rennompi päivä ,jolloin ei lasketa kaloreita. Tällöin ei kuitenkaan mitään megamättöjä vedetä.

Minulle sopisi paremmin cheattipäivä kerran kuukaudessa (tai kahdessa kuukaudessa).
Silloin söisin yhden päivän kunnon mättöjä ja antaisin kaloreiden nousta ihan kunnolla.

Kysymys kuuluu että miten tämmöinen toimisi?

Täällä voi varmaan kysyä dieetin cheattipäivästä. Eli yleinen käytäntö on vissiin että pidetään kerran viikossa rennompi päivä ,jolloin ei lasketa kaloreita. Tällöin ei kuitenkaan mitään megamättöjä vedetä.

Minulle sopisi paremmin cheattipäivä kerran kuukaudessa (tai kahdessa kuukaudessa).
Silloin söisin yhden päivän kunnon mättöjä ja antaisin kaloreiden nousta ihan kunnolla.

Kysymys kuuluu että miten tämmöinen toimisi?

Hyvinhän tuo tod näk toimisi, jos vaan jaksaa painaa tyhjällä kropalla koko kuukauden. Onhan noita megamättöpäiviä useammassakin dieettivaihtoehdossa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom