herkut..

tuli vain sellanen mieleen et,kummat on epäterveellisempiä,sipsit vai irtokarkit?jos vaikka syö karkkia 250g tai vetäisee sipsipussin??

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Toisessa sokeria, toisessa (trans)rasvoja ja tärkkelysmassaa.

Valitse paheesi...(mulle irtsareita ehdottomasti).

Sanoisin että sipsit. Irtokarssuissa saa kuitenkin vain nopeaa hiilaria, mutta sipseissä on melkoisesti rasvaa, suolaa ja toki myöskin hiilareita. Varmasti ainakin mojovamman nestepöhön saa sipseillä.

Edit: tai sitten mitä JSmith sanoi :)

Pitäähän sitä välillä jöllötellä, ja silloin kun jöllötellään niin joku marjarahka (pakastemarjoja + 2x500g Exquisaa), 1.5l Pepsimaxi, iso sipsipussi ja itse säädetty dippi on hyvää mättöä elokuvaillalle. Karkkia tulee syötyä todella harvoin.

Rainbowilta tuli muuten joku aika sitten sipsipussi, ja ne on muita halvempia ja minun mielestä paremman makuisiakin.

Karkit tietysti terveellisempiä, kannattaa ajoittaa niitten syönti treenin jälkeen jos on karkkiaddikti.

Originally posted by Sakkeus

Rainbowilta tuli muuten joku aika sitten sipsipussi, ja ne on muita halvempia ja minun mielestä paremman makuisiakin.
Mun sipsivalinta (syön sipsejä n. 2 kertaa vuodessa) on aina ehdottomasti paprika-Pringlesit. Siis se oranssi sinko. Suolaa taisi olla paljon vähemmän kuin muissa merkeissä ja se maku! :eek:

Originally posted by Tomi
Mun sipsivalinta (syön sipsejä n. 2 kertaa vuodessa) on aina ehdottomasti paprika-Pringlesit. Siis se oranssi sinko. Suolaa taisi olla paljon vähemmän kuin muissa merkeissä ja se maku! :eek:

Pringlesit on porhosipsejä :). Onhan noi paprikat tosi hyviä, samoin ne Hot & Spicyt. Jotenkin tulee vain venytettyä penniä sipseissäkin ja ostettua vain pusseissa niitä..

Originally posted by Sakkeus

Rainbowlla on lähes kaikki tuotteet halvempia ja parempia kuin kilpailijoilla.

Originally posted by Phat
Sanoisin että irtokarkit ovat epäterveellisempiä mutta sipsit lihottavat enemmän.

Näin minäkin sen näkisin. :kippis1:

Mikään ei voita suolaisia sipsejä ja valkosipuli dippiä...NAM! Kuitenkin ennemmin kallistun irtokarkkien puolelle, koska sipsit on niin mielettömiä rasvapommeja. Karkeista ei tuu niin huono omatunto :D

Tosin syömäpäivänä en pahemmin mieti, onko jokin tuote toista rasvaisempi tai epäterveellisempi. Syön mitä mieli tekee!

Originally posted by Mike
The real ananas on aivan helvetin hyvää, sopii leffanaposteltavaksi himassa.

Samoin the real Maissintähkä. Nam nam. Paahtaa sitä hieman niin avot!

Originally posted by Hano

Tämä on totta, itse olenkin Rainbow-tuotteiden suurkuluttaja. S-ryhmän Daily-tuotteet on kanssa pop.

Originally posted by Hano
Mikäs ketju tota Rainbowta myy? Euroshopperilla on ainakin halvin pakastesei...

(Meinaapas taas vähän eksyä alkuperäisestä aiheesta... :david: )

Rainbow-tuotteita löytyy S-ryhmän ja Tradekan kaupoista.

Hyvä Ostos-sarjastakin löytyy monia hyviä ja halpoja vaihtoehtoja "merkkituotteille" - paitsi että ko. sarjan mehutiiviste, ainakin greipin makuinen, on AIVAN hirveää kuraa :urjo:

Ja ettei ihan off-topiciksi mene, niin itse valitsisin irtokarkit, enemmän makuelämyksiä yhdessä pussukassa :)

Originally posted by jackass82
tuli vain sellanen mieleen et,kummat on epäterveellisempiä,sipsit vai irtokarkit?jos vaikka syö karkkia 250g tai vetäisee sipsipussin??

Vedä ne karkit treenin jälkeen niin ei ole edes haittaa :david:

Originally posted by Mike
Ei tämä taas liity juurikaan tähän, mutta mainitaan nyt. The real ananas on aivan helvetin hyvää, sopii leffanaposteltavaksi himassa. Maksaa about 3,5€ / pala. Maistuu sitten ihan erilaiselle kuin purkkiananas.

mitähän nämä nyt sitte on? jotai maustettua nananasta?:jahas:

Onpas kiva lukee tällaista threadia kun on dietillä:itku:

Mä en tykkää oikeastaan ollenkaan herkutella karkeilla enkä sipseillä, mutta taas tänään iski älyttömät mielihalut ostaa valmiita pinaattilättyjä kun kävelin sen hyllyn ohi kaupassa. Oli vielä älytön nälkä, koska ruokailuväli oli vielä hieman pidentynyt kun en ollut varautunut riittävillä eväillä, tai siis reissussa meni pidempään kuin uskoin. Ne on vaan niin hyviä ne pinaattilätyt ja puolukkahillo...

Originally posted by gold
mitähän nämä nyt sitte on? jotai maustettua nananasta?:jahas:

Hmm.. Onkohan tää joku vitsi?

No anyway, se on sitä oikeaa ananasta, jota voi kaupasta ostaa. On aika tyyristä, mutta törkeän hyvää.

Huonona puolena on se, että se aiheuttaa hampaille ikävää vihlontaa, kun sitten syö jotai kovaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom