Herbalifen tuotteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rfdg
  • Aloitettu Aloitettu
Tervehdys!

Haluaisin kuulla kokeneiden "fitness-ihmisten" kommentteja Herbalifen tuotteista tukemassa kehon muokkausta.

Minulla on lähipiirissä tarjontaa kyseisen valmistajan tuotteista, joita olen myös silloin tällöin itsekin käyttänyt. Olen kuitenkin aloittamassa intensiivisen harjoittelun (kuntosali ja rullaluistelu) kesäkuun alussa ja olisin kiinnostunut tietämään, tukevatko nuo tuotteet toimiani ja antavatko tarpeeksi proteiineja yms.

Toivottavasti jollain on kokemuksen mukanaan tuoma mielipide. Kiitos siitä jo etukäteen!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Miinulla ei ole muuta kuin mutu tietoa, joten suhtaudu varauksella..
Mutta olen siinä käsityksessä, että proteiini/hinta suhde noissa tuotteissa on aika kova.
Onhan niissä kaikkea muutakin ravinnetta, mutta jos proteiinin saanti kiinnostaa erityisesti, niin osta jotain edullista ja hyvää heraa.
Tulee halvemmaksi.
Miksi siirtää intensiivisen harjoittelun aloittaminen kesäkuulle? aloita toki hyvä mies heti :)

Samaa mieltä saarnamiehen kanssa, osta mieluummin jotain perusheraa jne. niin pääset rutkasti halvemmalla - ja saat ihan yhtä hyviä, ellet jopa parempiakin tuotteita. Herbalifen perus"proteiini" on nimittäin soijaa, joka ei ole kuntoilijalle/voimailijalle se paras vaihtoehto. Ei kait noissa Herboissa muuten mitään ihmeempää vikaa ole, mutta rankasti ylihinnoiteltujahan ne ovat, kuten verkostotuotteet yleensäkin pakkaavat olla - ja ylisanoilla markkinointi/hurmoshenkinen hehkutus nostaa ainakin meikäläisen niskakarvat pystyyn (vrt. Jussilan ternikapselit) :evil:

rfdg sanoi:
Tervehdys!

Toivottavasti jollain on kokemuksen mukanaan tuoma mielipide. Kiitos siitä jo etukäteen!

Mun mielesta ei kannata ostaa noita. Tama herbalifen tuote ravitseva proteiinijuoma sisaltaa soijaproteiinia, C,E ja A seka seleenin ja maksaa muhkeasti 42 euroa. Soijaproteiini ei oo kovinkaan arvostettua ja noi vitamiinitkin saa paaljon halvemmalla muualta joten en keksi mitenkaan etta tuosta saisi rahoilleen vastinetta. Kattele mieluummin vaikka tuolta pakkiksen kaupasta joku perusproteiini+vitamiinituote.

Itsekin olen ollut siinä käsityksessä että se on vain yksi niistä useista (noita on) terveysjuomista joiden hinnoissa on niin paljon ilmaa että pierettää.

Ei jumalauta, mitä silmään pissimistä taas (=huijausta ja rahastusta)!! :curs: Soijaprotusta 550g/40€!! Ei mitään järkee. Kyllä soijaisolaattia pitää saada suunnilleen 10-15€/kg hintaan, eli suunnilleen samoihin kuin halvimpia herakonsentraatteja. Olen entistä vakuuttuneempi, etten ikinä osta verkostomyynnistä yhtään mitään.

Mike sanoi:
Olin joskus Herbalifen kokouksessa, esittelijä näytti kuvia missä oli ollut ennen päälaeltaan kalju, nykyään toki Herbalifen soijan ansiosta tukkaa enemmän kuin muille jakaa.

Oon muuten nähnyt sen saman kuvan :D

iivili sanoi:
Soijaprotusta 550g/40€!! Ei mitään järkee. Kyllä soijaisolaattia pitää saada suunnilleen 10-15€/kg hintaan, eli suunnilleen samoihin kuin halvimpia herakonsentraatteja.

... sitäpaitsi siinä nk. proteiinissa ei itse asiassa ole protskua kuin jotain reilut 40g/100g... :rolleyes:

Kiitos vastauksista

Niin, kiitos vastauksista ja mielipiteistä! Arvostan niitä kovasti ja ne olivat tervetulleita.

Omalla kohdallani tilanne on sellainen, että saisin nuo Herbalifen tuotteet puoleen hintaan tyttöystäväni kautta, mikä omalta osaltaan toki houkuttelee, eikä vähiten sen vuoksi, että samalla tukisin hänen liiketoimintaansa. Pidättekö niitä silti ylihintaisina sisältöön/muihin tuotteisiin nähden?

Entä mikä on mielipiteenne, kun Herbalifen tuotteet ovat kuulemma.. hhmmm... "ei-synteettisiä", mikä takaa huomattavasti paremman imeytymisen verrattuna markkinoilla oleviin synteettisiin tuotteisiin?

Entä soijaproteiini? Olen lukenut, että kyseinen tuote lisää estrogenin tuotantoa miehillä. Onko tietopohjaista kommenttia antaa tähän dilemmaan? Kysäisin asiaa toiselta Herbalife-jälleenmyyjältä, muttei se kuulemma pidä paikkaansa. Tosin, en odottanutkaan saavani objektiivista vastausta tältä taholta... :)

Mutta näin! Kiitos taas etukäteen rakentavista kommenteista!

Mike sanoi:
Koska hinta on korkea, on Herbalifen proteiinit varmaankin valmistettu hyvällä tavalla

Mikä on tämä hyvä tapa?

Tutkin tuotehinnastoa, ja kyseisen valmistajan perusproteiinijauhe, johon siis ei ole lisätty muita ravintoaineita, maksaa kuluttajahinnan mukaan 35 euron paikkeilla 250g, eli 140e/kg. Jos tosi on näin, kuten joku aikaisemmin mainitsi, että 15-20e/kg saa hyvä heraproteiinia, niin onhan tuossa hinnassa silloin suunnattomasti ilmaa välissä!

Eettä näin!

rfdg sanoi:
Tutkin tuotehinnastoa, ja kyseisen valmistajan perusproteiinijauhe, johon siis ei ole lisätty muita ravintoaineita, maksaa kuluttajahinnan mukaan 35 euron paikkeilla 250g, eli 140e/kg.

EI VIDDU! :curs: :wall: :itku:

rfdg sanoi:
Entä mikä on mielipiteenne, kun Herbalifen tuotteet ovat kuulemma.. hhmmm... "ei-synteettisiä", mikä takaa huomattavasti paremman imeytymisen verrattuna markkinoilla oleviin synteettisiin tuotteisiin?

Markkinointipuheita. Yksikään markkinoilla oleva proteiinivalmiste ei ole synteettisesti valmistettu. Kyllä ne kaikki on eläin- tai kasviperäisiä. :rolleyes: Olen myös kuullut herbamyyjien suusta, että soijaproteiini olisi paremmin imeytyvää kuin eläinperäiset proteiinit, mikä ei taas pidä ollenkaan paikkaansa.

Entä soijaproteiini? Olen lukenut, että kyseinen tuote lisää estrogenin tuotantoa miehillä. Onko tietopohjaista kommenttia antaa tähän dilemmaan? Kysäisin asiaa toiselta Herbalife-jälleenmyyjältä, muttei se kuulemma pidä paikkaansa. Tosin, en odottanutkaan saavani objektiivista vastausta tältä taholta... :)

Tämän mukaan soijan käyttö ei juuri yhtään laskisi testosteronin määrä tai nostaisi estrogeenien määrää.
http://www.cc.jyu.fi/~jjhulmi/Manninen18.pdf

Noi Herbalifen ohjeannostukset on säälittävän ja itkettävän välistä, kun eihän ne menis kaupaksi enää kun selviäisi että alle puolen kilon purkillisesta riittää ateriankorviketta noin neljäksi päiväksi "oikeilla" annoksilla. Puhutaan siis ruokalusikallisista tota protskujauhoa per päivä, siis ne määrät joista edustajat ovat puhuneet.

Tunnen ihmisiä jotka ovat vakuuttuneita siitä että päivässä pari ruokalusikkaa 40% protskua (loput tais olla fruktoosia, tai maltoa, tai jotain täytettä, siis siinä tuotteessa jossa oli jotain vitskujakin mukana) kiinteytti kroppaa niin että housut on jääneet löysäksi. Tai muuta vastaavaa roskapuhetta, paransi ihoa/hiuksia.... No joo, jos aterian korvaa ruokalusikallisella soijaa niin kai se laihduttaakin jos ei ota vahinkoa takaisin myöhemmin.

Ihan hirveää kusettamista, mut käyttäjät tuntuvat olevan niin aivopestyjä että ei yleensä jaksa väittää vastaan kun eihän se mun lompakosta ole pois.

Tää on jo pahempaa kusetusta, kuin petterin ternikset. Luoja tuota hintaa...ei kun, VOI HELVETTI tuota hintaa. Kyllä pistää vihaksi, aaaarrrrrrggggghhhhhh.

Suositut

Back
Ylös Bottom