Herbalife

Primitive82

Banned
Mitähän mieltä porukka on tästä "maailman johtavimmasta luontaistuoteyhtiöstä"?:)

Onko hyvä hinta/laatusuhde?

Esim. 240g, soija/hera proteiinia maksaa n.30 euroa! (240g!!) ja yksi annos on 6g...huhh..

Ja onko kukaan ylipäänsä tehnyt sitä virhettä, että on mennyt ostamaan niitä?

Ja arvaatte varmaan jo mitä mieltä itse olen niistä.
Tuotteet ovat kuin suoraan :david: :in pyllystä!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Siinä on kyllä semmoinen rahastus että moro. Kävin joskus 7 vuotta sitten semmoisessa kokouksessa ja jessus kun siellä seliteltiin ummet ja lammet paskaa siitä tuotesarjasta. Joku :david: esitteli kuvaa missä oli semmoinen pälvikalju :david:, no se oli sitten kuulemma tämä :david: itse siinä kuvassa ja kappas vain, nykyään hänellä oli sitten hienot ja vahvat hiukset, kiitos Herbalifen soijan.
:rolleyes:

Juu, en ole H-Lifen tuotteisiin tarkemmin perehtynyt mutta samaan sarjaanhan se tippuu kun esim. GNLD. Nää on siitä jänniä juttuja että niitä ostaa lähinnä ne ketkä ei oikein tiedä asioita. Hyvänä esimerkkinä mun mutsi. Se tossa kesällä kotonaan laittoi itselleen jotain terveysjuomaa (ei herbalife mut joku muu, mikälie). No minähän mielenkiinnosta aloin tsekkaamaan purkin kylkeä jossa kerrottiin että 100g sisältää sitä ja tätä. Pääpaino oli proteiineissa ja kirjava valikoima suojaravintoaineita oli kans. Proteiinin/-ien lähteitä ei mainittu, ravintoaineiden lähteitä ei mainittu, pitoisuudet oli täysin mitättömiä jne. Ja kerta-annoskin oli niin pieni että vaikka joisi 5 annosta päivässä niin siitä sai ehkä yhteensä 40g proteiinia.

Kysyttyäni paljonko purkki maksoi meinasin kusta housuuni! Se oli jotain.... en muista tarkalleen mutta sen muistan että meinasin laskea alleni järkytyksestä. Sit kävin ostamassa Fastin protskupussin ja näytin että kas, tällainen maksaa näin vähän, sisältää tarkalleen näin paljon ja tein sille vielä näytteeks yhen drinksun kaakaon kera ja pistin juomaan. Tykkäsi kuin hullu puurosta; "onpas hyvää!" Mutta sitten tämä "mutta laihtuuko tällä kans...?" Eli ilmeisesti tässä hänen ihmejuomassaan oli jonkinverran kuituja mutta nehän nyt saa halvemmallakin syötyä.

Mutta se mikä on ehkä järkyttävintä, on se että nämä samaiset ihmiset jotka popsivat noita huippuhienoja tuotteita, kauhistelevat kun itse popsii kiellettyjä lisäravinteita kuten proteiineja ja maltoja :rolleyes:
Viimeistään kreatiinin kohdalla nousee haloo. Selitä siinä sitten mistä on kyse.

Noissa tuotteissa on yleensä aina hintataso ihan mahdoton. Täälläkin valitellaan että pakkotoiston hintataso on korkea. Kannattaisi katsoa noitten firmojen tuotteita, tulisi äitiä ikävä. Lupauksethan noissa ainakin ennen vanhaan (en siis ole viimeaikoina nähnyt) oli suuret.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom