- Ikä
- 44
Kyllähän 600kcal päivässä riittää ihan hyvin.Ihmettelin kaloreita, ja kysyin että eihän nyt kukaan elä tommosella määrällä kaloreita.
Hamstereille.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllähän 600kcal päivässä riittää ihan hyvin.Ihmettelin kaloreita, ja kysyin että eihän nyt kukaan elä tommosella määrällä kaloreita.
Mulla ei mene kuussa edes noin paljoa ruokaan
Olinpa äskön tämmöisessä mielenkiintoisessa herbalife "suosittelu" tilaisuudessa.
Eräs tuttu sai minut tulemaan sinne osittain painostamalla, no päätin mennä kuuntelemaan mitä heillä on sanottavanaan ihan vain sillä että pääsee siitäkin. No kyselin heiltä aika kinkkisiä kysymyksiä, mm tästä maksajutusta ja tuotteista, että miksi noissa on vähemmän proteiinia kuin esimerkiksi wheyn proteiinijauheessa.
No ne herbalife jälleenmyyjät näytti mulle kaikki omat tuotteensa,ja toisella oli semmonen järjetön "laukku" joka oli täynnä kaikenmaailman pillereitä. :D
Ja herbalifea kehutaan helpoksi, kun ei tarvi juoda ku yks proteiinijuoma päivässä niin saa kaikki vitamiinit,. no mitähän varten nää: vitamiini, kuitu, rauta ym. muut semmoset pillerit sitten oli? Ja niitä oli ainakin 30 erilaista. Huh huh. Ja sitten siinä selitettiin sitä että ei tarvitse syödä kuin kaksi proteiinipirtelöä päivässä, eikä MITÄÄN muuta.
Ihmettelin kaloreita, ja kysyin että eihän nyt kukaan elä tommosella määrällä kaloreita.
"No tuleehan näistä jos kaksi juot, niin jo 600 kaloria päivässä!" Sitten olin, että no elimistöhän menee näistä säästöliekille niin rouvat vastaavat:
"Ei näillä jauheilla mene, koska nämä ovat niin hyviä ja näissä ovat kaikki vitamiinit" En sitten tiedä että voiko osittain pitää paikkaansakkin, mutta kuulosti vaan hieman tyhmältä.
Ja se kuukauden paketti jossa on yks 550g pötikkä proteiinipirtelöjauhetta, 1 pötikkä proteiinijauhetta, ja jtn pillereitä maksaa 117€!
Mulla ei mene kuussa edes noin paljoa ruokaan, ja luvataan että ruokalaskut pienenee :D
Jokainen uskossaan autuas...
Mitäs sitä murehtimaan, jos kaikki 2220 ylen tarpeellista hivamiinia on samaan jauhoon ängetty ja proteiinilla maustettu. Ja lisäksi saa syödä kunnon ruokaakin, josta saa kaiken tarvitsemansa. Kaikki siis ok.
Prkle kun kadotin sen Ruotsinmaalta mukaan tarttuneen lehtijutun jossa kerrottiin jotain näistä mömmöistä, erityisesti laihdutusteestä (muistaakseni jotain katekiineilla tehostettua vihreää, jota jotkut sitten litkivät tinkkatolkulla) ja siitä, miten joillakin immeisillä vaan ei maksa kestä moista tököttiä. Että aikamoista arpajaistahan tämä on. Päävoittona uusi maksa!
No mikä noissa herbalifen esim. protskujauhoissa on niin hyvää, että niistä kannattaa maksaa kymmenenkertainen hinta verrattuna tavalliseen heraan?
kyllä huomaa että et tiedä lisäravinteista yhtään mitään ja firman markkinointi purru läpi suhun ku veitsi voihin.
Se miten paljon joku firma menestyy ei vättämättä kerro laadusta yhtään mitään varsinkaan kun kyse on lisäravinteista missä se lafka menestyy parhaiten jolla on parhaimmat markkinointipuheet.