Herbalife: Maksavaurioita luontaistuotteista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tampio
  • Aloitettu Aloitettu
Hyi Herbaa, Herba taitaa olla = Umbrella :dance:

omg kohta tulee zombeja jotka syö ihmisten maksoja :D

parempi käydä jo ostamassa haulikkoa ja purkkiruokaa...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mikä toisaalta ei ole paha, mutta sen takana onkin suomen lääketeollisuuden KATEUS! Se haluis kaikki luontaistuotteetkin tonne apteekin hyllylle omiin valikoimiin!

ahhaha :D viimeks oon nähnyt vastaavaa kateus-argumentointia winclub-keskustelussa.

jos kiinnostaa niin kannattaa talous- aiheen alta etsiä keskustelu ko. aiheesta.

postauksessasi ainoa kateus taitaa olla sulla koska tahdot lisää rahaa kun muutkin saa, ihan sama onko hankintakeinot rehellisiä tai ei...

;)

ahhaha :D viimeks oon nähnyt vastaavaa kateus-argumentointia winclub-keskustelussa.

jos kiinnostaa niin kannattaa talous- aiheen alta etsiä keskustelu ko. aiheesta.

postauksessasi ainoa kateus taitaa olla sulla koska tahdot lisää rahaa kun muutkin saa, ihan sama onko hankintakeinot rehellisiä tai ei...

;)

Ei kiinnosta.

Näin on! :hyper: Hyvä kun tiedät paremmin asian kun ite minä..;)
En tod. ole mikään jällennmyyjä tiedoks vaan...:whip:

Ja miten ne mun hankinta keinot olis epärehellisiä, jos olisin samassa yrityksessä töissä mistä kerroin? Kerroppa mulle, kun varmaan tiedät senkin jo!
Siinä yrityksessä saa kenkää aika haipakkaan, jos alkaa sooloileen ja rötösteleen.!!!

Ei kiinnosta.

Näin on! :hyper: Hyvä kun tiedät paremmin asian kun ite minä..;)
En tod. ole mikään jällennmyyjä tiedoks vaan...:whip:

Ja miten ne mun hankinta keinot olis epärehellisiä, jos olisin samassa yrityksessä töissä mistä kerroin? Kerroppa mulle, kun varmaan tiedät senkin jo!
Siinä yrityksessä saa kenkää aika haipakkaan, jos alkaa sooloileen ja rötösteleen.!!!

Sori, tää on ihan :offtopic:

Äippä oli töissä sairaalassa ja sillä oli maksapotilaita... Kuulema siellä oli henkiklöitä jotka vetäneet paljon luontaistuoteeita. Maksahan polttaa vaikka mitä ravinteita! Eli kaikkea kohtuudella niin ei kohoa maksaarvot luontaistuotteilla:david:

HighPulse, sun verkostokosintamailisi tuli vahingossa mulle. Älä enää kalastele täältä mitään kontakteja.

hahah!:hyvä:
Oli vaan tarkotus, etten ala mainostelemaan täällä kaikkille, enkä viitsi puolituntemattomien ihmisten s-posti osoitteita antaa julkisesti. Joten aattelin laittaa henk.koht. viestiä, mutta se ei ilmeisesti onnistu täällä? ei se mitään enpä kerro sitten, vaikka joku haluais tietää.:rolleyes: Eipä ole mun bisnes... Tuotteiden takia ite lähinnä siitä kerronkin.
Sori jarre55.

Äippä oli töissä sairaalassa ja sillä oli maksapotilaita... Kuulema siellä oli henkiklöitä jotka vetäneet paljon luontaistuoteeita. Maksahan polttaa vaikka mitä ravinteita! Eli kaikkea kohtuudella niin ei kohoa maksaarvot luontaistuotteilla:david:

Eiköhän ne ole ne lääkkeet mitä monilla vanhuksillakin on monia kymmeniä kerralla! Luontaistuotteista vain tietyt yrtit ja hainrusto voi nostaa maksa-arvoja jos niitä ei osaa käyttää oikein. :david: sen takia kannattais aina kysyä asiantuntijalta neuvoa ennenkuin aloittaa käyttämään kyseisiä tuotteita.

Mutta...Tiedän myös sellaisen verkostomarkkinointi firman jossa on periaatteessa KAIKILLA siihen liittyvillä henkilöillä mahdollisuudet nousta sinne pyramidin huipulle!
Siihenhän se verkostomarkkinointi perustuu, että kaikilla on periaatteessa mahdollisuus niihin hyviin tuloihin, mutta todellakin vain PERIAATTEESSA, käytännössä ei. Ja jos mietit tota asiaa ihan loppuun asti, niin ketkäs sen pyramidin pohjan sitten muodostaa, jos kaikki ovat huipulla?

Siihenhän se verkostomarkkinointi perustuu, että kaikilla on periaatteessa mahdollisuus niihin hyviin tuloihin, mutta todellakin vain PERIAATTEESSA, käytännössä ei. Ja jos mietit tota asiaa ihan loppuun asti, niin ketkäs sen pyramidin pohjan sitten muodostaa, jos kaikki ovat huipulla?

Mietippä ite miten perustelin ton "periaatteessa"! :jahas:

Itse olen sitä mieltä, että oli mikä tahansa lisäravinne jos sitä käyttää väärin tai koostaa koko ruokavalionsa niistä niin, maksa tai munuaiset saattavat pettää. Herbalifeä voi käyttää painonhallintaan, urheilun tukemiseen tai vaikka hyvinvointiin.
Oliko juuri Hesarin uutisissa sanottu, ettei Herbalife suostunut paljastamaan tuotteiden sisältöä, mutta jännäksi tämän väitteen tekee se, että tuotteiden sisältö lukee purkin kyljessä. Yhdellä kuolleella (jos tämä tieto pitää paikkansa) oli myöskin B- ja C hepatiitti että olisikohan tällä tekemistä jotain maksanpettämisen kanssa? Kuuntelin äsken myös radiota, missä puhuttiin aiheesta ja siitä, että Evira on ottanut nyt asiakseen tutkia tuotteita, mutta kävi myös ilmi, että sairastuneita yhdisti Herbalifen käyttö MUTTA monet olivat myös käyttäneet muita lisäravinteita. Ei tästä jutusta nyt oikeen ota selkoa kun tulee tietoa puolesta ja vastaan.

Lisäys vielä tuohon edelliseen kommenttiini, että söi ihminen vaikka pelkästään leipää eikä mitään muuta niin kyllä siinäkin voi yksi jos toinenkin elin lakata toimimasta. Uskoisin että tässäkin taustalla on sitä, että ollaan unohdettu se perinteinen ruoka ja pumpattu vaan lisäravinteita. Onhan ne helppoja ottaa, säästyy monilta kauppareissuilta, kalorimäärä on helppo laskea, eikä tarvitse miettiä mitä sitä tänään söisi. Ehkä se maalaisjärki nyt on kuitenkin paras ennaltaehkäisy mille tahansa.

Olinpa äskön tämmöisessä mielenkiintoisessa herbalife "suosittelu" tilaisuudessa.
Eräs tuttu sai minut tulemaan sinne osittain painostamalla, no päätin mennä kuuntelemaan mitä heillä on sanottavanaan ihan vain sillä että pääsee siitäkin. No kyselin heiltä aika kinkkisiä kysymyksiä, mm tästä maksajutusta ja tuotteista, että miksi noissa on vähemmän proteiinia kuin esimerkiksi wheyn proteiinijauheessa.

No ne herbalife jälleenmyyjät näytti mulle kaikki omat tuotteensa,ja toisella oli semmonen järjetön "laukku" joka oli täynnä kaikenmaailman pillereitä. :D
Ja herbalifea kehutaan helpoksi, kun ei tarvi juoda ku yks proteiinijuoma päivässä niin saa kaikki vitamiinit,. no mitähän varten nää: vitamiini, kuitu, rauta ym. muut semmoset pillerit sitten oli? Ja niitä oli ainakin 30 erilaista. Huh huh. Ja sitten siinä selitettiin sitä että ei tarvitse syödä kuin kaksi proteiinipirtelöä päivässä, eikä MITÄÄN muuta.

Ihmettelin kaloreita, ja kysyin että eihän nyt kukaan elä tommosella määrällä kaloreita.
"No tuleehan näistä jos kaksi juot, niin jo 600 kaloria päivässä!" Sitten olin, että no elimistöhän menee näistä säästöliekille niin rouvat vastaavat:
"Ei näillä jauheilla mene, koska nämä ovat niin hyviä ja näissä ovat kaikki vitamiinit" En sitten tiedä että voiko osittain pitää paikkaansakkin, mutta kuulosti vaan hieman tyhmältä.

Ja se kuukauden paketti jossa on yks 550g pötikkä proteiinipirtelöjauhetta, 1 pötikkä proteiinijauhetta, ja jtn pillereitä maksaa 117€!
Mulla ei mene kuussa edes noin paljoa ruokaan, ja luvataan että ruokalaskut pienenee :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom