Herbalife ja mä, heh..

Minä ihka uusi pakkotoisto.com sivuilla kävijä :hyper: olisin tiedustellut että onko täällä Herbalifen käyttäjiä?
Mä olen salilla rampannut kuusi vuotta enemmän ja vähemmän ahkerasti ja kaksi vuotta olen käyttänyt Herbalifen proteiinijuomajauhetta ja vitamiineja ja kuituja ja semmosia. Olen tykästynyt tuotteisiin ja jos tiukasti noudattas, niin painokin putoais :D
Sitten mulla on kauhia onkelma.. ;)
Mä haluaisin treenata jotain varten, mutta en oikei ole keksinyt että mikä se olis. Mä tykkään treenata salilla kovaa, lisäks sauvarullaluistelen aika paljon, talvisaikaan aerobinen jää liian vähälle ja keskittyy salilla äheltämiseen.. Olen miettinyt vaikka mitä soudusta fitnessiin, mutta.... en tiedä. En kauheasti tykkää esiintyä, siksi tuo fitness ei ehkä ole mun laji..
Olen ihka uudelta ammatiltani hieroja ja jo senkin vuoksi haluan pysyy kunnossa, että jaksaa sitä työtä tehdä. Mutta tavoitteellisuus treeniin, sitä kaipaan.
Olisko kellään hyviä ideoita..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minä ihka uusi pakkotoisto.com sivuilla kävijä :hyper: olisin tiedustellut että onko täällä Herbalifen käyttäjiä?
Mä olen salilla rampannut kuusi vuotta enemmän ja vähemmän ahkerasti ja kaksi vuotta olen käyttänyt Herbalifen proteiinijuomajauhetta ja vitamiineja ja kuituja ja semmosia.

Enpä usko, että täältä juuri kukaan käyttää noita

Mutta mikäs siinä jos haluaa maksaa melkein 10 kertaista hintaa itse sekoitettuihin protskuihin+ vitamiineihin

Huonoa ja kallista sanon minä

Edit: pistähän ravintoarvoja nistä niin helpompi sanoa

Saan raivareita pelkästään koko nimen Herbalife kuulemisesta :curs:

Ihan hieno homma, että ylipainoisia suomalaisia opastetaan painon pudottamiseen, mutta ei laihduttamiseen tarvita 200e/kk maksavaa ylihintaista jauho/vitamiini-"hyvinvointipakettia". Esim. tuo 39,90 maksava jauho (n. 700g?) koostuu pääosin maltosta ja muistaakseni n. 20% protua (kun luin purkin kyljestä), joka sekin soijaprodea. Eivät ilmeisesti ilkeä esittää edes tuotteidensa tarkkoja pakkauskokoja / ravintosisältöjä nettisivuillaan. 32,90 maksava pienempi purkki (n. 250g?) - yksilöllinen proteiinijauhe - sisältää muistaakseni n. 80% prodea ja soijaprodea sekin. Aika kova kilohinta soijaproteiinilla / hyvinvoinnilla :hyper:

Kysyin ylipuhutulta (=huijatulta) ystävältäni, että millä nuo hinnat perustellaan niin sain vastaukseksi jotain tyyliin "mitkään muut tuotteet eivät ole yhtä monipuolisia/laadukkaita"... jep jep.

Kerran olen käynyt erään Herbalife esittejän luona kuuntelemassa sitä paskaa! Helvetin kalliita tuotteita joiden arvot eivät todellakaan ole kohdallaan! En nyt tarkkaan muista niitä arvoja, mutta sokeria niissä taisi olla suhteellisen paljon. Suht. taitava oli muuten se kaveri joka jutteli mulle ravinnosta ja treenistä parisen tuntia. :rolleyes:

Auts. Kylläpäs heti teilattiin Herbalife.. (mulla ei ole mielipidettä kun en ole aiheeseen tutustunut)
Enivei, teretulemast Unique 74 joukkooon sakeaan ja muista se kuuluisa maalaisjärki kun tätä palstaa luet....;) Onnea lajinetsintään, mulle ainakin oma laji kummitteli vuosia ennenkun tajusin sen olevan "mulle".

Ihan oikein että törkeä rahastus teilataan. Jos tosiaan nyhdetään 39,90€ 700g purkista, jossa 80% maltoa ja 20% soijaprotua, niin ei sitä voi muuta kuin teilata. Moisen blandiksen kilohinnan pitäisi olla jotain 5-6€ paikkeilla, ei todellakaan siellä 45-50€ huitteilla. Silkkaa soijaproteiinijauhoakin saa halvimmillaan noin 8€ kilohinnalla, siis semmoista, missä on 90% proteiinia.

Pistäpä Unique74 huvikseen pakkotoiston hakuun sana Herbalife. Näistä on juteltu jo vuosia sitten aiemminkin.

Kokemuksen syvällä rintaäänellä voin sanoa, että ko. puljun tuotteet ovat rankasti ylihinnoiteltuja laatuunsa nähden, markkinointi vastenmielistä hurmahenkistä hehkutusta, ja aika suuri osa porukasta ärsyttäviä fanaatikkoja ja seläntakanapuhujia. EN suosittele kellekään. :down:

Ihan oikein että törkeä rahastus teilataan. Jos tosiaan nyhdetään 39,90€ 700g purkista, jossa 80% maltoa ja 20% soijaprotua,.

Jeps veljen vaimo on onnistunut nyt sekaantumaan tuohon touhoon ja sillä on jotain 550g:n töniköitä jotka maksavat 40e, siinähän tosin pystyy rekistöitymään myyjäksi jolloin noita saa parilla kympillä eikä ole mitään myyntivelvoitteita, siltikin 20e 550g jauhosta joka sisältää about 33g protskua ja saman verran sokeria niin kilohinta nousee hävyttömän korkealle. Eli suosittelen pysymään noista mahdollisimman kaukana.

Kovin kärkkäästi en ole kehdannut asiaa vielä veljen vaimolle esittää kun heilläkin on ollut omat ongelmansa ja tilanne on välillä ollut vähän tulenarka. Olen kyllä hieman vihjaillut että halvemmallakin saisi laadukkaampaa tavaraa ja jättääpä se Herbalifen dietti muutenkin vähän toivomisen varaa, mutta välillä tuntuu että melkein parempi antaa ihmisten oppia kantapään kautta.

Herbalifen sisältö

Joku tuossa aikaisemmin kyseli niitä Herbalifen ravintoarvoja, niin multa sattuu löytymään yksi purkki trooppisten hedelmien makua.

Arvot on /100g jauhetta:
Energiaa 353 kcal
Proteiinia 34,6 g
Hiilihydraatteja 34,6 g, josta sokereita 31,5 g
Rasvaa 8,5 g, josta tyydyttyneitä rasvahappoja 1,9 g, tyydyttämättömiä 1,2 g ja monityydyttämättömiä 5,4g ja linolihappoa 3,85 g
Ravintokuitua 9,6 g
Natriumia 0,52 g
+ vitamiineja + mineraaleja

Ainesosat on (nämä on lueteltu siitä sisällysluettelon alusta, eli käsittääkseni (?) näitä siis pitäisi olla siinä eniten): Fruktoosi, soijaproteiini-isolaatti, maitoproteiini, soijalesitiini, soijapapuöljy, sakeuttamisaineet: guarkumi, karrageeni, ksantaalikumi, sitruspektiini; aromiaineita, selluloosa, kaurakuitu, frukto-oligosakkaridit, maissilese + noin 20 muuta ainesosaa

En tiedä, mitä purkki (siinä on 550 g = 21 annosta) maksaa, tämän olen saanut äitiltä, kun joku naapuri oli pakkomyynyt sille sen. :)

Kokemuksen syvällä rintaäänellä voin sanoa, että ko. puljun tuotteet ovat rankasti ylihinnoiteltuja laatuunsa nähden, markkinointi vastenmielistä hurmahenkistä hehkutusta, ja aika suuri osa porukasta ärsyttäviä fanaatikkoja ja seläntakanapuhujia. EN suosittele kellekään. :down:
Nimenomaan. Minä kanssa kerran katsoin yhden propakandafilmin niin huh huh...Entäs sitten se kun joku herbahörhö innostuu kysymään, että "lähdetkö myymään tuotteita? Tää ei ole mitään höpö-höpö hommaa..." Kummasti silloin puolitututkin iloitsevat minun "alkavasta rikastumisesta."
Ketjun aloittajalle voisi ehdottaa lajiksi vaikka kehonrakennusta.

Joku tuossa aikaisemmin kyseli niitä Herbalifen ravintoarvoja, niin multa sattuu löytymään yksi purkki trooppisten hedelmien makua.

Arvot on /100g jauhetta:
Energiaa 353 kcal
Proteiinia 34,6 g
Hiilihydraatteja 34,6 g, josta sokereita 31,5 g
Rasvaa 8,5 g, josta tyydyttyneitä rasvahappoja 1,9 g, tyydyttämättömiä 1,2 g ja monityydyttämättömiä 5,4g ja linolihappoa 3,85 g
Ravintokuitua 9,6 g
Natriumia 0,52 g
+ vitamiineja + mineraaleja

Ok eli tämä on se isompi 39,90 maksava tötsä... ei siis 700g vaan 550g. Kaiken huippu on kuitenkin se pienempi (250g?) purkki (prodea n. 80%?), jolle tulee kilohinnaksi yli 120e(?).

Ok eli tämä on se isompi 39,90 maksava tötsä... ei siis 700g vaan 550g. Kaiken huippu on kuitenkin se pienempi (250g?) purkki (prodea n. 80%?), jolle tulee kilohinnaksi yli 120e(?).

Ja sekin soijaprodea? Taitaa soijanproteiinin hinta olla alle 10€/kg

Ei siis mitään tajua tossa touhussa... no tietysti jos uskoo että noi on hinnan puolesta parempia nii eikun vaan säkki täyteen ja kassalle.. mutta ite siis nauran täällä noille hinnoilla ja jos kattoo ainesosia suhteessa halvempiin valmisteisiin :D:D:D:D:D:D
SANOISIN että :anssi: koko homma

Todellinen syy hintaan ja muita huomioita

Ei siinä ole siitä kyse, että se olisi niin hyvä tuote, (vaikkakin sitä ne kaikki väittää!), vaan ideana on se, että myydään rikastumismahdollisuus. Kaikki, joita mä tunnen siinä touhussa on ihan sillä hilkulla, ettei tarvi enää tehdä muuta työtä. (Outoa, ettei kukaan ole tuota rajaa kuitenkaan koskaan ylittänyt!)

Itse olisin aikanaan päässyt mukaan varmaan ensimmäisten viiden joukossa Suomessa. En lähtenyt. Selitys huimalle hinnalle oli siinä että se oli (yhtäaikaa) tosi hi-tech ja kuitenkin luonnosta suoraan. Kun ihmettelin niiden tuonaikaista (syvin lama, 1993) suositusannostusta laihdutukseen, joka teki äkkiä laskien 30g protskua päivässä, selitys oli, että se vastaa Nutrilettin päiväannosta (60g/päivä), koska se imeytyy niin täydellisesti!

Olin vähän kiinnostunut, kun olin vielä niin nuori ja sinisilmäinen. En ollut kuullutkaan pyramidiorganisaatioista ja niihin liittyvistä, sanottaisiinko ainakin matemaattisista, ongelmista. Kun sitten vihdoin näin ensimmäistä kertaa tuoteselosteen (asiahan pidettiin niin huippusalaisena, kunnes arveltiin, että olin koukussa) taisin ainakin mielessäni kirota, SOIJAPROTEIINI. Tosi hi-tech!

Vastenmielisintä koko touhussa on se, että on tarkoitus pakkomyydä kaikille tutuille ja ystäville tuotetta ja upeaa mahdollisuutta rikastua TEKEMÄLLÄ VAIN PARI TUNTIA VIIKOSSA TÖITÄ! Aina kaikilla myyjillä on kertoa tarina opiskelijasta/kotirouvasta tms. Ruotsissa, joka on elänyt jo vuosia Herbalifeä myymällä ja tienaa enemmän kuin miehensä, joka on insinööri tms.

Parasta noissa verkostomarkkinoinneissa on, että se on ilmaista tuotteen tuottajalle. Kun vaan itse keksis jonkun vastaavan. Tekis tuotetta tilauksesta, (ainakin alussa toimitusajat oli piiitkät, mutta hyväähän kannattaa odottaa ;) ). Varastoriski 0. Ihmiset ostaa oikeuden myydä sun tuotetta ja hoitaa kaiken paperisodan ja viranomaissuhteet itse. Sit pitäis keksiä joku Richard Claydermanin näköinen heppu malliksi, joka olis muka Mr. Kusetustuote itse, jota kaikki palvois suurena menestyksen- ja hyväntekijänä. Sit rahat tuliskin oikeasti mulle, rumalle, kaljulle kaljamahalle!:D

Olikohan vuosi 93, kun meidän työpaikalle tupsahti herbalife-täti purkkiensa kanssa.. Sellainen satutädintyyppinen hyvä hengetär. Kertoi värikkäästi ja asiantuntevasti tuotteistaan, niin että olimme täysin herbalifen lumoissa.
Meille nuoremmille pojillekkin tädin säkistä löytyi oiva tuote, nimittäin tieteellisesti laboratoriossa valmistettu hightech-proteiini. Täti kertoi meille, että tuota proteiinia on testattu vallan Ruotsissa asti ja siellä tulokset on ollut sellaisia, että lihaksista ei ole tullut mitään ikäviä broilerilihaksia vaan sellaiset pehmeämmät ja pyöreämmät (ovat kuulemma enemmän naisten mieleen, vinkkasi vielä arvoituksellisesti silmäänsä). Olin niin innoissani että voisin melkein itkeä ilosta, enkä meinannut pysyä nappiverkkareissani. Enää ei tarvinnut raksutella ja mutustella wranglerin kovia turbo-proteiinitabletteja kuin viimeistä päivää tukehtumisvaaran kera.
Edes korkea hinta ei haitannut, koska hyvän kehityksen eteen voi muutaman extramarkan uhratakkin. Minä poika se vetelin tuota tieteenläpimurto jauhoa kuin viimeistä päivää monta kuukautta kera ankaran hauis-penkkitreenin ja kas kummaan lihaksistani ei tullut mitään ikäviä broilerilihaksia, vaan mukavan pehmeän pyöreät. Mulla on ne vielä tänäkin päivänä. Kyllä herbalifetäti tiesi asiansa :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom