Herbalife ja mä, heh..

Minä ihka uusi pakkotoisto.com sivuilla kävijä :hyper: olisin tiedustellut että onko täällä Herbalifen käyttäjiä?
Mä olen salilla rampannut kuusi vuotta enemmän ja vähemmän ahkerasti ja kaksi vuotta olen käyttänyt Herbalifen proteiinijuomajauhetta ja vitamiineja ja kuituja ja semmosia. Olen tykästynyt tuotteisiin ja jos tiukasti noudattas, niin painokin putoais :D
Sitten mulla on kauhia onkelma.. ;)
Mä haluaisin treenata jotain varten, mutta en oikei ole keksinyt että mikä se olis. Mä tykkään treenata salilla kovaa, lisäks sauvarullaluistelen aika paljon, talvisaikaan aerobinen jää liian vähälle ja keskittyy salilla äheltämiseen.. Olen miettinyt vaikka mitä soudusta fitnessiin, mutta.... en tiedä. En kauheasti tykkää esiintyä, siksi tuo fitness ei ehkä ole mun laji..
Olen ihka uudelta ammatiltani hieroja ja jo senkin vuoksi haluan pysyy kunnossa, että jaksaa sitä työtä tehdä. Mutta tavoitteellisuus treeniin, sitä kaipaan.
Olisko kellään hyviä ideoita..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minä ihka uusi pakkotoisto.com sivuilla kävijä :hyper: olisin tiedustellut että onko täällä Herbalifen käyttäjiä?
Mä olen salilla rampannut kuusi vuotta enemmän ja vähemmän ahkerasti ja kaksi vuotta olen käyttänyt Herbalifen proteiinijuomajauhetta ja vitamiineja ja kuituja ja semmosia.

Enpä usko, että täältä juuri kukaan käyttää noita

Mutta mikäs siinä jos haluaa maksaa melkein 10 kertaista hintaa itse sekoitettuihin protskuihin+ vitamiineihin

Huonoa ja kallista sanon minä

Edit: pistähän ravintoarvoja nistä niin helpompi sanoa

Saan raivareita pelkästään koko nimen Herbalife kuulemisesta :curs: