Herasta ja sen sopivuudesta...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bodom
  • Aloitettu Aloitettu
...semmoselle jolla on laktoosi intoleranssi!

Eli eli, juttu meni niin että joskus yläasteella käytiin mamman kaa lääkärissä ja siellä sitte testattiin tuo että onko allergiaa, vai ei. Noh, tulos oli että on kuulemma hyvin herkkä laktoosille *plaaplaaplaa paskaa paskaa paskaa* ja maito kyllä pistää vatsan sekasin jne. Ajattelin nyt vaan että ku se pukki vois tuoda heraa (5kg, FASTin hera85:sta olikohan?) niin onko se kannattava ostos vai pistääkö vaan vatsan sekasin ja on sitte ollu rahan tuhlausta?

Vai onko jollain muita ehdotuksia proteiiniks (pitäisi olla mahdollisimman vähän laktoosia)? pitäs olla halpaa eikä soijaa :kuola: ja olis hyvä ( =PAKKO :david: ) jos sitä sais 4-5kg:n ämpärissä / pussissa?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Se, että meneekö sulla tuosta 85:sesta vatsa sekaisin riippuu ihan siitä miten paha laktoosi-intoleranssi sulla on. Se sisältää ~4grammaa laktoosia /100g, joka on kyllä monelle laktoosivammaiselle liikaa. Mulle tuo ei ainakaan sovi ollenkaan.

Laitan tähän jotain lisäravinteita, joita olen itse käyttänyt hyvällä menestyksellä.
- Fast whey+
- Fast Reco2
- Prolab Pure Whey
- Prolab N-large
- Ano's special
- Cytosport (en muista tarkemmin, kallista se ainakin oli )
- Kaseinaatti, eli maitoproteiini (on nimestään huolimatta lähes laktoositon)
- Soija (maku kauhea, ei tule juurikaan syötyä)
- Riisiproteiini (en ole vielä testinyt, täysin laktoositon)

Noita ainakin pystyt käyttämään melkoisella varmuudella. Se että laktoosin määrä on vähäinen herassa tarkoittaa sitä, että hera on käsitelty pidemmälle ja näin myös hinta nousee. Mutta jos se joulupukki kerran tuo sulle jauhoa, niin eihän sillä hinnalla ole niin merkitystä.. :joulu1:

Sori, Bodom, jos mun edellinen postaus oli sulle liian pitkä.
Kertauksena:
Originally posted by jpm
- Kaseinaatti, eli maitoproteiini (on nimestään huolimatta lähes laktoositon)

:curs:

speksiä

Joo elikkäs 4kg sanko. ei oo kovin kallis.

Ravintosisältö keskimäärin / 100 g:

Energiaa 1616 kJ / 386 kcal
Proteiinia 92,1 g (kuiva-aineesta 96,0 g)
Hiilihydraattia <0,3 g
-laktoosia <0,3 g
Rasvaa 1,2 g

Paremman makuista ku soija.. vaikka eihän näitä maun takia juoda, laittaa vaikka kaakaota mausteex.

Re: speksiä

Originally posted by WhiteBlood
Joo elikkäs 4kg sanko. ei oo kovin kallis.

Ravintosisältö keskimäärin / 100 g:

Energiaa 1616 kJ / 386 kcal
Proteiinia 92,1 g (kuiva-aineesta 96,0 g)
Hiilihydraattia <0,3 g
-laktoosia <0,3 g
Rasvaa 1,2 g

Paremman makuista ku soija.. vaikka eihän näitä maun takia juoda, laittaa vaikka kaakaota mausteex.

Onkos sulla (tai jollain muulla) kokemuksii täst pulverista ja mistä saa tilattua ja mihin hintaan?

no

en mä ainakaan näe perusprotskuis mitään suuria eroja (paitsi maku). en ole itse napannu noita wrangen protskuja, aivan sama mulle kunhan ei tarvii :urjo:
oisko se ollu jotai reilu 80 € pönttö. onkai niillä sivutkin netis.
ite oon käyttäny tota BULL'Sn basic roteiinia. toimii ja on hyvää, ja mulla ainkaan pahemmin mahassa kierrä.

Re: no

Originally posted by WhiteBlood
en mä ainakaan näe perusprotskuis mitään suuria eroja (paitsi maku). en ole itse napannu noita wrangen protskuja, aivan sama mulle kunhan ei tarvii :urjo:
oisko se ollu jotai reilu 80 € pönttö. onkai niillä sivutkin netis.
ite oon käyttäny tota BULL'Sn basic roteiinia. toimii ja on hyvää, ja mulla ainkaan pahemmin mahassa kierrä.

Joo näytti olevan karvan päälle 80 € eikä laktoosii nimekskään. pitääpä ehottaa tota pukille ja sanoo että "JOS SITÄ ROTEIINIA EI TUU NII TULEE TULTA MUNILLE!" Paljon tänk juu kiitoksia vinkistä :thumbs: nyt pitää vaa kertoo pukille tuosta... :joulu6:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom