Heraproteiinien laaduista...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja X-man
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by mikämassa
Nyt rupes tuo Nutriplus kiusaamaan mieltä :confused:
Onko sen aminohappokoostumuksessa jotain vikaa? Mikset Mike ostaisi ?

En ostaisi Fennon kommenttien takia. Maailmassa on miljoona lisäravinnemerkkiä ja Nutriplussa on viimeinen mitä käyttäisin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Re: Re: :D

Originally posted by Mike
Ei liity ;)
Mun mielestä Kuusamon Juustokairan hera, ei kuulosta ollenkaan juntilta.
Te ootte täällä kyllä epäsuoran vinoilun mestareita.Hyvähän se on,että täällä saa myös viihdettä reeni-ja ravintotiedon lisäksi.:worship: :)

Tampere-Lahti

Kalleuskin on vähän suhteellista, esim Pure whey on meillä alle 25?/kg.

Joo, ja jos haluaa vielä säästää niin tilaa esim. Englannista mistä tilattuna Pure Wheyn kilohinta n. 15€.

Maailmassa on miljoona lisäravinnemerkkiä ja Nutriplussa on viimeinen mitä käyttäisin.

Tuo kommentti voi muuten vaikuttaa joidenkin forumilaisten ostokäyttäytymiseen, koska olet saavuttanut ylläpitämällä ja neuvomalla arvostusta ja sanaasi luotetaan niin kirjoititko tahallisesti tuon kommentin niinkuin piiloantimainontana.:haart:

Originally posted by Kusimato
Tuo kommentti voi muuten vaikuttaa joidenkin forumilaisten ostokäyttäytymiseen, koska olet saavuttanut ylläpitämällä ja neuvomalla arvostusta ja sanaasi luotetaan niin kirjoititko tahallisesti tuon kommentin niinkuin piiloantimainontana.:haart:

Tämä nyt vain minun pikku mielipiteeni Nutriplus tuotteista, tuotteena varmaan ihan ok, mutta en kyseisen markkinajohdon takia ostaisi.

:offtopic:

Minulle ei ainakaan henkilökohtaisesti ole väliä miten heraproteiini on suodatettu/siivilöity/kliinisesti punnitsemalla todettu super hyväksi. Se on totta mitä Mike sanoi, että maku se on joka ratkaisee viimekädessä ostopäätöksen. Saa sitä tietysti huuhtoa kurkustaan alas mitä tykkää mutta onko se sitten kiva maksaa paskasta hä?.

Parasta koskaan maistamaani proteiinia on Alla Stars:in Muscle Super 90. En viitsi tuotetta kovin vuolaasti kehua koska sen maahantuoja on legendaarinen Toni Halmeen Ex eduskunta-avustaja Veikko "no FAST to Pakkis" Vallin. Eikä taida Veksi(kään) olla pakkotoisto Oy:n osakkaiden pikkujouluihin kutsuttujen listalla:D .

Tuo Muscle Super 90 sekoitettuna veteen saa aikaan sakeimman seoksen jonka olen proteiidrinkeissä nähnyt. Onko kenelläkään kokemusta pakkiksen verkkokaupan tuotteista, jotka sakenisivat yhtä hyvin kuin tuo Muscle Super 90?

Originally posted by Cyberpunk
Se on totta mitä Mike sanoi, että maku se on joka ratkaisee viimekädessä ostopäätöksen. Saa sitä tietysti huuhtoa kurkustaan alas mitä tykkää mutta onko se sitten kiva maksaa paskasta hä?.

Ehkä joidenkin ostopäätöksen ratkaisee maku, mutta on varmasti paljon porukkaa jotka katsovat ennemmin sisältötietoja kuin makua. Itse suosin maustamattomia protskuja.

Originally posted by PattiPete
Ehkä joidenkin ostopäätöksen ratkaisee maku, mutta on varmasti paljon porukkaa jotka katsovat ennemmin sisältötietoja kuin makua. Itse suosin maustamattomia protskuja.

Väitätkö siis että hyvän makuiset ovat sisällöltään huonompia?

Väitätkö siis että hyvän makuiset ovat sisällöltään huonompia?

En väitä. Maustetuissa se makuaine on kuitenkin ylimääräistä tavaraa. Jotkut maustamattomatkin maistuvat ihan hyvälle, vaikkeivat mitään herkkupirtelöitä olekkaan.

Ja useimmat varmasti katsovat tuotteen hintaa. Noissa lisäravinneprotskuissa on katteet kyllä niin kovat, että oikein päätä huimaa... no onhan sekin tavallaan oma "kartellinsa" .... "menkää ja ostakaa" valiolta heraa säkkitavarana niin on hinnat kohdillaan... :)

Muuten olen sitä mieltä, että nämä ovat henkilökohtaisia asioita, joista jokainen valitsee mieltymystensä mukaan.

En väitä. Maustetuissa se makuaine on kuitenkin ylimääräistä tavaraa. Jotkut maustamattomatkin maistuvat ihan hyvälle, vaikkeivat mitään herkkupirtelöitä olekkaan.

Kuulosti vain vähän siltä että hyvänmakuisen sisällössä olisi jotain vikaa kun sitä pitää verrata halvempaan. Yleensä se menee toisinpäin, kalliimpi on laadukkaampi.

Ongelma on todella helposti ratkaistu: Valitaan tuote joka maistuu hyvältä ja jonka "sisältötieto" on paras mahdollinen.
Nyt sitten alkaa tajuton vääntö siitä, että mikä on tällainen tuote tai voiko tällaista tuotetta olla lainkaan olemassa.

Tosin maustamattonien ja maustettujen proteiinijauheiden ero hukkuu maailman taustameluun... Kovaa treeniä vaan prkl.

Originally posted by Force
Tai voi kokeilla kalliimpaa maustamatonta, varsinkin palautumisjuomassa tykkään itse maustamattomasta. Tällä hetkellä kokeilussa maustamaton Evolution Cross90. Esimerkiksi Fastin lippulaivaprotskua Whey+:aa ei saa muuna kuin maustamattomana.

Kyllä sitä Whey+ on maustettunakin.:wanha:

Mitä ihmettä tämä makuhössötys nyt on taas olevinaan? Eihän tollanen perus-halpishera nyt pahalta maistu! Sehän menee vaikka pelkiltään veden kanssa tosta vaan ja tarkoitan myös siten ettei maista mitään edes vastenmieliseen makuun viittaavaan elämystä. En siis ole "karvoja rintaan" mentaliteetilla pelkkää heraa puolustamassa vaan haluan sanoa sen että se ei yksinkertaisesti vaan ole pahan makuista. Makuasiat on vaikea asia, mutta jos haluaa laittaa hieman kaakaota joukkoon niin aina sen parempi. Enkä huuda tätä pellon keskeltä lapio kourassa. Ei niissä mitään vikaa ole.
:thumbs:

Originally posted by Prioni77
"menkää ja ostakaa" valiolta heraa säkkitavarana niin on hinnat kohdillaan... :)

No menisin ja ostaisin (työpaikalta on valion meijeriin matkaa vajaat pari kilsaa) mutta kun eivät kuulemma myy sitä enää ihan tavalliselle tallaajalle ja suhteita sinneppäin ei valitettavasti ole...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom