Heran hinta nousussa!?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jokk_e
  • Aloitettu Aloitettu
Nyt näyttää viimeiset viikot olleen pelkkää laskua ja nyt tämän jossain pakkiksen threadissa olleen kuvaajan mukaan mennään jo huhtikuun hintatasossa. Saas nähdä milloin vaikutukset alkavat näkyä a) kuluttajien hinnoissa tai b) jälleenmyyjien autovalikoimassa ;)

weekly_values_graph.php

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt näyttää viimeiset viikot olleen pelkkää laskua ja nyt tämän jossain pakkiksen threadissa olleen kuvaajan mukaan mennään jo huhtikuun hintatasossa. Saas nähdä milloin vaikutukset alkavat näkyä a) kuluttajien hinnoissa tai b) jälleenmyyjien autovalikoimassa ;)
Äh, pystyskö mitään arvioo heittään että laskisko toi Hera takas sinne 100e / 15kpl. Jos on pienikin mahis että se lähiaikoina (2kk sisällä?) laskis sinne nii odottaisin mielelläni.. Muuten kai pakko ostaa isompi satsi soijaa..

Nyt näyttää viimeiset viikot olleen pelkkää laskua ja nyt tämän jossain pakkiksen threadissa olleen kuvaajan mukaan mennään jo huhtikuun hintatasossa. Saas nähdä milloin vaikutukset alkavat näkyä a) kuluttajien hinnoissa

Kun/jos raaka-aineen hinnanlasku jatkuu "herakriisin" väistyessä ja ensimmäinen rehti kauppias sopeuttaa hintojaan laskeneeseen raaka-aineiden hintaan niin eipä siinä muillakaan varmaan ole enää muita mahdollisuuksia. Jonkun verran huvittaa fastinkin hinnannousu viime vuosina. Pieruhera80 maksaa esim. saken uusien hintojen mukaisesti 21,90 :haart:

Itse odottelen lähinnä ufs whey:n hinnanlaskua, jonka jälkeen keskitän viimeistään ostokset p-storeen.

edit:

Onko tuon ufs:n wheyn määräalennukset muuttuneet viime aikoina pienemmiksi, kun tiputusvalikot näyttävät:

10kpl 103,20€
15kpl 151,50€

ja ostoskoriin tulee:

10kpl 116,10€
15kpl 164,50€

luehan toi p-store -ketju ja verkkokauppa huolellisemmin. oon itekin kysynyt tuota samaa kysymystä ja vastaus on: 10kpl = yhden paketin hinta + 103,20€ = 116,10€

Selevä. Loogisempihan se olisi, että 10kpl kohdalla näkyisi suoraan 10kpl:een hinta

Kun/jos raaka-aineen hinnanlasku jatkuu "herakriisin" väistyessä ja ensimmäinen rehti kauppias sopeuttaa hintojaan laskeneeseen raaka-aineiden hintaan niin eipä siinä muillakaan varmaan ole enää muita mahdollisuuksia. Jonkun verran huvittaa fastinkin hinnannousu viime vuosina. Pieruhera80 maksaa esim. saken uusien hintojen mukaisesti 21,90 :haart:

Itse odottelen lähinnä ufs whey:n hinnanlaskua, jonka jälkeen keskitän viimeistään ostokset p-storeen.

edit:

Onko tuon ufs:n wheyn määräalennukset muuttuneet viime aikoina pienemmiksi, kun tiputusvalikot näyttävät:

10kpl 103,20€
15kpl 151,50€

ja ostoskoriin tulee:

10kpl 116,10€
15kpl 164,50€

luehan toi p-store -ketju ja verkkokauppa huolellisemmin. oon itekin kysynyt tuota samaa kysymystä ja vastaus on: 10kpl = yhden paketin hinta + 103,20€ = 116,10€

Itse kuulin tossa viikonloppuna sellaisen huhun että heran hinta olisi noussut n.40% mailman markkinoilla ja tieto tuli todella luotettavasta lähteestä ;) ärsyttäähän tuo vähä näillä pienillä tuloilla muutenkin (armeijan päiväraha 2vk = 53e)

-edit- poistettu mainoksia

On teillä pokkaa tulla toinen toisen perään mainostamaan. Tajuatteko te sitä asiaa, että tämä on ylivoimaisesti suurin alan mesta ja tällä on näkyvyyttä ihan vitusti lajin sisällä. Te siis ETTE tule tänne käyttämään Pakkotoistoa markkinointiin tunkemalla mainoksia toisiin kauppoihin. Ja koska tämä ei mene perille kuitenkaan, niin seuraava joka tulee huutamaan "Jippii täältä saa halvalla vielä", lähtee vittuun täältä ikuisesti.

No et sinä ole ainoa. Tämä on yleisen tason ilmoitus, sillä kokemusta on, homma lähtee käsistä jos en mitään tee. Meillä on aikaisemmin ollut jopa tapaus, jossa kauppias liittyi vipiksi ja hoiti postimyyntiä meidän privoilla. Jos eri tahot näkevät, että täällä voi vapaasti heitellä "mä ostin tuosta naapurikaupasta, vink vink, googlella löytyy" mainoksia, niin sitten täällä ei mitään muuta olekaan kuin ensirekisteröintejä, jotka aina viittaavat mainontaan.

Se on helppo jonkun pikkukaupan pistää tänne mainos kun pöytä on katettu nätisti 6 vuoden työllä.

Aivan totta. sitä ei vaan aina tule ajatelleeksi mitä sammakoita suustansa päästelee.
Noh, toivottavasti sitä heraa saa kuitenki jatkossa alle 100 €kg tai muuten kyllä saattaa reenit jäädä...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom