Ostin tuossa tollasen hera80 pussukan kun on treenaaminen ja lenkkeily hieman kasvamaan päin alkanut kääntyä ja olen sitä nyt ottanut treenin jälkeen n. desin. "Ongelmani" onkin nyt se että täällä puhutaan paljon myös hiilareiden tärkeydestä palautusjuomassa ja kun minä olen ottanut vain tuota maustamatonta heraa appelsiini- tai omenamehun seassa niin siinä nyt ei ole kuin ne mehun omat hiilarit. Eli mikä noiden hiilihydraattien lopullinen merkitys sitten on ja sitten se varsinainen mieleeni juolahtanut kysymys että voiko nuo hiilarit sitten nauttia vaikka suklaapatukan tai muun vastaavan muodossa? :D
Ruokavaliotani kyllä yritän mahdollisuuksien mukaan tarkkailla kun täältä olen lukenut että eipä noilla lisäpussukoilla paljon ole merkitystä jos syö miten sattuu. Mutta proteiinia nyt tuskin kuitenkaan saan riittävästi koska en mikään himosyöppö oikein tahdo olla. Mutta siis mahdollisimman paljon yritän saada tavallisesta ruuasta.
Ruokavaliotani kyllä yritän mahdollisuuksien mukaan tarkkailla kun täältä olen lukenut että eipä noilla lisäpussukoilla paljon ole merkitystä jos syö miten sattuu. Mutta proteiinia nyt tuskin kuitenkaan saan riittävästi koska en mikään himosyöppö oikein tahdo olla. Mutta siis mahdollisimman paljon yritän saada tavallisesta ruuasta.