Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pepet69 sanoi:Hei,
Voisiko joku kertoa miten 50g hera80 mitataan?
Miten itse mittaatte proteiinin?
Thanks
nykyään proteiinia 50-60g ja maltoa n50g. otan myös ennen reeniä samanlaisen satsin.Mupa sanoi:en viitsinyt uutta trediä tehdä niin kysyn tässä
kuinka monta grammaa/desiä laitatte jauheita yhteensä palkkariin?
Ai jai! Nopeeta hiilaria ei notta kannata ottaa ennen treeniä...neutraali sanoi:...maltoa n50g. otan myös ennen reeniä samanlaisen satsin.
no pakko ottaa ku tuo menee vähän niinku aamu palana. tunti heräämisestä niin oon salilla. en harrasta vitnessiä niin se on aivan sama missä muodossa tuon ottaa, syömään en herättyäni yksinkertaisesti pysty ja pakko jossain muodossa hiilaria saada että jaksais reenata paremmin.Pulla sanoi:Ai jai! Nopeeta hiilaria ei notta kannata ottaa ennen treeniä...
Mutta proteiinista sen verran, että palkkariin ite lappaan pari kuuppaa (mikä sen koko nyt sitten lieneekään, Mike varmaan osaa kertoa) Optimum Nutritionin Wheytä ja vajaa samanlainen kuuppa maltoa.
Harrastat nyt mitä tahansa niin se, että sun verensokeri menee miljoonaa ylös ja tulee kahta alas kesken treenin, ei ainakaan auta asiaa.neutraali sanoi:no pakko ottaa ku tuo menee vähän niinku aamu palana. tunti heräämisestä niin oon salilla. en harrasta vitnessiä niin se on aivan sama missä muodossa tuon ottaa, syömään en herättyäni yksinkertaisesti pysty.
jaa, no kun nuin rupesin tekeen niin tuntui että jaksaa paremmin reenata. en sitte tiiäPulla sanoi:Harrastat nyt mitä tahansa niin se, että sun verensokeri menee miljoonaa ylös ja tulee kahta alas kesken treenin, ei ainakaan auta asiaa.
Pulla sanoi:Harrastat nyt mitä tahansa niin se, että sun verensokeri menee miljoonaa ylös ja tulee kahta alas kesken treenin, ei ainakaan auta asiaa.
Mulla auttaa tohon treeninjälkeiseen palautusjuomayökötykseen se, kun syön kiinteetä ruokaa mahdollisimman pian treenin jälkeen. Yleensä se meneekin niin, että kun salilta pääsen kotiin niin pistän puuron mikroon samantien. Pitäis varmaan odottaa pidempään että palautusjuoma imeytyis kokonaan, mutta tulee niin äklö olo että ennemmin teen sen näin.Powerhousu sanoi:...Mielellään en ottais edes treenin jälkeen, mutta vähän on pakko. Silloin ei oo kuitenkaan ihan yhtä pahat vaikutukset.
mulla tulee tuo olo vain ja ainoastaan dextroosista jota en enään ikipäivänä tule ostamaan. aikoinaan palkkarissa tuli käytettyä ja jonkin aikaa sen jälkeen kun kyseisen drinkin olin nauttinut tuli aivan käsittämättömän huono olo, en osaa eedes kuvailla sitä tuskaisen huonoa oloa(tuli tuota vapinaa, mutta lisäksi se käsittämätön olo jota ei voi selittää) :urjo: vängällä kuitenkin käytin sen pussin loppuun kun tuli ostettua. kaiken lisäksi dextroosi oli niin makean makuista että tuntui kuin ois 10mars patukkaa ollut kerralla suussa. maltosta taas ei oo ikinä tullut paha oloa mulle. en tiiä mistä johtuupi.Pulla sanoi:Eli aamulla tunnin lenkki tyhjällä vatsalla ja sitten kotona 150g maltoa koneeseen. Hetken tuntuu pirteältä ja elämä kukoistaa mutta on se saakeli jos ei kohta ala vapina ja tutina ja seinät kaatumaan päälle...
.
Aerobinen onkin eri asia. Tässä tredissä on pari linkkiäkin jotka puoltaa palkkarin juomista ennen treeniä/sen aikana.Pulla sanoi:Kovin on kummaa miten se voisi toimia. Ettei vain olisi henkimaailman juttuja ja plaseboa :D Kyllä sitä itekin muinoin futisaikoina tankkasi maltolla kun isot pojat sano, että sitten jaksaa! Mutta ainahan sitä voi tehdä hiukan kärjistetyn testin jos haluaa kokeilla mitä koitan ajaa takaa. Eli aamulla tunnin lenkki tyhjällä vatsalla ja sitten kotona 150g maltoa koneeseen. Hetken tuntuu pirteältä ja elämä kukoistaa mutta on se saakeli jos ei kohta ala vapina ja tutina ja seinät kaatumaan päälle...
Mutta mistäpä sitä varmaksi tietää. Kai sitä jokainen reagoi eri tavalla.