TRENT sanoi:
Mun pointti oli vaan se, että jos aihe ei kiinnosta niin sen voi jättää lukematta eikä tulla huutelemaan miten huono päivä on. Turha tosta noin kovia pultteja on vetää.
.
Tää tredi on mennyt offtopic jo 16 sivua sitten joten varmaan aika sama mitä tänne kirjottelee enää tässä vaiheessa.
Olet oikeassa, tämän voi jättää llukematta, aivan oma valintahan se on.
Se, että ilmaisen mielipiteeni, johtuu siitä että en ole niitä ammäi (pahoitteluni tuosta sanasta kaikille naisille), jotka pimeässä nurkassa jupisevat kun joku asia ei miellytä. Uskon edelleenkin siihen että jkos minulla on joku mileipide jonka haluan ilmaista, sanon sen myös suoraan, enkä huutele sitä pitkin maailmaan kenenkään seläntakana tai jupise itsekseni nurkassa.
kyllä, on helvetin huono päivä ja olen todella huono peittelemään sitkään. Sekään ei kuulu tähän mutta kun se nyt otettiin esille niin voin minä sen myöntää. Samahan se.
Palatakaseni alkuperäiseen aiheeseen niin, ehkä ko.tuote on vielä kehitysvaiheessa ja vaahtoaa sekä maistuu pahalla. Näin on ollut myös monen muunb tuotemerkin kanssa.
Mm. Fastin tuotteitteet olivat ennen jokseenki vehkeen makuisia (en en ole maistanut, mutta kuvittelen sen maun samankaltaiseksi) ja Tomia lainatakseni, niitä ei saanut sekaisin kuin Terhin perämoottorilla.
Mikäli tuote ei miellytä, nin jättää sitten vaan ostamatta. Ei se ole multa pois eikä varmaankaan pakkikseltakaan.
Ihme juoinaa jostain helvetin jauhoista....
:piis: nyt vaan kaikille. mä meen nukkuman vaihteeks