Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by juffe
Hrmph.. tässä nyt sit on kahden tulen vaiheilla.. onko jollain tosiaan antaa näyttöä siitä että soija vähentäisi testostasoja?![]()
-- Juffe
Originally posted by nikke1
Tässä pikasesti etittynä pubmedistä yksi tutkimus(ko)
"These recent studies in men consuming soyfoods or supplements containing 40--70 mg/d of soy isoflavones showed few effects on plasma hormones or semen quality. These data do not support concerns about effects on reproductive hormones and semen quality."

Originally posted by indigof73
Tosin useimmissa tutkimuksissa annostukset on olleet aika pieniä, mg-tasolla.
Originally posted by indigof73
Jos olet nauttinut paljon soijaa, eikä aamuisin enää seiso, niin sitten kannattaa ehkä huolestua

Originally posted by Dopey
Jos jotain tuotetta suositellaan naisille vaihdevuosivaivoihin ja toisaalta miehille lihasten rakentamiseen niin toinen noista on väkisinkin 180 astetta pielessä. Soijassa on kiistatta phytoestrogeenejä, joita en halua kroppaani kiertämään kun kerran vaihtoehtoja on vaikkei niistä tutkimuksissa olisi merkittävää haittaa löytynytkään.
Originally posted by gotto
Tuo nyt oli kyllä totaalisen järjetön väite. Ilmeisesti mun natutestot tulee kusen mukana ulos vai?
Eiköhän ne e-pillereiden horkut jää sinne elimistöön, jossa ne sitten käytetään.
ps. jos olen väärässä, anteeksi jo etukäteen.
Totuuden nimissä, olisi pitänyt laittaa sarkasmitagit paikalleen tuon ensimmäisen lauseen osalta (olisi helpottanut metsän näkemistä puilta). Sinun natutestoistasi ei ole kysymys, mutta http://seattlepi.nwsource.com/local/124939_estrogen04.html kertoo lisää.Originally posted by timba79
Tästä aiheesta oon minäkin useemmassa threadissa kysellyt, enkä oo mitään pätevää vastausta saanut puoleen enkä toiseen...jotenkin on sellainen tunne, että ei tee mieli enää lisää soijaa ostaa!!
Joten mikä ois hyvä ilta/välipalaprotsku...siis myös hinnaltaan edullinen, meikäläisen perse ei kestä ostella mitään 30€ kilo maksavia protskuja...
ja olis hyvä ( =PAKKO
) jos sitä sais 4-5kg:n ämpärissä / pussissa?Originally posted by WhiteBlood
Wrangelta maitoprotskua! :joulu6:

Originally posted by jpm
- Kaseinaatti, eli maitoproteiini (on nimestään huolimatta lähes laktoositon)