Hera/malto suhteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JAH
  • Aloitettu Aloitettu

JAH

Ostin tosa ekaakertaa Prime whey-81 heraa 4kg ja maltoa2,5kg.Ajatus olisi käyttää palutusjuomana treenin jälkeen ja otaa päivän mitaa 1tai2 prostkujuomaa,mut noi sekotus suhteet on hakuses et mitkä ois hyvä määrä palautusjuomaan ja päivällä otettavaan drinksuun???
Ei oo oikeen kokemust lisäravinteist oon painellumeneen ilman niit. :curs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Se on vähän miten kukin tykkää, mä otan palautusjuomassa ~60g heraa (~1,5dl) ja siihen 25g tai 50g (0,5dl / 1dl) maltoa ihan miten tykkää, rankan treenin ja pitkien sarjojen jälkeen tykkään laittaa enemmän jos äijä on rättipuhki.

Eiköhän se 1:1 ole ihan hyvä suhde vaikka kokeilla, jos tulee paha olo niin varmaankin vähemmän maltoa (joillekin tulee vähän "ähky") ja jos ei oikein anna energiaa niin lisää maltoa.

Kun päivällä juot, laita pelkkää heraa - ei maltoa.

Jättääkö moni malton kokonaan ottamatta? Mielenkiinnosta kysyn, olen pari viikkoa treenannut ilman ja treenin jälkeen olotila tuntuu "tasaisemmalta". Hiilaripitoista safkaa treenin jälkeen syön tietenkin.

Originally posted by I Drink Alone
Jättääkö moni malton kokonaan ottamatta? Mielenkiinnosta kysyn, olen pari viikkoa treenannut ilman ja treenin jälkeen olotila tuntuu "tasaisemmalta". Hiilaripitoista safkaa treenin jälkeen syön tietenkin.
Joskus ilman maltoa, usein vain puoli desiä. Olo on paljon tasaisempi. Sitten vaan kotiin syömään alle puolen tunnin kuluttua treenin jälkeen.

Originally posted by JAH
Ostin tosa ekaakertaa Prime whey-81 heraa 4kg ja maltoa2,5kg.Ajatus olisi käyttää palutusjuomana treenin jälkeen ja otaa päivän mitaa 1tai2 prostkujuomaa,mut noi sekotus suhteet on hakuses et mitkä ois hyvä määrä palautusjuomaan ja päivällä otettavaan drinksuun???
Ei oo oikeen kokemust lisäravinteist oon painellumeneen ilman niit. :curs:

JAH, voiko Prime whey-81:stä tilata netistä jostain? entäpä hinta tolle? meinaan vaan et pitäis itsekkin varmaan ostaa jotain palautus juomaa oluen tilalle :kippis1:

Re: Re: Hera/malto suhteet

Originally posted by hillosipuli
JAH, voiko Prime whey-81:stä tilata netistä jostain? entäpä hinta tolle? meinaan vaan et pitäis itsekkin varmaan ostaa jotain palautus juomaa oluen tilalle :kippis1:

Joo mä tilasin Wrangelta. Se makso 51e syysytarjous
**KAUPALLISIA LINKKEJÄ EI ILMAN YLLÄPIDON LUPAA**

"Mömmöllä"... :)

Ei se massansaanti yksittäisestä tuotteesta oo kiinni vaan siitä paljon ylipäätään mätät energiaa päivänmittaan suusta alas.

Malto on kyllä sen verta nopea hiilari että sillä saa aika helposti läskiä vyötärölle jos sitä muuten lipittää kun palautusjuomassa - jos sitä meinasit.

Onko tärkeätä ottaa maltoa treenin jälkeisessä protskujuomassa?

Ostin just nääs Nutriplussan whey 8100 heraproteiinia, jossa 80% proteiinia enkä jaksais enää maltoa ostaa? ehh.. :rolleyes:

Originally posted by KR1M
Onko tärkeätä ottaa maltoa treenin jälkeisessä protskujuomassa?

Ostin just nääs Nutriplussan whey 8100 heraproteiinia, jossa 80% proteiinia enkä jaksais enää maltoa ostaa? ehh.. :rolleyes:

1.riippuu siitä saatko mistään muualta nopeesti energiaa
(lue.hiilareita)
2. 5-6 euroa 1250g (halvemmalakin saa) eipä tuo kauheen kallista ainakaan oo
itse olen puoliksi yrittänyt korvata maltoa kaakaojauheella

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom