Oon tullu siihen tulokseen, että Kreatiini, hera ja malto ovat ne tärkeimmät lisäravinteet, kun olen noita vanhoja threadeja lukenu. Ja tavoitteena on siis lihasmassan kasvatus.
Entäs tuo dextose? Kannaattaako sitä ostaa, onko siitä varmasti hyötyä?
Nyt tarvisin apua näissä seuraavissa ostoksissani ja niiden käytössä!!!
-heraa: ION-92 on varmsti hyvää (suositelkaa myös muita)
-maltoa (mekki?)
-kreatiini (mitä merkkiä?)
-ja se dextose jos sitä kannattaa ostaa
-vitamiinit ja mineraalit taitaa olla kans aika tärkeitä
suositelkaa myös jotain paikkaa mistä saan kaikki kätevästi tilattua, ettei tulisi niitä postikuluja joka suunnasta
Milloin minun pitää kutaki ottaa? Mitä aamulla, välipaloina päivällä, illalla/yöksi?
Sama homma, mutta treenipäivinä+ treeniä ennen ja jälkeen?
Ja sitten vielä, että paljonko mun pitää noita ottaa aamulla, illalla jne.? Missä suhteessa noi pitää sekottaa? Millä kannattaa maustaa? Ja plussaa jos joku osaa kertoa määrät tilaavuuksissa...
painoa mulla on n.60 kg ja olen 17 jos nämä tiedot auttavat.
KIITOS jo etukäteen. Toivon että joku osaisi kirjoittaa kaikkiin kysymyksiini selkeän vastauksen ja ettei sellaisia pikku mielipiteitä tulisi tähän threadiin kauheasti :thumbs:
Entäs tuo dextose? Kannaattaako sitä ostaa, onko siitä varmasti hyötyä?
Nyt tarvisin apua näissä seuraavissa ostoksissani ja niiden käytössä!!!
-heraa: ION-92 on varmsti hyvää (suositelkaa myös muita)
-maltoa (mekki?)
-kreatiini (mitä merkkiä?)
-ja se dextose jos sitä kannattaa ostaa
-vitamiinit ja mineraalit taitaa olla kans aika tärkeitä
suositelkaa myös jotain paikkaa mistä saan kaikki kätevästi tilattua, ettei tulisi niitä postikuluja joka suunnasta
Milloin minun pitää kutaki ottaa? Mitä aamulla, välipaloina päivällä, illalla/yöksi?
Sama homma, mutta treenipäivinä+ treeniä ennen ja jälkeen?
Ja sitten vielä, että paljonko mun pitää noita ottaa aamulla, illalla jne.? Missä suhteessa noi pitää sekottaa? Millä kannattaa maustaa? Ja plussaa jos joku osaa kertoa määrät tilaavuuksissa...
painoa mulla on n.60 kg ja olen 17 jos nämä tiedot auttavat.
KIITOS jo etukäteen. Toivon että joku osaisi kirjoittaa kaikkiin kysymyksiini selkeän vastauksen ja ettei sellaisia pikku mielipiteitä tulisi tähän threadiin kauheasti :thumbs: