Hera Flavour / Pure whey

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja beach
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
41
Hera Flavour

Ajattelin ostaa elämäni ensimmäisen lisäravinteen.

Mitä mielt ootte tosta Hera Flavourista?
Koska sitä pitäs ottaa?
kuinka paljon?
minkä kanssa, juomana?
Vai suositteletteko jotain muuta merkkiä, ja riittääkö pelkkä toi?

Kiitoksia ja valmiiksi vastauksista..

-tietämätön-

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
beach sanoi:
1.Mitä mielt ootte tosta Hera Flavourista?
2.Koska sitä pitäs ottaa?
3.kuinka paljon?
4.minkä kanssa, juomana?
5.Vai suositteletteko jotain muuta merkkiä, ja riittääkö pelkkä toi?

1. Se on ihan hyvänlaatuinen perushera. Ainoa miinus mun mielestä paakut.
2. Itte syön sitä reenin jälkeen ja illalla.
3. jos tarkootat kerta annosta niin se on desi
4. pelekkähän vetehen.
5. maltoa voisit myös ostaa ja teet niistä sitte palautusjuoman.

beach sanoi:
Ajattelin ostaa elämäni ensimmäisen lisäravinteen.

Mitä mielt ootte tosta Hera Flavourista?
Koska sitä pitäs ottaa?
kuinka paljon?
minkä kanssa, juomana?
Vai suositteletteko jotain muuta merkkiä, ja riittääkö pelkkä toi?

Kiitoksia ja valmiiksi vastauksista..

-tietämätön-
-Ihan hyvää kamaa.... Sekottuvuus vähän penaalista mutta niinhän se tuppaa oleen vähän kaikissa sf-protskun tuotteissa
-Illalla/aamulla/reenin jälkeen
-Itse otin desin verran
- Ihan vaan maidon mukana... paitti reenin jälkeen veden,malton ja sokerin kanssa
-joo malto ja dextrose ois kova sana palautusjuomaan :kippis1:

battleaxe sanoi:
-Ihan hyvää kamaa.... Sekottuvuus vähän penaalista mutta niinhän se tuppaa oleen vähän kaikissa sf-protskun tuotteissa
-Illalla/aamulla/reenin jälkeen
-Itse otin desin verran
- Ihan vaan maidon mukana... paitti reenin jälkeen veden,malton ja sokerin kanssa
-joo malto ja dextrose ois kova sana palautusjuomaan :kippis1:

Tykkään varsinkin kaakaon makuisesta. Käytä sheikkerissä verkkoa, niin sekoittuu hyvin.

Raapase mukaan Maltoa(FASTin Malto taitaa olla huimat 6?/kg) desin verran, ja vetäise veden kanssa palautusjuomana.

Ja tuo on, niin kuin jo sanottiinkin, saamarin huonosti sekoittuvaa. Välillä jää jopa kuivan sheikkerin pohjalle paakkuja.

Muuten hyvä, mutta aiheutti minulle saatanallisia vatsakipuja.
Pikkasen vituttaa kun meni rahat hukkaan, täytynee kaupitella pussukka ale-hintaan jollekin....

Sen takia aattelin tota Hera Flavouria kun niin mainostettiin hyvän makuisena.

Oisko sit jotain muuta HYVÄN makuista ja vastaavaa ainetta mikä sekoittuiskin paremmin?!?

Niin ja otetaanko tota myös niinä päivinä kun ei treenaa, eli tarviiko ottaa joka ilta??
Käyks mehu ton kans yhtä hyvin kuin vesikin??

siis faktat: (korjatkaa)

1. Syön treenin jälkeen ja joka ilta
2. Treenin jäkeen Fast maltoa sekaan

Zone-sarja -42%
beach sanoi:
Sen takia aattelin tota Hera Flavouria kun niin mainostettiin hyvän makuisena.

Oisko sit jotain muuta HYVÄN makuista ja vastaavaa ainetta mikä sekoittuiskin paremmin?!?

Niin ja otetaanko tota myös niinä päivinä kun ei treenaa, eli tarviiko ottaa joka ilta??
Käyks mehu ton kans yhtä hyvin kuin vesikin??

siis faktat: (korjatkaa)

1. Syön treenin jälkeen ja joka ilta
2. Treenin jäkeen Fast maltoa sekaan

Pure whey Prolabilta, maku tosin on toiselta planeetalta.
Lisää tulee ens viikolla.
http://www.pakkotoisto.com/kauppa/product_info.php?cPath=26&products_id=63

beach sanoi:
"Toiselta planeetalta" eli onko se hyvän vai pahan makunen?

ja onks pienempiä purkkeja kun toi 2,25kg?

Maku on niin hyvä, että 2,25kg ei riitä mihinkään kun haluat syödä sitä koko ajan!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mike sanoi:
Juu, maku on siis käytännössä aivan törkeen herkullinen. Pienempiä ei ole.

Kuinkahan paljon sitä oikein on tulossa, kun mainostat sitä noin kovasti? :)

Elä saatana pelkkään veteen sekota sitä. Pistä mehutiivistettä loraus (vaikka äitin tekemää tiivistettä) ja on hyvää :D
Paakkuja mulla ei oo jääny ku on tommonen "oikee" sheikkeri. Vaahtoaa hieman/tosi paljon (riippuu kuin vispaa) mutta se laskee 15-30min.
Otan reeniä ennen ja reenin jälkeen.

ps. siis mulla on tällä hetkellä tota samaa ja taidan tilata lisääki! Halpaahan toi on jos vertaa johonki proolabbiin, mutta laadusta en sitte tiiä(?!) Kotimaista ainaki ;)

edit: Siis toi maistuu veteen sekotettuna ihan kuselle! TRUST ME! Meinasin oksentaa oikeesti, mutta mehun kans ihan hyvää. Niinku pirtelöö jois..

Pforce sanoi:
ps. siis mulla on tällä hetkellä tota samaa ja taidan tilata lisääki! Halpaahan toi on jos vertaa johonki proolabbiin, mutta laadusta en sitte tiiä(?!) Kotimaista ainaki ;)

SF-Proteiinihan on sinänsä hassu nimi, että sillä ei ole mitään tekemistä suomalaisuuden kanssa. Raaka-aineet tulevat Ranskasta, joten Prolab on tasan yhtä "suomalaista". 0wn3d!

Laadun huomaat omasta postistasi, en itse kyllä ostaisi proteiinia mitä joku kuvailee.

"Vaahtoaa hieman/tosi paljon (riippuu kuin vispaa) mutta se laskee 15-30min."
"Siis toi maistuu veteen sekotettuna ihan kuselle! TRUST ME! Meinasin oksentaa oikeesti"

Edellämainittuja ongelmiahan ei Prolabissa ole. Vaahtoamaan et saa sitä edes tehosekoittimella ja kuselle saat maistumaan vain lorauttamalla sitä itseään sinne.

Ohuelle lompakolle varmaan Hera flävööör on ihan hyvä vaihtoehto, mutta ei sitä suomalaisuudella kannata perustella.

Joona sanoi:
Kuinkahan paljon sitä oikein on tulossa, kun mainostat sitä noin kovasti? :)

Ei sitä ikinä tule tarpeeksi, kun se tulee, niin katoppas kauppaa, en usko että kovin kauaa on ilman VÄLIAIKAISESTI LOPPU! merkintää. Saamme aina tilattua isompia satseja, joten kyllä se sieltä varastokin karttuu.

Sorry että mainostin omia tuotteita omalla forumilla, sehän ei käy ollenkaan päinsä, pakkohan siinä koira on olla haudattuna. ;) :curs: :worship: :david: :urjo:

Päädyin varmaan tohon Miken mainostamaan Pure whey Prolabilta, ja Fast malto.

Juu, kiitoksia kaikille vastauksista...!

Mutta sit joku viisaampi vois neuvoo mulle abc-muodossa koska otan proteiiniä ja koska proteiini+malto?!?

Otanko myös niinä iltoina kun en treenaa?? treenaan ma, ke, pe

KIITOS!!

beach sanoi:
Päädyin varmaan tohon Miken mainostamaan Pure whey Prolabilta, ja Fast malto.

Juu, kiitoksia kaikille vastauksista...!

Mutta sit joku viisaampi vois neuvoo mulle abc-muodossa koska otan proteiiniä ja koska proteiini+malto?!?

Otanko myös niinä iltoina kun en treenaa?? treenaan ma, ke, pe

KIITOS!!

Perussettiä:

Pyri saamaan proteiinia ensiksi vähärasvaisesta perusruokavaliosta noin 40g / ateria, jos et saa tuota täyteen, käytä silloin lisänä Pure wheytä.

Käytä Pure wheytä nopeana välipalana esim leivän ja banaanin kanssa. Annos 60g.

Treenin jälkeen pure wheytä 60 grammaa ja päälle maltoa miten sitten olet tykännyt ottaa, itse ottaisin 30g.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom