Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse pidän hyvänä ratkaisuna rasvanpolttoon, kreatiini naamaan ja aamulenkki ainakin 1h sit kotio ja rahkaa nassuu pikkuvenyttelyt ja noin 30min sisää salille.
1. Katso Rocky I tasaisin väliajoin.
2. Osta harmaa huppari.
3. Varmista, että ihmiset eivät näe, kun pompit kädet ojossa.
En ymmärrä miksi pitäisi haluta aamulenkkejä, mutta kaikkea ei tarvitse meikäläisen edes ymmärtää. Itse mietin sitä niin, että esim dietillä kun pitää aamulla mennä lenkille/vetämään salitreeniä on se halu kiristyä suurempi, kuin halu mennä salille/lenkkipolulle. Se halu kiristyä ja ketutus omaa kondista kohtaan kyllä saa meikäläisen ylös, vaikka kuinka silmä painaisi.anix sanoi:Jos oikeasti HALUAT tehdä aamulenkkejä, niin teet ne. Piste.
Eipä tule enää nykyään aamuisin salilla käytyä, mutta töihin herääminen tuntuu usein luonnottoman vaikealta.
Seuraava taktiikka toimii talvisin:
1) Säädä herätyskello herättämään
2) Pistä herätyskello lukittavaan laatikkoon
3) Lukitse laatikko
4) Ota jokin tyhjä purkki
5) Täytä purkki vedellä
6) Pudota avain purkkiin veden sekaan
7) Vie purkki ulos jäätymään
Siinä heräilee ihan mukavasti kun aamulla sulattelee kuuman veden alla avainta irti jääkimpaleesta herätyskellon vittumaisen mekkaloinnin säestäessä tapahtumaa. Samalla saa päälle mukavan yleisvitutuksen, jota voi sitten pisin päivää purkaa muihin kanssaeläjiin. :thumbs:
En ymmärrä miksi pitäisi haluta aamulenkkejä, mutta kaikkea ei tarvitse meikäläisen edes ymmärtää. Itse mietin sitä niin, että esim dietillä kun pitää aamulla mennä lenkille/vetämään salitreeniä on se halu kiristyä suurempi, kuin halu mennä salille/lenkkipolulle. Se halu kiristyä ja ketutus omaa kondista kohtaan kyllä saa meikäläisen ylös, vaikka kuinka silmä painaisi.
En tälle uudelle winampille ainakaan löytänyt mitään toimivaa...jaksatko laittaa linkkiä, ku oon puusilmä moodissa.Nyt parina aamuna testannu Winampin herätyspluginia. Asettaa vain ajan ja sopivan soittolistan/biisin jonka pelkällä kuulemisella saa pumppifiiliksen päälle, niin ylösnouseminen helpottuu. Saa nähdä kuinka pitkälle Crimson Tiden tunnari jaksaa herättää.
Itsellä on Alarm. Voi asettaa myös haluamansa musiikkikappaleen herätysääneksi.En tälle uudelle winampille ainakaan löytänyt mitään toimivaa...jaksatko laittaa linkkiä, ku oon puusilmä moodissa.
En tälle uudelle winampille ainakaan löytänyt mitään toimivaa...jaksatko laittaa linkkiä, ku oon puusilmä moodissa.
Aah, sorry. :piis:Näinhän mää just sanoin. Jos on perustellut aamulenkin tarpeellisuuden itselleen riittävän hyvin, niin sillon sen vaan tekee. Olkoon sitten syy kiristely tai mikä vaan.