Herääminen aamutreeneihin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jupiteri
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Keväällä käytiin myös kaverin aamuvuoron jälkeen suoraan salilla mikäs siinä kun meni aikasin nukkumaan.. Mietti sitä tosin välistä, että tämänkin ajan voisi nukku, mutta hyvällehän se tuntu. :piis:

1. Katso Rocky I tasaisin väliajoin.
2. Osta harmaa huppari.
3. Varmista, että ihmiset eivät näe, kun pompit kädet ojossa.

Itse pidän hyvänä ratkaisuna rasvanpolttoon, kreatiini naamaan ja aamulenkki ainakin 1h sit kotio ja rahkaa nassuu pikkuvenyttelyt ja noin 30min sisää salille.

No mitäs järkeä tunnin aamulenkissä on? Varsinkaan silloin, jos on kiirettä muutenkin. Jos aerooppisen haluaa panostaa, niin kyllä tuon lenkin voi muulloinkin vetää. Mutta jos sen jälkeen heti lähtee salille, voi syödä vähän turhaan pois energiaa punttitreenistä. Tosin itsellä aamulenkit on yleensä vain palauttavia ja herättäviä, joten sen vuoksi ajatus tunnin aamulenkistä tuntuu hieman etäiseltä.

Itse heräsin tänään puoli viideltä, kävin puolen tunnin hölkällä sun muilla hyppelyillä ja läksin töihin. Hyvää teki, mutta aina se lähteminen on vaikeata. On vain PÄÄTETTÄVÄ, että nyt nousen ja käyn. Mulla on myös tapana laittaa kaikki mahdollinen jo illalla valmiiksi aamua varten, että ei tarvitse alkaa kalsareita etsiä siinä vaiheessa kun pitäisi jo olla pihalla.

Vapaapäivinä on kiva herätä aikaisin, käydä treenaamassa, syödä tuhti aamupala ja mennä takaisin nukkumaan. Vauva herättää puol viiden aikoihin joka tapauksessa.

Huoh tänää piti herätä kuudelta.. Heräsin kello 10

Eipä tule enää nykyään aamuisin salilla käytyä, mutta töihin herääminen tuntuu usein luonnottoman vaikealta.

Seuraava taktiikka toimii talvisin:
1) Säädä herätyskello herättämään
2) Pistä herätyskello lukittavaan laatikkoon
3) Lukitse laatikko
4) Ota jokin tyhjä purkki
5) Täytä purkki vedellä
6) Pudota avain purkkiin veden sekaan
7) Vie purkki ulos jäätymään

Siinä heräilee ihan mukavasti kun aamulla sulattelee kuuman veden alla avainta irti jääkimpaleesta herätyskellon vittumaisen mekkaloinnin säestäessä tapahtumaa. Samalla saa päälle mukavan yleisvitutuksen, jota voi sitten pisin päivää purkaa muihin kanssaeläjiin. :thumbs:

1. Katso Rocky I tasaisin väliajoin.
2. Osta harmaa huppari.
3. Varmista, että ihmiset eivät näe, kun pompit kädet ojossa.

Heh, iha ku ite ois ton kirjottanu :D Rocky leffoist vaa tulee fiilis et nyt ens kerral v**** sit kans treenataa se sarja/lenkki loppuu. Joskus myös rocky musiikkia ja miettii niit leffoja samal ku lenkkeilee :)

Itsekin treenaan aamuisin. Ei kai siihen muuta tarvitse, kuin pistää kello herättämään ja nousta sängystä sitten kun se soi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-15%
Mun on ehkä vähän turha vastata, kun olen kaikkienvuorokaudenaikojenihminen, eli aivan sama mikä rytmi, kaikki käy.

Itse kuitenkin pidän aamulenkille lähtemisessä tärkeimpänä päättäväisyyttä. Jos on itselleen perustellut, miksi sellaisen valinnan on tehnyt, niin miksi sen sitten pyörtäisi heti aamun tullen? Siksikö, että on hippunen unihiekkaa vielä silmissä? Jos oikeasti HALUAT tehdä aamulenkkejä, niin teet ne. Piste.

Ymmärrän kyllä, miten helppoa on pyörtää päätöksensä silloin varhaisella kellonlyömällä. Siinä kohtaa kannattaa miettiä, minkä takia ne lenkit piti tehdä aamuisin. Jos perustelu ei ole riittävän hyvä, jätät sen väliin seuraavallakin kerralla. Väitän myös, että kaikille se aamulenkkeily ei oikeasti vain sovi. Oon nähny pari niin unenpöpperöistä tyyppiä, että tuntuu ihan kummalliselta, että ne ylipäätään missään vaiheessa päivää saa tehtyä yhtään mitään, heräävät eloon vasta auringon laskettua.

anix sanoi:
Jos oikeasti HALUAT tehdä aamulenkkejä, niin teet ne. Piste.
En ymmärrä miksi pitäisi haluta aamulenkkejä, mutta kaikkea ei tarvitse meikäläisen edes ymmärtää. Itse mietin sitä niin, että esim dietillä kun pitää aamulla mennä lenkille/vetämään salitreeniä on se halu kiristyä suurempi, kuin halu mennä salille/lenkkipolulle. Se halu kiristyä ja ketutus omaa kondista kohtaan kyllä saa meikäläisen ylös, vaikka kuinka silmä painaisi.

Eipä tule enää nykyään aamuisin salilla käytyä, mutta töihin herääminen tuntuu usein luonnottoman vaikealta.

Seuraava taktiikka toimii talvisin:
1) Säädä herätyskello herättämään
2) Pistä herätyskello lukittavaan laatikkoon
3) Lukitse laatikko
4) Ota jokin tyhjä purkki
5) Täytä purkki vedellä
6) Pudota avain purkkiin veden sekaan
7) Vie purkki ulos jäätymään

Siinä heräilee ihan mukavasti kun aamulla sulattelee kuuman veden alla avainta irti jääkimpaleesta herätyskellon vittumaisen mekkaloinnin säestäessä tapahtumaa. Samalla saa päälle mukavan yleisvitutuksen, jota voi sitten pisin päivää purkaa muihin kanssaeläjiin. :thumbs:

Ei vittu sai hyvät aamu naurutki tästä :D

Mulla kyllä lähtee niin ytimestä toi. Välillä oikeasti naurattaa, kun vasta aamupissillä tajuaa olevansa hereillä. Se sängystä nouseminen kellon soidessa on niin refleksi, oikeen vauhdilla tulee pompattua tajuamattaan.

En ymmärrä miksi pitäisi haluta aamulenkkejä, mutta kaikkea ei tarvitse meikäläisen edes ymmärtää. Itse mietin sitä niin, että esim dietillä kun pitää aamulla mennä lenkille/vetämään salitreeniä on se halu kiristyä suurempi, kuin halu mennä salille/lenkkipolulle. Se halu kiristyä ja ketutus omaa kondista kohtaan kyllä saa meikäläisen ylös, vaikka kuinka silmä painaisi.

Näinhän mää just sanoin. Jos on perustellut aamulenkin tarpeellisuuden itselleen riittävän hyvin, niin sillon sen vaan tekee. Olkoon sitten syy kiristely tai mikä vaan.

Nyt parina aamuna testannu Winampin herätyspluginia. Asettaa vain ajan ja sopivan soittolistan/biisin jonka pelkällä kuulemisella saa pumppifiiliksen päälle, niin ylösnouseminen helpottuu. Saa nähdä kuinka pitkälle Crimson Tiden tunnari jaksaa herättää. :zzzz:

Nyt parina aamuna testannu Winampin herätyspluginia. Asettaa vain ajan ja sopivan soittolistan/biisin jonka pelkällä kuulemisella saa pumppifiiliksen päälle, niin ylösnouseminen helpottuu. Saa nähdä kuinka pitkälle Crimson Tiden tunnari jaksaa herättää. :zzzz:
En tälle uudelle winampille ainakaan löytänyt mitään toimivaa...jaksatko laittaa linkkiä, ku oon puusilmä moodissa.

Suositut

Back
Ylös Bottom