Herääminen aamutreeneihin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jupiteri
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Ei saata**, jos on noin vaikeaa herätä treenaamaan, miksi ei jätä sitä illemmaks? Mulla ei edes kulje treeni aamulla, sitä on vielä ihan tokkurassa. Illalla klo 20-22 kulkee parhaiten.

mulla ollu helppoa täs nyt 2.1 lähtien kun on voinut mennä aamulla salilla about 10.00- 12.00 mais, koska ei ole työtä eikä opiskelua:dance2:
pitemmän päälle kyllä ottaa aivoon työttömyys, mutta minkäs teet kun ei ole rööriroopeille töitä nyt :curs:

Ite herään myös aamulla suht aikasin treenaamaan. Sen verran eroan teistä muista "aamutreenaajista", että työpaivä alkaa klo 10, joten treenaamaan kello 8 aamulla. Herätys treenipäivästä riippuen 6.30-7.00. Ei mikään paha aika. Jos työt alkais klo 8 ja haluaisin ennen sitä käydä treenaamassa, niin kello soisi viideltä.... Kaipa siihenki tottuis.

En ymmärrä miten porukka voi herätä noin aikaisin. Itellä aamulla ei toimi yhtään mikään eikä mitään pysty tekemään hirveän kooman takia. Aamulla herätyskello soimassa 6:30, mutta torkkua tulee painettua yleensä tunnin ajan 5min välein, ja sitten tuleekin kiire kouluun :D

Illalla vaan pysty menemään ennen 22-23 nukkumaan. Sohvalle kun menee illalla makaamaan + teeveetä katsomaan niin aina tulee joku hyvä ohjelma tjms joka on "pakko" katsoa. Pitäis keksiä joku systeemi minkä avulla heräis aamulla paremmin. Viikonloppuisinkin tulee aina valvottua vähintään 2-3 yöllä, ja sitten herätys iltapäivällä samaan aikaan. En tiedä, mielummin heräisin joka aamu kouluun 10, ja olisin sitten vaikka 4-6 asti.

Tee kuten allekirjoittanut - älä laita tv:tä päälle. Vaikeaahan se aluks on, mut siihenki tottuu. Itse en viikolla tv:tä katso käytännössä yhtään. Jää paremmin aikaa kaikelle muulle. Poikkeuksia on tietysti silloin tällöin. Viikonloppuisin sitten tulee röhnötettyä sohvan perukalla teeveen kanssa jonkin verran.

Tämäkin on yksilöllistä. Itse aamulla jaksan treenata mutta sitten kun menen kouluun ja olen siellä vähän aikaa niin sitten tulee väsymys sellainen ongelma minulla on.

Ite heräilin aina 5-5.15 kun lähin aamu aerobisen tekemään, kyllä siitä loistava olo tuli. Nyt ei ole ihan niin kiire kun ei ole työtä/koulua.

alkanu käymää lauantaisin aika aikasin salilla kun sillo ei oo paljoo ketään salilla ja ei tarvii jonottaa laitteisiin (ainoo päivä jollo ei tarvii venata että pääsee tekeen kyykkyä :D)
Mulla se on menny sillai että laitan 5 min aikasemmi ku nousisin sit siinä heräilen 5 min, syön puuron ja meen salille = 50min heräämisestä salille :D aikasemminki vois mennä mut meinaa lentää laatta ellen anna safkan sulaa sitä 45 minaa

Mites porukka saa sitten puhtia salille aamutreeneihin? Ite oon kanssa aamutreenaaja, mutta ruumis tuntuu monesti toimivan vielä puolivaloilla. Ennen treeniä tulee vedettyä kahvit ja drinksu.

Aamulla tuntuu kyllä olo jotenki virkeämmältä treenata ku illalla koulupäivisin, en tarkota nyt mitään kuuden tai seittemän aikoihin aamulla vaan 10-12. harmi vaan ettei pääse salille tollon koulun takia :/

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-15%
Heh, meikäläisen "aamutreenit" ei oo kyllä ihan näin HC:ta kuin useinpien täällä. Heräilyä klo 9 aikoihin, pari tuntia aamukahvia ja aamupalaa, salille siinä klo 11 maissa ja joskus iltapäivällä ehkä luennolle jos jaksaa, haha.

Itse jo kk verran suunitellu että aamusta lähtis lenkille mutta ei ole tullut mitään. Herääminen on jotenkin niin vastenmielistä. Kahdella herätyskellolla mennään nyt ja silti ainakin kerran vko:ssa nukun pommiin töistä vaikka molemmat huutaa. Vanhalla asunnolla oli kolme herätyskelloa kaikki ajastettu eriaikaan, yksi oli olohuoneessa että oli "pakko" nousta sitä sammuttamaan (kunnus siihen huutoon tottu ja osas nukkua vaikka ne soi). Tällä vko:lla taas kova yritys päästä ensimmäiselle lenkille.

Itellä 2-vuorotyö, joten aamutuuriin tulee herättyä klo 04.51 ja salille töitten jälkeen. Iltatuuri viikolla taas kello herättää klo 7.01, kunnon aamiainen ja kasin mais salille. Tätä rytmiä nyt noin vuosi takana niin viikonloppusinkin tulee herättyä automaattisesti 7-8 aikaan.
Oon monta vuotta tehny niin, että nousen ennenkuin sammutan herätyksen. Nykyään heti ku kello ehtii juuri pirahtaa niin oon jo pystyssä, vaikkakin puoli koomassa. Siitä parikyt sekkaa ja oon pirtee ku peipponen.

Mulle tuosta aamulla treenaamisesta on tullut jotenkin jo tosi automaattista. 5:45 herätys, ihan vähän aamupalaa, 6:30-7:30 salilla, sitten takaisin kotia, suihkuun, vähän reilummin aamupalaa naamaan ja 9 aikaan töihin. Painoilla treenaaminen ei kyllä tuota itselleni yhtä hyvää oloa aamuisin kuin aerobinen treeni. Jos käy vaikka kympin juoksemassa, niin kyllä on olo todella kohdallaan loppupäivän.

EDIT: unohtui vielä yksi tosi positiivinen asia aamutreenissä - salilla on lähes poikkeuksetta ihan kaikki painot ja laitteeet vapaana kun menee heti aukeamisaikaan.

Itse jo kk verran suunitellu että aamusta lähtis lenkille mutta ei ole tullut mitään. Herääminen on jotenkin niin vastenmielistä. Kahdella herätyskellolla mennään nyt ja silti ainakin kerran vko:ssa nukun pommiin töistä vaikka molemmat huutaa. Vanhalla asunnolla oli kolme herätyskelloa kaikki ajastettu eriaikaan, yksi oli olohuoneessa että oli "pakko" nousta sitä sammuttamaan (kunnus siihen huutoon tottu ja osas nukkua vaikka ne soi). Tällä vko:lla taas kova yritys päästä ensimmäiselle lenkille.

Täysin sama tilanne täällä. On niin unessa et kellot ei paljo häiritse, pitää keksiä jatkuvasti jotain radikaalimpaa..

Itse kävelen ja osittain juoksen jos jaksan, sellaisen tunnin lenkin ennen aamiaista.

Ennen ekaa kertaa ajattelin että, ei tule mitään ja pallottelin ajatuksella varmaan puolivuotta.
Sitten laitoin vehkeet tuolille valmiiksi makuuhuoneeseen ja taisin pudota sängystäkin, kun ajattelin että nyt lähdetään vaikka pyörryttäis lumihankeen.

Nyt siitä on tullut kivaa, se herättää hyvin ja tuntuu kovalta jätkältä lähteä kello viisi kylmään ilmaan, se kasvattaa luonnetta!

Ylös vaan vaikka kuinka tekis mieli vetää ZzZetaa, ite myös laitan kaikki kamppeet illalla valmiiksi että zombiena saa ne napattua mukaan. Sit menoksi ja mp3/autostereo blastaamaan jotain sopivan herättävää ja tietty auton persgrilli tulille niin ei tarvi lämmitellä alaselkää tai ahteria ;)

Myös oon huomannut selvän eron treenitunnelmassa riippuen siitä miten on illalla syönyt, suosittelen jotain hitaasti sulavaa prodejuomaa (kaseiini tms) tai rahkaa jne. iltapalalla.

Itse pidän hyvänä ratkaisuna rasvanpolttoon, kreatiini naamaan ja aamulenkki ainakin 1h sit kotio ja rahkaa nassuu pikkuvenyttelyt ja noin 30min sisää salille. Kunnon reeni ei mitää tissiposki laiskottelu suomiverkkari johanna tukianen reenejä vaa loppuuasti sarjat vaik suonet katkeis.

Toki kaikilla on erityyli mutta itellä on se asenne että jos reenataan niin sitten kans v**tu reenataan. ps. Muistakaa juua se poistaa kuona-aineeeet..

NYT just tuntuu, et kyl ihminen on sairas kun se herää raskaankin päivän jäljiltä näin aikasin vaan treenaamisen takia.

Mut ei se sit enää, kun treeni on käynnissä - tai etenkään sen jälkeen :) Sit ku tästä sais ittensä viel liikkeelle ni avot!!

Voi kuule, koulun takia tässä ollaan hereillä ja pahalta tuntuu :D
Varsinkin kun takaisin kotiin pääse jo klo 17. Ei oikein jaksa iltatreeniäkään kunnolla, saati että olisi pitänyt herätä parituntia aikaisemmin :S

Suositut

Back
Ylös Bottom