Hepat vs. vääntö

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
NHB sanoi:
No ei tuota Type-R:n konetta 1.4 litraiseen voi sekoittaa missää vaiheessa. Matalilla kierroksilla sen kulkemisessa ei ole isoa eroa normaaliin 2-litraiseen verrattuna, mutta siinä meno ei vain lopu 6000 rpm kohdalla.

juuri niin, alakierroksilla kulkee normaalisti, ja yläkierroksilla vitusti.

eli siinä on muuttuva-ajoituksiset ja -nostoiset nokat.(en muista, että oliko vain imu, vai myös pako.)
 
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
total13 sanoi:
juuri niin, alakierroksilla kulkee normaalisti, ja yläkierroksilla vitusti.

eli siinä on muuttuva-ajoituksiset ja -nostoiset nokat.(en muista, että oliko vain imu, vai myös pako.)
Voisin kuvitella, että on myös muuttuvapituuksinen imusarja. Sitä säätelemällä saadaan auto joko vääntämään alhaalla hyvin ja ylhäällä sopivasti, tai alhaalla ei yhtään, ja ylhäällä repimään niin, että lähtee tukka päästä. Riippuu siitä miten päin se toimii.
 
No niin,tuli sitten hommattua tollanen type-r.Yllättävän jämerä pikkuauto.Alusta kunnossa ja vääntää ihmeen hyvin matalimmillakin kierroksilla ja siellä 6-8t rpm ottaa kone melkoisen "siepin".6-vaihdetta,tosi tiheät vaihdevälit.Saakohan tohon alkuperäistä teholastua?Vois sellasen ja tehoputken laittaa,kun takuu loppuu.(mikäli auto on pihassa silloin vielä)
 
Ville1Suuri sanoi:
Saakohan tohon alkuperäistä teholastua?Vois sellasen ja tehoputken laittaa,kun takuu loppuu.(mikäli auto on pihassa silloin vielä)
www.hondata.com

Löytyy K-Pro moottorinohjaus, oma ecu lähetetään modattavaksi, ja tämän jälkeen voi itse ohjelmoida ecun täysin (sytkät, seokset, VTEC-piste, VTC-kulmat) läppärin kanssa USB-piuhan kanssa. Tosin tarvitsee ehdottomasti kaverikseen wideband lambda-mittarin säätämistä varten, esim. AEM UEGO. Kannattaa tosin tietää tarkasti mitä tekee jos itse turaa ettei tulo "ohops" -tilanteita.

Toinen vaihtoehto on säädättää tuo jossain asiantuntevassa dynossa.

Imupuolen, pakosarjan, pakoputken ja K-Pron säätämisen jälkeen liikutaan jossain 230-240hp maastossa huipputehoissa, ja varsinkin keskialueelle tulee julmasti lisää paukkua, auton luonne muuttuu ihan täysin.
 
Zone-sarja -42%
Tarviipa ottaa noista tarkemmin selvää.Jos tohon saa 240hp,niin sehän on ihan tautinen jo sen jälkeen.:) Vaikka vannoutuneena bmw-fanina en ennen piitannut paljoa noista 4-pyttysistä,mutta kyllä toi type-r rähisee aika kivasti. Toinen auto mistä piti kauppaa kaverin kanssa vääntää on corvette vm.-85.Siinä on piuhat hyttiin,mihin saa läppärin kiinni ja sillä oli jotain korppuja,missä on valmiita ohjelmia.

Voikos ton auton motin hajoittaa jos säätää sen väärin?(en tarkoita normaalia lisätehoista aiheutuvaa rasitusta)

Onks sulla foobari muuten samanlainen auto?Avatarissa näyttäs ainakin kuvassa olevan.
 
Ville1Suuri sanoi:
Voikos ton auton motin hajoittaa jos säätää sen väärin?(en tarkoita normaalia lisätehoista aiheutuvaa rasitusta)
Joo, helposti. :) Liikaa sytkäennakkoa, liian laihat seokset, liikaa kierroksia vakioille sisuskaluille tai muuta hauskaa kämmiä niin varmasti on entinen pannu. Ja luonnollisesti aika turha itkeä takuun piikkiin...

Ville1Suuri sanoi:
Onks sulla foobari muuten samanlainen auto?Avatarissa näyttäs ainakin kuvassa olevan.
Jep. http://www.cardomain.com/id/foobarir
 
Oliko tossa putkessa äänenvaimentimia ollenkaan,paitsi se suora pönttö takana?Millaset äänet tulee?Ja paljonko sulla on tossa tehoja?Edittiä,tehothan luki tuolla 230hp.
 
Ville1Suuri sanoi:
Oliko tossa putkessa äänenvaimentimia ollenkaan,paitsi se suora pönttö takana?Millaset äänet tulee?Ja paljonko sulla on tossa tehoja?Edittiä,tehothan luki tuolla 230hp.
Siinä on yksi läpivirtaava keskipönttö, ja toinen suora pönttö takana. Äänet on matka-ajossa aika hirveät, mutta 8800rpm täyskaasulla laulaa aika iloisesti. ;)

Tehoja en ole dynottanut, joten ennenkuin toisin todistetaan niitä on valmistajan lupaamat 200hp. Jotain osviittaa antanee oma 0-100km/h 5.5s ja frendien ajamat varttimailit samoilla palikoilla 13.4 - 13.7s.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom