Hentai kuvia, mistä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

Mike

ATG
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Tietääkö kukaan mitään nettisaittia tai kenties hubia tai jotain, mistä saisi suhteellisen isoja hentai kuvia imutettua? Resolla 800*600 minimissään ja jos olisi 300dpi niin rok!

Olisi tarkoitus muutamia tauluja tehdä A4 kokoisena, kuvia voi interpoloida kyllä isommiksi kun nyt eka löytäisi niitä jostain. Netti on väärällään hentai saitteia, mutta kaikki näyttäis olevan enemmän tai vähemmän maksullisia tai muutenvain perseestä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mike sanoi:
Nyt löytyi dc++:lla muutama hyvä setti kunnon kuvia. Teinkin jo 8 komeaa taulua 20x30 pro tasoisena ifille teetettäväksi.
Lähettääköhän IFI nuo kuvat, kerta kuvien tulostuksiin pitäisi olla täydet oikeudet kuviin? Kotona noita saisi laillisestikkin tulostella, mutta toiselle ei saisi antaa tulostettavaksi.

teemupii sanoi:
Lähettääköhän IFI nuo kuvat, kerta kuvien tulostuksiin pitäisi olla täydet oikeudet kuviin? Kotona noita saisi laillisestikkin tulostella, mutta toiselle ei saisi antaa tulostettavaksi.
Ei noissa ainakaan näy © merkkiä. En usko että siellä kovin tiukkoja ton suhteen ollaan, milläs ne nyt noita tarkistelisi, bisnestä kun tekevät.

paddington sanoi:
Ei (c) merkkiä tarvita, tekijänoikeudet on silti tekijällä.
No voi hellanlestas ja jeesuksen munat. Hauki = kala, tiesitkö sitä? Rautalankaa, jos siinä lukisi tyyliin © 1990-2004 World Hentai federation, niin voisi mahdollisesti tulla sanomista, siis jos nussittaisiin pilkkua, mitä Ifillä ei tehdä.

www.extremepasses.com

Sieltä löytyy satoja passuja ja käyttiksia maksullisille "taide" sivuille. Paras sivusto netissä. Ehdottomasti. Kaverienkin mielestä. Seassa on Hentaitakin, etsi vaan listasta. Saat Tunnukseni tonne jos annat VIP :)

Mike sanoi:
No voi hellanlestas ja jeesuksen munat. Hauki = kala, tiesitkö sitä? Rautalankaa, jos siinä lukisi tyyliin © 1990-2004 World Hentai federation, niin voisi mahdollisesti tulla sanomista, siis jos nussittaisiin pilkkua, mitä Ifillä ei tehdä.

Tekijänoikeudet ovat aina tekijällä, jos kyseessä on teos. Esimerkiksi valokuvien käyttö ilman kuvanottajan lupaa on laitonta eli kuvaaja voi kieltää kuviensa käytön niin halutessaan.

Mike sanoi:
Huomautettakoon, että tyttöystävä vasta noista pitääkin.
Senkin pervot!

Mitäs sitten kun anoppi tulee kylään?

EDIT: eiku parempi varmaan sittenkin ettet sano.

Kyllä tommosta taidetta on pakko arvostaa :D . Mä ottasin kyllä mielelläni seinälleni tommosia, enkä pelkästään hentaita. On mulla nytkin jotain amerikkalaisten piirtäjien julisteita seinällä, mutta noita manga/animekuvia ei ole valitettavasti kertyny. Pitäsköhän munki alkaa askarrella...

Huomautettakoon että saat parempilaatuisia kuvia Mike kun ostat oman tulostimen. A4 kokoisten kuvien tulostimia saa 100-200 hintaan, A3 tosin vähä kalliimpia. Itse olen tehnyt vastaavia printtejä ja poikkeuksetta laatu on Epsonillani parempi, nuo firmojen tulosteet on aina viturallaan paletin suhteen ja hintataso on karmiva.

Copyrightista sen verran että sen mitä aineistoa olen lukenut niin omaan käyttöön saat printtailla kokoseinän kuvia vaikka tomin gynoista. Myös netistä saa kopioida mitä tahansa omaan käyttöön vaikka jotkut muka kopioinnista nootin sivullensa laittavatkin. Kaupallinen hyödyntäminen on eri asia, siinä tulee cr haltijan intressit esille eri tavalla. Tosin suomessa sekin on vain turhaa jeesustelua jota aina spedet esittää, käytännössä voit myydä mitä tahansa kopioita pienessä mittakaavassa koska esim. jenkeistä ei tulla tänne tekemään rikosilmoitusta parin euron vuoksi, ja mahdolliset haasteet paikalliseen käsitelyyn voit heittää roskiin samantien

Vielä: toki joku disney yhtiö voi paikallisestikin tehdä tikusta asiaa, onhan heillä varmaankin valtuutettuja edustajia suomessa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom